Gå til innhold

ITavisens Skjitprattråd


Kiriev

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-x7D6du0Hjb

Skjønner ikke helt hva du mener, du får laser mus med ledning.

 

Faen, den setningen var jævelig dårlig formulert.. Jeg mente selvsagt om det er bedre med ledning enn med USB for gaming, blir det mere presist, eller er det det same?

Lenke til kommentar

Faen, den setningen var jævelig dårlig formulert.. Jeg mente selvsagt om det er bedre med ledning enn med USB for gaming, blir det mere presist, eller er det det same?

 

Bedre med ledning enn usb?

Vel, de fleste idag er usb, men om du mener trådløst?

Det har jeg egentlig ingen mening om, men trådløs teknologien har jo gått fremover, beste hadde jo vært kulemus, sett bort ifra at søvet som samler seg er noe herk.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-x7D6du0Hjb

Altså mus med ledning bruker USB. Mener du hva som er best av ledning eller trådløs?

 

Igjen, fail.

 

Ja, jeg mener om hva som er best med trådløs og ledning.

 

 

Bedre med ledning enn usb?

Vel, de fleste idag er usb, men om du mener trådløst?

Det har jeg egentlig ingen mening om, men trådløs teknologien har jo gått fremover, beste hadde jo vært kulemus, sett bort ifra at søvet som samler seg er noe herk.

 

:(

Lenke til kommentar

Faen, den setningen var jævelig dårlig formulert.. Jeg mente selvsagt om det er bedre med ledning enn med USB for gaming, blir det mere presist, eller er det det same?

 

Noe klønete den neste og :p

 

Av en eller annen grunn er den Qpad musa ikke til salgs på netonet. Jeg har ikke tittet andre steder, men dette er et noget dyrt men fullverdig alternativ: http://www.netonnet....00/182011.5653/

 

Igjen, fail.

Ja, jeg mener om hva som er best med trådløs og ledning.

 

 

Tjah, i praksis tror jeg ikke trådløs ødelegger noe for deg, men det er neppe negativt med kablet mus, og du slipper det ladetullet. Og du spiller jo på en stasjonær som står rolig (?)

Endret av ChillZoNe
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...