Gå til innhold

ITavisens Skjitprattråd


Kiriev

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Den er herlig <3

 

Den og 93R er definitivt "go to guns" når man setter på seg Tryhardpants.

Har vel hatt streaks på 5-6 kills + med kun en av de, fordi primary var tom...

 

Nja, heller M1911 enn 93R, spiller med G18 suppressed hvis jeg er tard å skal spille sniper, problemet med våpen som an-94 og 93R er at om du trykker for fort så "jammer" våpnet seg, tror ikke de har fått løst det enda og trykker man for sakte så dør man, men når 93R funker så detter jo folk, men jeg syns ikke den er så god, men bruker den på support kitet.

 

Bruker M1911 på engineer kitet, der vil jeg gjerne ha ett pålitelig våpen siden magunem er all over the place noen ganger og M1911 er så deilig så deilig.

Lenke til kommentar

Nja, heller M1911 enn 93R, spiller med G18 suppressed hvis jeg er tard å skal spille sniper, problemet med våpen som an-94 og 93R er at om du trykker for fort så "jammer" våpnet seg, tror ikke de har fått løst det enda og trykker man for sakte så dør man, men når 93R funker så detter jo folk, men jeg syns ikke den er så god, men bruker den på support kitet.

 

Bruker M1911 på engineer kitet, der vil jeg gjerne ha ett pålitelig våpen siden magunem er all over the place noen ganger og M1911 er så deilig så deilig.

 

Det er jo poenget med våpnene. De gir når du kan å håndtere de, og ødelegger alt for deg når du failer. Har godt over 1100 kills med 93R og Magnum, og har ikke det problemet du sier. Er jo bare ¨å trylle en gang pr burst...

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+412

Noen som vet hvor jeg kan få tak i et godt stativ til å henge opp TV'en på veggen?

Helst noe jeg kan få tak i en fart. Har et stativ nå som er ganske så ræva og har vurdert å bytte det ut med et som kan roteres og flyttes på hvis dere skjønner hva jeg mener. Et som kan svinges litt på fordi det hadde vært litt behagelig å bare sitte i stolen å game litt i steden for å ligge i senga hele tiden.

 

Takker for svar. :)

Lenke til kommentar

Noen som vet hvor jeg kan få tak i et godt stativ til å henge opp TV'en på veggen?

Helst noe jeg kan få tak i en fart. Har et stativ nå som er ganske så ræva og har vurdert å bytte det ut med et som kan roteres og flyttes på hvis dere skjønner hva jeg mener. Et som kan svinges litt på fordi det hadde vært litt behagelig å bare sitte i stolen å game litt i steden for å ligge i senga hele tiden.

 

Takker for svar. :)

Jula ;)

Lenke til kommentar

Det er jo poenget med våpnene. De gir når du kan å håndtere de, og ødelegger alt for deg når du failer. Har godt over 1100 kills med 93R og Magnum, og har ikke det problemet du sier. Er jo bare ¨å trylle en gang pr burst...

 

Det er mange som har "jam" "problemet" når man spammer skyte knappen, man må ha en slags rytme i det, sier ikke at jeg ikke får 93R til å funke, dvs når man trykker for fort på knappen før våpnet er ferdig med å skyte, men jeg bruker heller magnum/m1911 anyday over 93r.

 

 

 

Man får jo slike tv stativ greier på elkjøp/expert og på nettet også.

Endret av meg0709
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-x7D6du0Hjb

Er ofte mange gode tilbud på Steam! :)

 

Absolutt, de har alltid bra tilbud, det er det som er så topp med Steam. :)

 

Btw, tror dere at standar CPU viften som følger med i5 er verd noe? Den står her for det meste å samler støv, og er ubrukt, er det mulig å tjene litt på den?

 

Det er en intel e97378-001

Endret av Slettet-x7D6du0Hjb
Lenke til kommentar

Btw, tror dere at standar CPU viften som følger med i5 er verd noe? Den står her for det meste å samler støv, og er ubrukt, er det mulig å tjene litt på den?

Det er en intel e97378-001

 

Vel, den fungerer jo til det den skal gjøre, men jeg tror neppe du kan tjene noe på det i den forstand som i at du skal selge den, det fins CPU kjølere der ute til knappe 200kr som gjør jobben bedre.

Så tror du bare kan la den stå å samle støv, for om du en dag må sende tilbake CPUen eller du ikke skal bruke den mer så kan det jo være greit å ha en kjøler til CPUen som den en dag skulle kommer til nytte igjen og hvis du en dag må sende den tilbake der du kjøpte den så tror jeg at de helst ser at alt er med i returen, var slik når jeg sendte skjermkortet mitt tilbake igjen når det døde.

 

Men om du får en 50 lapp eller noe så er vel det det meste du kan få uten å bokstavelig talt svindle folk og de fleste har jo en CPU kjøler ifra før, enten stock eller tredje parts kjølere.

Endret av meg0709
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...