Gjest Slettet-x7D6du0Hjb Skrevet 17. desember 2012 Rapporter Del Skrevet 17. desember 2012 Jeg fikk nettopp invitasjon til HBO Nordic, kommer ikke til å benytte av det, noen andre som vil ha koden min? Lenke til kommentar
w1I3bmv7PRFfKNkpTOlmGVrzkvXvbA5lcIelI/X9 Skrevet 17. desember 2012 Rapporter Del Skrevet 17. desember 2012 Kode til hva? Metro 2033? Lenke til kommentar
10minutemail Skrevet 17. desember 2012 Rapporter Del Skrevet 17. desember 2012 Jeg fikk nettopp invitasjon til HBO Nordic, kommer ikke til å benytte av det, noen andre som vil ha koden min? Om det er en kode som lar deg prøve ut tjenesten, så ja takk! Lenke til kommentar
Gjest Slettet-x7D6du0Hjb Skrevet 17. desember 2012 Rapporter Del Skrevet 17. desember 2012 (endret) Kode til hva? Metro 2033? .. Skrev jo at det var til HBO Nordic. Om det er en kode som lar deg prøve ut tjenesten, så ja takk! Send meg en PM, husk at du må abonnere dersom du skal prøve tjenesten.. (Grunnen til at jeg ikke kommer til å prøve det ut.) Du er invitert Vi har æren av å invitere deg inn i HBO's verden. Akkurat nå tilbyr vi deg en måned uten kostnad om du tegner et abonnement. Bruk din personlige VIP-kode og kom i gang nå. Bla gjennom et bredt utvalg av tv-serier og filmer. Du kan velge mellom klassiske og personlige favoritter, samt nye serier og sesonger fra både HBO og andre kjente produsenter. For mer informasjon om våre vilkår og betingelser, se her. Din personlige VIP-kode er gyldig til 31.01.2013 For å være i stand til å se innholdet i på tjenesten, vennligst last ned og installer Widevine og den nyeste versjonen av Flashplayer. Endret 17. desember 2012 av Slettet-x7D6du0Hjb Lenke til kommentar
10minutemail Skrevet 17. desember 2012 Rapporter Del Skrevet 17. desember 2012 Send meg en PM, husk at du må abonnere dersom du skal prøve tjenesten.. (Grunnen til at jeg ikke kommer til å prøve det ut.) Ah, sjekket det litt ut.. Ser ut som man må binde seg 12 (!!) måneder, da står jeg over. Regner med de kommer med en prøve-periode snart. Takk likevel! Lenke til kommentar
Gjest Slettet-x7D6du0Hjb Skrevet 17. desember 2012 Rapporter Del Skrevet 17. desember 2012 (endret) Ah, sjekket det litt ut.. Ser ut som man må binde seg 12 (!!) måneder, da står jeg over. Regner med de kommer med en prøve-periode snart. Takk likevel! Bare hyggelig, bindingstiden var grunnen til at jeg står over. Endret 17. desember 2012 av Slettet-x7D6du0Hjb Lenke til kommentar
10minutemail Skrevet 17. desember 2012 Rapporter Del Skrevet 17. desember 2012 Virker ikke som en veldig god taktikk når de er helt ferske på dette markedet.. Netflix er i hvert fall ikke verst! Lenke til kommentar
ChillZoNe Skrevet 17. desember 2012 Rapporter Del Skrevet 17. desember 2012 Funnet problemet.. ene ram brikken min er ødelagt Fryktet det... Vel, det er ikke så dyrt lengre, så du får koste på deg litt ekstra ^^ Lenke til kommentar
Gjest Slettet-x7D6du0Hjb Skrevet 17. desember 2012 Rapporter Del Skrevet 17. desember 2012 Virker ikke som en veldig god taktikk når de er helt ferske på dette markedet.. Netflix er i hvert fall ikke verst! Absolutt, dersom de hadde en måne til måne forretningsmodell hadde jeg nok vurdert HBO, men siden det er 12 måner så kommer det ikke på tale. Lenke til kommentar
meg0709 Skrevet 17. desember 2012 Rapporter Del Skrevet 17. desember 2012 Det hadde jo vært lenge da, måne til måne, men ser den at 12 måner er enda lengre. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+412 Skrevet 17. desember 2012 Rapporter Del Skrevet 17. desember 2012 God kveld. Lenke til kommentar
aleksanderro Skrevet 17. desember 2012 Rapporter Del Skrevet 17. desember 2012 Endelig fått ny mus! Lenke til kommentar
Gjest Slettet+412 Skrevet 17. desember 2012 Rapporter Del Skrevet 17. desember 2012 Endelig fått ny mus! Javell ja? Vi snakker ikke vell om...? Neida, gratulerer. Hva mus er det? :3 Lenke til kommentar
meg0709 Skrevet 17. desember 2012 Rapporter Del Skrevet 17. desember 2012 Mye koster den per time da? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+412 Skrevet 17. desember 2012 Rapporter Del Skrevet 17. desember 2012 Mye koster den per time da? Hahaa! Lenke til kommentar
aleksanderro Skrevet 17. desember 2012 Rapporter Del Skrevet 17. desember 2012 Ja, nå kan du lure! Neida, kjøpte samme mus som jeg hadde, altså G500. Men den andre begynte å kødde seg på fredag så har brukt en MX518 i helgen som jeg ikke var helt fornøyd med. Men siden det er jul nå så vil nok ikke Komplett fått sendt meg en ny mus før på nyåret så kjøpte heller en ny i butikken idag. Håper jeg heller kan få en tilgodelapp hos Komplett. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-x7D6du0Hjb Skrevet 17. desember 2012 Rapporter Del Skrevet 17. desember 2012 Gratulerer, tror jeg må skaffe meg en nye en og, min suger, og den er så utrolig irriterende å bruke da den er så liten.. Lenke til kommentar
aleksanderro Skrevet 17. desember 2012 Rapporter Del Skrevet 17. desember 2012 Med på litt BF? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-x7D6du0Hjb Skrevet 17. desember 2012 Rapporter Del Skrevet 17. desember 2012 ... Begynner å bli gal av musen min, ser ut som enten at musen ikke fungerer med min nye musematte, eller at det er noe galt med musen... -.- Lenke til kommentar
ChillZoNe Skrevet 17. desember 2012 Rapporter Del Skrevet 17. desember 2012 ... Begynner å bli gal av musen min, ser ut som enten at musen ikke fungerer med min nye musematte, eller at det er noe galt med musen... -.- Anbefales: http://www.netonnet.no/art/data/mus-og-tastatur/mus/gamingmus/qpad-5kle/170936.4175/ Spesielt med en glatt musematte Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå