WhatWorld Skrevet 7. september 2012 Del Skrevet 7. september 2012 Venter på skikkelig vanlig trakterkaffi her Tenker å prøve meg på kokekaffi snart Her har me kaffimaskin som kvernar bønnene for kvar kopp Lenke til kommentar
Rolf_X Skrevet 7. september 2012 Del Skrevet 7. september 2012 Sikker de spanske og franske jentene som har gjort det tror det var meg for det er bare meg som har adgang til rommet mitt . Hvorfor drekke sånn på en torsdag... Lenke til kommentar
Pms1 Skrevet 7. september 2012 Del Skrevet 7. september 2012 Venter på skikkelig vanlig trakterkaffi her Tenker å prøve meg på kokekaffi snart Her har me kaffimaskin som kvernar bønnene for kvar kopp Noen venner av oss, har også slik ting I fjor sommer, så grillet vi kaffi bønner på grillen. Men følgte ikke helt med, og svidde de Sikker de spanske og franske jentene som har gjort det tror det var meg for det er bare meg som har adgang til rommet mitt . Hvorfor drekke sånn på en torsdag... Det det du tror det De "stjal" nøklen, og snek seg inn Lenke til kommentar
Rolf_X Skrevet 7. september 2012 Del Skrevet 7. september 2012 doubt so... er så mye alkohol her at man kan drekke seg ihjel . Hadde noen gjort det hadde de drekki mer Lenke til kommentar
Pms1 Skrevet 7. september 2012 Del Skrevet 7. september 2012 Har en flaske hvitvin, og den blir vel tatt knekken på i morra UFC og vin Neste helg, så kommer det besøk, fra hjem byen, så da blir det liv i "leiren" Lenke til kommentar
WhatWorld Skrevet 7. september 2012 Del Skrevet 7. september 2012 Venter på skikkelig vanlig trakterkaffi her Tenker å prøve meg på kokekaffi snart Her har me kaffimaskin som kvernar bønnene for kvar kopp Noen venner av oss, har også slik ting I fjor sommer, så grillet vi kaffi bønner på grillen. Men følgte ikke helt med, og svidde de Korleis vart smaken? Lenke til kommentar
Rolf_X Skrevet 7. september 2012 Del Skrevet 7. september 2012 har vel rundt 25l øl, noen liter brennevin og også noel liter med rødvin.... høres ut som ett alkisreir, men drekker ikke mye og var i Sverige å fyllte opp lageret Lenke til kommentar
Pms1 Skrevet 7. september 2012 Del Skrevet 7. september 2012 Korleis vart smaken? Brent 1 Lenke til kommentar
WhatWorld Skrevet 7. september 2012 Del Skrevet 7. september 2012 har vel rundt 25l øl, noen liter brennevin og også noel liter med rødvin.... høres ut som ett alkisreir, men drekker ikke mye og var i Sverige å fyllte opp lageret Ikkje verst, ikkje verst Hadde ikkje hatt noko imot å hatt det på lager i heimen Fin fint for dykk som held til ikkje altfor langt frå svenske grensa... Lenke til kommentar
Rolf_X Skrevet 7. september 2012 Del Skrevet 7. september 2012 (endret) skal man grille kaffebønner må man røre i dem for at de ikke skal brenne seg... fort gjort at det skjer ved litt for høy varme også . @Whatworld: Jupp... jeg tror jeg skal ta med noen studenter til Sverige. La de dekke bensinregninga . de får uansett en billig svensketur å kan ta med seg alt de orker Endret 7. september 2012 av Rolf_X Lenke til kommentar
WhatWorld Skrevet 7. september 2012 Del Skrevet 7. september 2012 skal man grille kaffebønner må man røre i dem for at de ikke skal brenne seg... fort gjort at det skjer ved litt for høy varme også . @Whatworld: Jupp... jeg tror jeg skal ta med noen studenter til Sverige. La de dekke bensinregninga . de får uansett en billig svensketur å kan ta med seg alt de orker Ikkje dårleg idé Litt meir vanskeleg å fylle opp ein bil og la dei dekka bensinrekninga til Sverige frå her i Bergen... Lenke til kommentar
Rolf_X Skrevet 7. september 2012 Del Skrevet 7. september 2012 Ja... litt langt å kjøre det ... Er glad jeg bor i Oslo området. Er noen mil til Sverige og ett par timer bak rattet, men grei skurring 1 Lenke til kommentar
