Gå til innhold

ITavisens Skjitprattråd


Kiriev

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

pirk pirk pirk....

 

Fikk ned temp. på laptopen med over 30 grader etter rens gitt. Noctua NTH1 i laptop fungerer bra :)

 

Det er jo tross alt termisk pasta, så det ville vært rimelig overraskende om den ikke fungerte, du kunne jo brukt hvilken som helst anna og du ville sett ca samme temperatur da også.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+412

Sliter litt med nettverksdriverene til hovedkortet mitt (MSI z77a-gd55)

 

Jeg må installere dem på nytt hver gang jeg slår på PCen :(

 

Noen som kan hjelpe meg?

 

Før jeg hjelper deg. Kan du hjelpe meg med å komme deg på facebook så jeg kan få vite hva du ønsker deg til jul/bursdag?

Lenke til kommentar

Det er jo tross alt termisk pasta, så det ville vært rimelig overraskende om den ikke fungerte, du kunne jo brukt hvilken som helst anna og du ville sett ca samme temperatur da også.

 

Jupp... og det er den eneste termiska pastaen jeg har her i hus. InfoCare har bytta HK i maskinen og syntes de har gjort en "dårlig" jobb. For mye termisk pasta som har "rent" på utsiden av den termiske overflaten samt at den var meget tørr. Er ikke mer enn kanskje 9-10 måneder siden de var inni i den og tviler på at de har fjernet støv også.

 

@FurrFoxer: Hehe... sitter på en 13,3" laptop. Tror nok disse småtassene lettere blir påvirket av støv og dårlig luftgjennomstrømning enn større laptoper.

Lenke til kommentar

@FurrFoxer: Hehe... sitter på en 13,3" laptop. Tror nok disse småtassene lettere blir påvirket av støv og dårlig luftgjennomstrømning enn større laptoper.

 

Har 13.3 tommers selv :p en Lenovo IdeaPad U350.

var jo hundrevis av replace with lenovo lapper på insiden... fjernet ca 30 stk bare for å komme til viften.. og det er mange igjen :p

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-x7D6du0Hjb

Hmm... ett godt råd. Ta rens av laptopen ved å demontere den. Kan lønne seg for det kan fort se slik ut i kjøleribbene

 

 

dusty.jpg

 

 

God ide :O

 

Edit:

 

Er det lurt å bruke Hovedkortets automatiske overslokking funksjon, eller bør jeg gjøre det manuelt?

Endret av Slettet-x7D6du0Hjb
Lenke til kommentar

Har ikke sett på tv de siste 3 årene. Hver eneste gang jeg setter meg ned for å glane på TVen, er det endeløse mengder med drama, reklame og evig kanal surfing... Nei takke med til 24" og internett....

 

Det har bare blitt søppel på TVen, eller er det bare meg?

Endret av ChillZoNe
Lenke til kommentar

Det spørs jo hvor kresen du er, om du mener alt er rævva så er jo alt rævva, men så klart du finner jo ikke bare ting du vil se på og er interessert i til en hver tid siden de tross alt har ett fastlagt sende skjema.

Jeg vil si det er 50/50, mye dritt, men også mye man kan se på.

Endret av meg0709
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+412

Why, 50" koster bare 4690,- og broren min skal betale 1000 selv.

Og min 42" kjøpte jeg av ene naboen for usle 1000kr ;)

 

Fikk en 32 tommer av fattern fordi han skulle ha ny TV. Funker som bare faen og har ikke bruk for en ny TV. Hva i helvete skal du bruke en 50 tommer til? Er du konsoll gamer er det nok fordel men tror neppe du er en?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...