Gå til innhold

ITavisens Skjitprattråd


Kiriev

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Fikk en 32 tommer av fattern fordi han skulle ha ny TV. Funker som bare faen og har ikke bruk for en ny TV. Hva i helvete skal du bruke en 50 tommer til? Er du konsoll gamer er det nok fordel men tror neppe du er en?

 

Nærmest alle profesjonelle (konsoll)spillere bruker 22" eller noe rundt der, altså PC-skjermer, fordi de har mindre delay.

Det er da ingen nevneverdige fordeler med en 50" til konsollspilling, er vel heller et par ulemper.. men det kommer jo selvfølgelig litt an på hvor seriøst man spiller også.

Lenke til kommentar

Veldig kult !

 

Men for min del er BF3 på konsoll bare kjedelig.... men 4v4 blir jo akkurat det samme.

Hvordan klarer du å aime presist med kontroll egentlig?

 

Lykke til videre ^^

Nivået på PS3 er faktisk veldig, veldig høyt. F.eks 4 ganger vinnere av Dreamhack på PC, rømte PS3 etter bare 3 uker, fordi de møtte kraftig motstand.

 

Er ikke så vanskelig å aime når man har fått erfaring. De fleste gode ligger på 20% accuracy, som er det samme på PC.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+412

Kanskje han skal se på TV…?

 

Litt småteit arrgument?

Man trenger ikke 50' tommer for å bare se på TV. Tror neppe den gutten ser så mye på TV jeg men hva vet jeg? Uansett, en 22 + hadde holdt i massevis. 50' for seg selv er bare overdrevent og er som å kaste penger i dass. Hvis man skulle ha kjøpt 50' tommer så burde det vært for alle, altså en "familie TV" kan vi kalle det. Det synes værtfall jeg.

 

 

Nærmest alle profesjonelle (konsoll)spillere bruker 22" eller noe rundt der, altså PC-skjermer, fordi de har mindre delay.

Det er da ingen nevneverdige fordeler med en 50" til konsollspilling, er vel heller et par ulemper.. men det kommer jo selvfølgelig litt an på hvor seriøst man spiller også.

 

Jeg kjørte rundt 22' tommer PC-skjerm selv når jeg var stor fan av Xbox. Det holdt i massevis og funket suverent bra, mye bedre enn TV.

Endret av Slettet+412
Lenke til kommentar

Litt småteit arrgument?

Man trenger ikke 50' tommer for å bare se på TV. Tror neppe den gutten ser så mye på TV jeg men hva vet jeg? Uansett, en 22 + hadde holdt i massevis. 50' for seg selv er bare overdrevent og er som å kaste penger i dass.

Vel, han sa jo at den kostet 4600 kr elns....ikke å kaste penger ut av vinduet akkurat... Har han plass er det jo digg med stor TV :cool:

Lenke til kommentar

Kromskallen:

Jepp, er nok best med en 22" eller noe rundt der når man skal spille, men jeg bruker selv en 32" og syns det fungerer helt greit. Hadde sikkert vært bedre med en monitor typ 22-24", men så ser jeg en del film også, og da blir det litt smått etter min mening.

Syns det er bedre med en god 40-46" enn en middelmådig 50", dessuten syns jeg 50" er litt for stort.. hvis man ikke sitter ekstremt langt unna da.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+412

Kromskallen:

Jepp, er nok best med en 22" eller noe rundt der når man skal spille, men jeg bruker selv en 32" og syns det fungerer helt greit. Hadde sikkert vært bedre med en monitor typ 22-24", men så ser jeg en del film også, og da blir det litt smått etter min mening.

Syns det er bedre med en god 40-46" enn en middelmådig 50", dessuten syns jeg 50" er litt for stort.. hvis man ikke sitter ekstremt langt unna da.

 

Sitter man nærme så går det fint. 22-24" er vell litt for smått til film og slikt. Gaming er det nokså supert på ettersom man sitter veldig nærme og er konsentrert som f. 50" er nok kanon bra til film men gaming føler jeg at det blir for stort.

 

@MhMh

 

Takk for tipset ang. jula. Fått meg nytt TV-feste som er suverent bra!

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-x7D6du0Hjb

Noen som her peiling på hvorfor jeg får under 60 fps når jeg spiller Skyrim nå? Første gangen jeg spille det på denne PCen så var det alltid på 60 fps, mens nå kommer den seg ikke opp igjen.. -.-

 

Har re installert spillet for å se om det ville hjelpe, men ser ikke ut som det har vært noen forbedringer på FPSen.

Endret av Slettet-x7D6du0Hjb
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...