Pms1 Skrevet 7. september 2012 Del Skrevet 7. september 2012 skal man grille kaffebønner må man røre i dem for at de ikke skal brenne seg... fort gjort at det skjer ved litt for høy varme også . @Whatworld: Jupp... jeg tror jeg skal ta med noen studenter til Sverige. La de dekke bensinregninga . de får uansett en billig svensketur å kan ta med seg alt de orker Ikkje dårleg idé Litt meir vanskeleg å fylle opp ein bil og la dei dekka bensinrekninga til Sverige frå her i Bergen... Det kostet meg ca:13-1400kr i Diesel, fra Tertnes til Svergie i sommer. Det er uten bom og eventuel ferjer. T/R så koster det ca:600kr pr stk, hvis dere er 5stk. Så det er ikke så gale. Men det tar rundt 8-9timer. Kommer an på, om du er kjent i Oslo området Ja... litt langt å kjøre det ... Er glad jeg bor i Oslo området. Er noen mil til Sverige og ett par timer bak rattet, men grei skurring Går ting etter planen, så havner jeg i Staveren eller Kongsvinger neste år, eller året etter på. Da ser jeg frem til Svergie tur inni mellom Lenke til kommentar
Rolf_X Skrevet 7. september 2012 Del Skrevet 7. september 2012 Ja... koster meg rundt 500kr i drivstoff tur/retur uten å ha tatt med bommer. Så jeg sier 150kr pr. pers. som sitter på. Ikke dyrt og dekker utgiftene jeg har uansett. Lenke til kommentar
WhatWorld Skrevet 7. september 2012 Del Skrevet 7. september 2012 (endret) @Pms1: Det kostet meg ca:13-1400kr i Diesel, fra Tertnes til Svergie i sommer. Det er uten bom og eventuel ferjer. T/R så koster det ca:600kr pr stk, hvis dere er 5stk. Så det er ikke så gale. Men det tar rundt 8-9timer. Kommer an på, om du er kjent i Oslo området Problemet er at bilen eg køyrer brukar Blyfri 95... sist eg sjekka den billegaste prisen pr. liter (rundt i området), så var det 15,37kr, pr liter... Søndagen er det litt billegare... 14,95... så sist eg fylte... så vart det rundt 700kr for full tank, og denne bilen slukar drivstoff , ligg vel på ca. 1,6liter på mila... Og då er det ca. 64mil til Svinesundbrua... Men ein tur må eg få tatt snart uansett Endret 7. september 2012 av WhatWorld Lenke til kommentar
Pms1 Skrevet 7. september 2012 Del Skrevet 7. september 2012 Er et stykke fra Bergen og opp, så det sier seg selv at det går mer go go juice. Men hvis man er noen stk, og alle spytter i, så går det greit. Men man tar ikke t/r uten å hvile. Har gjort det en gang, men ikke flere ganger 1 Lenke til kommentar
Pms1 Skrevet 7. september 2012 Del Skrevet 7. september 2012 @Pms1: Det kostet meg ca:13-1400kr i Diesel, fra Tertnes til Svergie i sommer. Det er uten bom og eventuel ferjer. T/R så koster det ca:600kr pr stk, hvis dere er 5stk. Så det er ikke så gale. Men det tar rundt 8-9timer. Kommer an på, om du er kjent i Oslo området Problemet er at bilen eg køyrer brukar Blyfri 95... sist eg sjekka den billegaste prisen pr. liter (rundt i området), så var det 15,37kr, pr liter... Søndagen er det litt billegare... 14,95... så sist eg fylte... så vart det rundt 700kr for full tank, og denne bilen slukar drivstoff , ligg vel på ca. 1,6liter på mila... Og då er det ca. 64mil til Svinesundbrua... Men ein tur må eg få tatt snart uansett 1.6L på milen? :O Må være blandet kjøring det der. Vi kjører en svær SUV, med 6.5L. Og den bruker 1.2-1.3L på mil'en. På lang kjøring, på by kjøring, så er det vel rundt 2L + Kom deg ut av byen, har sett bensinen nede i 14kr her ute. På Shell på Toppe, så er det veldig billig. Har sett bensinen nede i 13.90, og Dieslen nede i 12.80kr Lenke til kommentar
WhatWorld Skrevet 7. september 2012 Del Skrevet 7. september 2012 Hmm, ja... er eindel travelt om dagane, men får sjå om eg får tid til ein tur til byen ein dag i helga... Btw, så ser det ut til at Steam Beta nærmar seg for Linux Det gjer meg glad! Sjå vedlegg og link. Håpar på at det vert open beta Sjølv om det er svært usannsynleg... Lenke til kommentar
Rolf_X Skrevet 7. september 2012 Del Skrevet 7. september 2012 (endret) Hva slags bil er det du har som sluker 1.6 på mila?? Min 1983 regga 1984 modell stasjonsvogn med forgasser bruker helt nede på 0.75 på finkjøring . Her i Hønefoss får jeg bensin nede på 13kr og i Drammen når jeg er der hender det at jeg får bensin på rundt 12.50 Bra når en selger på Ebay refunderer deler av fraktbeløpet når jeg har betalt for mye . Snille folk det må jeg si Endret 7. september 2012 av Rolf_X Lenke til kommentar
knutmora Skrevet 7. september 2012 Del Skrevet 7. september 2012 KongsvingerDa får jeg vel hilse på deg da. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå