Gjest Slettet-x7D6du0Hjb Skrevet 20. desember 2012 Del Skrevet 20. desember 2012 Mange bra tilbud på Steam nå ja! Tror jeg må kjøpe meg noe! Samme her, spørsmålet er bare hva.. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-x7D6du0Hjb Skrevet 20. desember 2012 Del Skrevet 20. desember 2012 (endret) Hehe, vel det eneste som frister er Hitman: Absolution, og Mirror's edge. Men siden jeg vet at Absolution suger så vet jeg ikke.. Btw, Boxxy er bare så genial http://www.youtube.com/watch?v=Yavx9yxTrsw Endret 20. desember 2012 av Slettet-x7D6du0Hjb Lenke til kommentar
aleksanderro Skrevet 21. desember 2012 Del Skrevet 21. desember 2012 Kom kom over hit da, det er mere skriving der da en her :green: http://itblekka.no/i...den.10/page-155 Nå er det faktisk mye mye mer aktivet på diskusjon enn det noen gang vil bli på ITBlekka! Så jeg har nok å henge fingrene i hvis jeg vil. Lenke til kommentar
w1I3bmv7PRFfKNkpTOlmGVrzkvXvbA5lcIelI/X9 Skrevet 21. desember 2012 Del Skrevet 21. desember 2012 Hvordan tenker du Aleksanderro? ITBlekka er et par måneder gammelt og diskusjon er 6-8 år... Ikke noe rart det er mer liv på diskusjon.no enn det er på ITBlekka. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-jDflNq Skrevet 21. desember 2012 Del Skrevet 21. desember 2012 Skjønner ikke hvorfor alle skal gå over til et annet forum uten mobilsider? Lenke til kommentar
aleksanderro Skrevet 21. desember 2012 Del Skrevet 21. desember 2012 Hvordan tenker du Aleksanderro? ITBlekka er et par måneder gammelt og diskusjon er 6-8 år... Ikke noe rart det er mer liv på diskusjon.no enn det er på ITBlekka. Tenker at det er unødvendig å reklamere for forumet så mange ganger. Og du tror vel ikke det vil bli flere brukere der enn her på noen år? Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 21. desember 2012 Del Skrevet 21. desember 2012 (endret) Nå er det faktisk mye mye mer aktivet på diskusjon enn det noen gang vil bli på ITBlekka! Så jeg har nok å henge fingrene i hvis jeg vil. Er ikke hele diskusjon eller ITBlekka jeg mente att det er mindre liv i ITavisens Skjitprattråd her en det er i Skjitprattråden i ITBlekka da Endret 21. desember 2012 av jokingnutria Lenke til kommentar
Maxi1234 Skrevet 21. desember 2012 Del Skrevet 21. desember 2012 *titter inn og forsvinner like fort* Ja..her var det jo liv.. *** G O N E *** Lenke til kommentar
Gintoki Skrevet 21. desember 2012 Del Skrevet 21. desember 2012 Hva er bredda på bordet vi får på TG? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-jDflNq Skrevet 21. desember 2012 Del Skrevet 21. desember 2012 Gå på nettsiden og sjekk? Lenke til kommentar
WhatWorld Skrevet 21. desember 2012 Del Skrevet 21. desember 2012 Hehe, vel det eneste som frister er Hitman: Absolution, og Mirror's edge. Men siden jeg vet at Absolution suger så vet jeg ikke.. Btw, Boxxy er bare så genial Mirrors Edge verkar veldig bra, etter det eg har sett frå spelet.. Boxxy *var* genial! Om ho ikkje gøymer seg på Bahamas øyene då... @Pargadox: halv meter. PS: Om ein reknar itblekka i førehald til denne skjittprattråden, så har jo itblekka fleire brukarar Det er iallefall slik eg opplever det. Og det vert ikkje mykje aktivitet om alle skal tenkja at det er så lite aktivitet at dei ikkje gidd å laga til aktivitet. - Og der var forsvann eg til itblekka - Lenke til kommentar
meg0709 Skrevet 21. desember 2012 Del Skrevet 21. desember 2012 (endret) Tja, sitter i Oslo igjen, med lite søvn og uten mulighet for å ta en blund siden jeg skal sitte barnevakt, jaja kan jo duppe etter at ungen er lagt. Angrer hver gang jeg ikke sover nok, men lærer jo aldri, satan. Endret 21. desember 2012 av meg0709 Lenke til kommentar
w1I3bmv7PRFfKNkpTOlmGVrzkvXvbA5lcIelI/X9 Skrevet 21. desember 2012 Del Skrevet 21. desember 2012 Noen som blir med på BA_Jail på CSS? IP til serveren, jeg er admin der så det blir ikke mye rot 173.199.79.216:27015 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-x7D6du0Hjb Skrevet 21. desember 2012 Del Skrevet 21. desember 2012 (endret) Mirrors Edge verkar veldig bra, etter det eg har sett frå spelet.. Boxxy *var* genial! Om ho ikkje gøymer seg på Bahamas øyene då... Hun har begynt å laste opp flere videoer, hun ble vist hacket. Men er det noen som har prøvd Hitma: Absolution og som kan anbefale det, til en gammel Hitman fan? Endret 21. desember 2012 av Slettet-x7D6du0Hjb Lenke til kommentar
Gjest Slettet-jDflNq Skrevet 21. desember 2012 Del Skrevet 21. desember 2012 Bildet var bra, men ikke linken din Lenke til kommentar
bubba477 Skrevet 21. desember 2012 Del Skrevet 21. desember 2012 har dette kortet i maskinen: gainward gtx 670 http://www.komplett.no/k/ki.aspx?sku=751369&reviewPage=1#reviews når jeg spiller black ops 2 hører jeg noen ganger en vifte surre inni maskinen, det kommer og varer ca 20-25 sekunder, veldig rart da det ikke virker som maskinen er under noe særlig load. er det noen måte jeg kan teste vifta på grafikkortet på? kan ikke være støv da maskinen er 3 uker gammel... Lenke til kommentar
Gjest Slettet-jDflNq Skrevet 21. desember 2012 Del Skrevet 21. desember 2012 Sett på vsync, kan være at skjermkortet overbelastes pga det ikke er på. Lenke til kommentar
bubba477 Skrevet 21. desember 2012 Del Skrevet 21. desember 2012 vsync er tilsynelatende på. kortet er jo spell nytt så ville være rart om det var defekt vifte på det... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå