Gå til innhold

ITavisens Skjitprattråd


Kiriev

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+412

God dag folkens!

 

I dag når jeg startet opp pcen så ville ikke Steam logge meg automatisk inn selv om jeg har på husk meg osv. Dette problemet har jeg hatt tidligere på en annen PC men da jeg formaterte så funket det igjen?

Dette skjedde ganske så brått i går kveld etter at jeg bootet opp pcen.

 

Noen som har en anelse om hva jeg må gjøre?

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-x7D6du0Hjb

God dag folkens!

 

I dag når jeg startet opp pcen så ville ikke Steam logge meg automatisk inn selv om jeg har på husk meg osv. Dette problemet har jeg hatt tidligere på en annen PC men da jeg formaterte så funket det igjen?

Dette skjedde ganske så brått i går kveld etter at jeg bootet opp pcen.

 

Noen som har en anelse om hva jeg må gjøre?

 

Prøv å last ned Steam igjen, og velg "repair" når du kommer til om du vil avinstallere eller reparerer.

 

http://store.steampo.../?snr=1_4_4__11

Endret av Slettet-x7D6du0Hjb
Lenke til kommentar

Så sier "hikk" jeg god gul og håper alle har hatt en god jull her til alle "småtroll".

 

Tøm for det ene og pån med den neste :p. Får ha en god kveld :)

 

 

 

 

I am just having fun with the lot of you who easily thinks that someone is drunk :p

 

Vært en bra jul og slapper av nå før jeg setter opp treningstempoet på nyåret å får meg en liten jobb for å spe på studiene :)

 

 

 

Endret av Rolf_X
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+412

Har nettopp slettet Facebook kontoen min, og skal se hvor lenge jeg klarerer å holde meg vekke fra det! Blir egentlig bare deppa av å være der uansett.

 

Er lei men er avhengig på en måte. Sjekker den hverdag men ikke mer en 2-3 ganger sånn ellers.

Er utrolig lei av facebook men har den bare der for å holde kontakt med familie og venner. Hvis ikke hadde jeg slettet den for lenge siden. :)

 

Tror jeg har forelska meg i Tekken Tag 2, er bare så jævlig bra! JIn Kazama er helt klart den beste karakteren! :3

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-x7D6du0Hjb

Er lei men er avhengig på en måte. Sjekker den hverdag men ikke mer en 2-3 ganger sånn ellers.

Er utrolig lei av facebook men har den bare der for å holde kontakt med familie og venner. Hvis ikke hadde jeg slettet den for lenge siden. :)

 

Jojo, men når man blir fysisk deprimert av det, da er det ingen grunn til å forsette.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+412

Jojo, men når man blir fysisk deprimert av det, da er det ingen grunn til å forsette.

 

Da bør du ikke fortsette. Jeg blir bare lei av alle jeg har som deler utrolig mye bullshit som ingen bryr seg om.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...