Gå til innhold
Presidentvalget i USA 2024 ×

ITavisens Skjitprattråd

Kiriev

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-x7D6du0Hjb

Åssen skjermkort og cpu har du? Kjører du på siste skjermdriver?

GPU: GIGABYTE RADEON HD7970 OC 3GB

CPU: INTEL CORE I5 3570K 3.4GHZ 6MB

Har ikke peiling på hva som skjer, jeg har siste driveren, men nå bruker jeg den siste Betaen etter jeg leste at den hadde bedre ytelse enn den andre. Hadde samme problemet med den siste driveren som var ferdig versjonen.

Spiller BF3 helt greit på Ultra (rundt 50 - 55 fps til vanlig), men skyrim kommer jo helt ned til 20 - 30 fps..

Endret av Slettet-x7D6du0Hjb
Lenke til kommentar

Søstra mi har et problem med PCen sin som jeg ikke klarer å finne ut av..

hun bruker å spille litt TF2, men nå kan hun ikke det pga hun får max 10 FPS med alle settings på low

Jeg har prøvd å oppdatere drivere, reinstallere Win7 og reinstallere TF2 uten at det hjelper.

spec på pcen hennes:

CPU: Intel Core I5 750 @ stock

RAM: Corsair Vengeance 1600mhz 16GB

GPU:HIS Radeon HD 6950 1GB

HK: Asus P7P55D med siste bios

Den blir ikke for varm heller.. skjermkortet ligger på ca 65 grader i spill og cpu på 50-60.

What to do? :huh:

Endret av FurrFoxer
Lenke til kommentar

Frister mere og mere nå f--n på et 200 liter nei 300 liter til 400 liter stort akvarium, men først grundig da mener jeg grundig undersøkelse i akvaforum først ang hva typer fisk reker snegler skalldyr krepps og vann planter som går sammen da. Da tenker jeg på tropisks ferskvannsakvarium da. så en fisk til 600.kr help det blir dyrt mange tusen kr :green: :green: :green:

Lenke til kommentar

Blir så sjukt irritert på "PMP" helvete om det funker å laste opp en pc der...

EDIT: Plutselig poppa den opp....

ENDA EN EDIT: http://www.itavisen.no/pimpmypc/6450/

OHOI SISTE EDIT: Dårlig bilder....

Har selv lasta opp min pc på nytt med ryddig kabinett, venter bare på at den skal godtas, når enn det blir..

GPU: GIGABYTE RADEON HD7970 OC 3GB

CPU: INTEL CORE I5 3570K 3.4GHZ 6MB

Har ikke peiling på hva som skjer, jeg har siste driveren, men nå bruker jeg den siste Betaen etter jeg leste at den hadde bedre ytelse enn den andre. Hadde samme problemet med den siste driveren som var ferdig versjonen.

Spiller BF3 helt greit på Ultra (rundt 50 - 55 fps til vanlig), men skyrim kommer jo helt ned til 20 - 30 fps..

Du er ikke den eneste, jeg selv merker et atpå slep i grafikken når jeg er i skogen :/ Og jeg har maksa det ut med 2-4k res texturer.

Edit, oh, ok.

Endret av Pargadox
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-x7D6du0Hjb

Du er ikke den eneste, jeg selv merker et atpå slep i grafikken når jeg er i skogen :/ Og jeg har maksa det ut med 2-4k res texturer.

Edit, oh, ok.

Var ikke noe normal framedrop det der, det var noe feil med driveren da jeg hele tiden har 60 fps når jeg spiller Skyrim til vanlig.

God kveld! :)

God kveld ja! :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...