Gjest Slettet-jDflNq Skrevet 17. desember 2012 Rapporter Del Skrevet 17. desember 2012 Hvor mange ganger har den overlevd veggen? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-x7D6du0Hjb Skrevet 17. desember 2012 Rapporter Del Skrevet 17. desember 2012 (endret) Anbefales: http://www.netonnet....le/170936.4175/ Spesielt med en glatt musematte Hmmm... Er mus med tråd bedre enn laser for gaming? Endret 17. desember 2012 av Slettet-x7D6du0Hjb Lenke til kommentar
Gjest Slettet+412 Skrevet 17. desember 2012 Rapporter Del Skrevet 17. desember 2012 Gode admins på GMOD ja. Banned: 1 day Reason: Dick Lenke til kommentar
aleksanderro Skrevet 17. desember 2012 Rapporter Del Skrevet 17. desember 2012 Hmmm... Er mus med tråd bedre enn laser for gaming? Skjønner ikke helt hva du mener, du får laser mus med ledning. Lenke til kommentar
Lami Skrevet 17. desember 2012 Rapporter Del Skrevet 17. desember 2012 Ingenting er som å få en kokt larve oppi grønnsakene! ÆSJ FYFAEN SÅ EKKELT!!! JÆVLA ELDORADO BROKKOLITOPPER!! 2 GANGEN OGSÅ! Lenke til kommentar
Gjest Slettet+412 Skrevet 17. desember 2012 Rapporter Del Skrevet 17. desember 2012 Ingenting er som å få en kokt larve oppi grønnsakene! ÆSJ FYFAEN SÅ EKKELT!!! JÆVLA ELDORADO BROKKOLITOPPER!! 2 GANGEN OGSÅ! Fy faen! Jævla eldorado! Lenke til kommentar
MhMh Skrevet 17. desember 2012 Rapporter Del Skrevet 17. desember 2012 Se på det som ekstra kjøtt Lenke til kommentar
Gjest Slettet-x7D6du0Hjb Skrevet 17. desember 2012 Rapporter Del Skrevet 17. desember 2012 Skjønner ikke helt hva du mener, du får laser mus med ledning. Faen, den setningen var jævelig dårlig formulert.. Jeg mente selvsagt om det er bedre med ledning enn med USB for gaming, blir det mere presist, eller er det det same? Lenke til kommentar
MhMh Skrevet 17. desember 2012 Rapporter Del Skrevet 17. desember 2012 Faen... Tentamen i morgen og finner ikke strøm kabelen til pc'en... Det værste er at jeg hadde den før i dag! Lenke til kommentar
aleksanderro Skrevet 17. desember 2012 Rapporter Del Skrevet 17. desember 2012 Faen, den setningen var jævelig dårlig formulert.. Jeg mente selvsagt om det er bedre med ledning enn med USB for gaming, blir det mere presist, eller er det det same? Altså mus med ledning bruker USB. Mener du hva som er best av ledning eller trådløs? Lenke til kommentar
meg0709 Skrevet 17. desember 2012 Rapporter Del Skrevet 17. desember 2012 Faen, den setningen var jævelig dårlig formulert.. Jeg mente selvsagt om det er bedre med ledning enn med USB for gaming, blir det mere presist, eller er det det same? Bedre med ledning enn usb? Vel, de fleste idag er usb, men om du mener trådløst? Det har jeg egentlig ingen mening om, men trådløs teknologien har jo gått fremover, beste hadde jo vært kulemus, sett bort ifra at søvet som samler seg er noe herk. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-x7D6du0Hjb Skrevet 17. desember 2012 Rapporter Del Skrevet 17. desember 2012 Altså mus med ledning bruker USB. Mener du hva som er best av ledning eller trådløs? Igjen, fail. Ja, jeg mener om hva som er best med trådløs og ledning. Bedre med ledning enn usb? Vel, de fleste idag er usb, men om du mener trådløst? Det har jeg egentlig ingen mening om, men trådløs teknologien har jo gått fremover, beste hadde jo vært kulemus, sett bort ifra at søvet som samler seg er noe herk. Lenke til kommentar
ChillZoNe Skrevet 17. desember 2012 Rapporter Del Skrevet 17. desember 2012 (endret) Faen, den setningen var jævelig dårlig formulert.. Jeg mente selvsagt om det er bedre med ledning enn med USB for gaming, blir det mere presist, eller er det det same? Noe klønete den neste og Av en eller annen grunn er den Qpad musa ikke til salgs på netonet. Jeg har ikke tittet andre steder, men dette er et noget dyrt men fullverdig alternativ: http://www.netonnet....00/182011.5653/ Igjen, fail. Ja, jeg mener om hva som er best med trådløs og ledning. Tjah, i praksis tror jeg ikke trådløs ødelegger noe for deg, men det er neppe negativt med kablet mus, og du slipper det ladetullet. Og du spiller jo på en stasjonær som står rolig (?) Endret 17. desember 2012 av ChillZoNe Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 17. desember 2012 Rapporter Del Skrevet 17. desember 2012 SEPULTURA TERRITORY (Donnington 94 Lenke til kommentar
ChillZoNe Skrevet 18. desember 2012 Rapporter Del Skrevet 18. desember 2012 Fy faen! Jævla eldorado! Jeg blokkerte bildet i adblock, ble kvalm... Lenke til kommentar
w1I3bmv7PRFfKNkpTOlmGVrzkvXvbA5lcIelI/X9 Skrevet 18. desember 2012 Rapporter Del Skrevet 18. desember 2012 Jeg er glad i G9x musa mi og Razer goliathus speed musematta. Lenke til kommentar
aleksanderro Skrevet 18. desember 2012 Rapporter Del Skrevet 18. desember 2012 Igjen, fail. Ja, jeg mener om hva som er best med trådløs og ledning. Selv foretrekker jeg mus med ledning til spilling. Lenke til kommentar
Rolf_X Skrevet 18. desember 2012 Rapporter Del Skrevet 18. desember 2012 Hmm... ett godt råd. Ta rens av laptopen ved å demontere den. Kan lønne seg for det kan fort se slik ut i kjøleribbene Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 18. desember 2012 Rapporter Del Skrevet 18. desember 2012 Jeg kjøpte meg 2 sony psnetwork live card til 800.kr i verdi, som bare skal brukes til rocksmith da til down load sanger da :w00t: :green: http://www.gamezone.no/Avdelinger/SPILL/Playstation-3/Tilbeh%C3%B8r/PlayStation-Network/Sony-PSNetwork-Live-Card-400P-PSP-PS3-PSN-Points-400-112634-p0000040041.aspx Lenke til kommentar
Gjest Slettet+412 Skrevet 18. desember 2012 Rapporter Del Skrevet 18. desember 2012 Jeg blokkerte bildet i adblock, ble kvalm... Haha. Adblock Pluss. :3 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå