Gå til innhold
Presidentvalget i USA 2024 ×

ITavisens Skjitprattråd

Kiriev

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-x7D6du0Hjb

Kode til hva? Metro 2033?

.. Skrev jo at det var til HBO Nordic.

Om det er en kode som lar deg prøve ut tjenesten, så ja takk! :)

Send meg en PM, husk at du må abonnere dersom du skal prøve tjenesten.. (Grunnen til at jeg ikke kommer til å prøve det ut.)

Du er invitert

Vi har æren av å invitere deg inn i HBO's verden. Akkurat nå tilbyr vi deg en måned uten kostnad om du tegner et abonnement. Bruk din personlige VIP-kode og kom i gang nå.

Bla gjennom et bredt utvalg av tv-serier og filmer. Du kan velge mellom klassiske og personlige favoritter, samt nye serier og sesonger fra både HBO og andre kjente produsenter.

For mer informasjon om våre vilkår og betingelser, se her. Din personlige VIP-kode er gyldig til 31.01.2013

For å være i stand til å se innholdet i på tjenesten, vennligst last ned og installer Widevine og den nyeste versjonen av Flashplayer.

Endret av Slettet-x7D6du0Hjb
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-x7D6du0Hjb

Ah, sjekket det litt ut.. Ser ut som man må binde seg 12 (!!) måneder, da står jeg over. Regner med de kommer med en prøve-periode snart.

Takk likevel! :)

Bare hyggelig, bindingstiden var grunnen til at jeg står over.

Endret av Slettet-x7D6du0Hjb
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-x7D6du0Hjb

Virker ikke som en veldig god taktikk når de er helt ferske på dette markedet.. Netflix er i hvert fall ikke verst!

Absolutt, dersom de hadde en måne til måne forretningsmodell hadde jeg nok vurdert HBO, men siden det er 12 måner så kommer det ikke på tale.

Lenke til kommentar

Ja, nå kan du lure! :p

Neida, kjøpte samme mus som jeg hadde, altså G500. Men den andre begynte å kødde seg på fredag så har brukt en MX518 i helgen som jeg ikke var helt fornøyd med. Men siden det er jul nå så vil nok ikke Komplett fått sendt meg en ny mus før på nyåret så kjøpte heller en ny i butikken idag. Håper jeg heller kan få en tilgodelapp hos Komplett.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...