Gå til innhold
Presidentvalget i USA 2024 ×

ITavisens Skjitprattråd

Kiriev

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Tja, ikke veit jeg, men faller digi etc under "redaksjonen på itavisen"?

Lol, hater at på ene assignmenten på L96 i BF3 må du har 350m headshot, haha, vært mye bedre om de satt 350m headshot i fly, det er null problem i forhold.

Tok riktig nok 224m headshot med L96 med holo sikte, så det er vel mulig, men ja.

Endret av meg0709
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-x7D6du0Hjb

De er jo søsteraviser, så det er vel strengtatt riktig, men fyren som skrev artikkelen var vist fra MS.

Endret av Slettet-x7D6du0Hjb
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+412

Har et spm. til dere fra en venn av meg. Han maser på meg så det er like så greit å få det bekreftet.

Han lurer på om at software vil forbedre kvaliteten på videoene han skal lage gjennom sitt videokamera på pcen? Vil det virkelig det eller vil det bare vær helt likt. Det kommer jo også på an på pixler i kameraet osv.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-x7D6du0Hjb

Hitman: Absolution er på salg for 50% på STEAM.. Er det verd det?

Edit: Utrolig stille skjitten skulle være idag da.

Endret av Slettet-x7D6du0Hjb
Lenke til kommentar

Lol, hater at på ene assignmenten på L96 i BF3 må du har 350m headshot, haha, vært mye bedre om de satt 350m headshot i fly, det er null problem i forhold.

Tok riktig nok 224m headshot med L96 med holo sikte, så det er vel mulig, men ja.

Damavand peak Rush. Vær defender, og på de siste 4 mcomene står det alltid snipere på toppen av den base tingen. Lett 350m+ HS.

Ingen som spiller BF3 idag? Fått helt dilla på Azadi Palace.

Endret av ChillZoNe
Lenke til kommentar

Tja, når man sier til folk at de skal suge kuk for alt de klarer er bare baserape og vehicle steal, så blir man vist banned, gg, kristen internet, men slik går det jo når det er 10åringer som styrer servern.

Pass på tanksen din? Skal love deg jeg hadde stjålet den så fort jeg hadde hatt anledning. Blir man baserapet suger hele teamet ditt. Snik deg ut og stjel flagg så folk kan spawne på de...

Endret av ChillZoNe
Lenke til kommentar

Tja, når det er snakk om fly på rush så blir det jo vanskelig å ta både flagg og passe på en tank, jeg dør med tanksen enn å la andre få den, men misliker folk som aldri klarer en fair fight, bare henger over fly stripa, lol, viser hvor low de egentlig er når det er eneste fordelen de har.

Og før du skal belære meg bf, så nei takk, i know.

Blir bare så oppgitt av public folk at jeg sitter å lurer på hvorfor jeg ga meg med kompetitiv spilling.

Endret av meg0709
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...