PolarBearKBG Skrevet 6. september 2012 Del Skrevet 6. september 2012 Kryper til loppekassa jeg også. Natta alle sammen Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 6. september 2012 Del Skrevet 6. september 2012 Jeg starta på rødvin... så gikk det over til pils, så ble det shotting av jäger. Og jeg er ikke annet enn brisen . Var utrolig digg med grillmat nå . Ikke bare jeg som fikk munchies så endte opp med at en jente delte noen pølser . Nei... of to zee bed Da må du teste ostegrill fra gilde, for ostegrill er gode grillpølser Lenke til kommentar
Rolf_X Skrevet 6. september 2012 Del Skrevet 6. september 2012 ble ostegrill . Litt ekstra varm flytende ost ut som bare renner Nei... loppekassa kaller. God nat atter en gang Lenke til kommentar
Kiriev Skrevet 7. september 2012 Forfatter Del Skrevet 7. september 2012 Steike, jeg er trøtt Forbanna norskstil altså. Supert å komme sånn på etterskudd helt i begynnelsn av året. Lenke til kommentar
aleksanderro Skrevet 7. september 2012 Del Skrevet 7. september 2012 munchies Skal ikke si, hva jeg tenker, når folk sier at de har fått det Hehe, fikk noen tanker selv, så tror vi tenker noe av det samme!! 1 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-jDflNq Skrevet 7. september 2012 Del Skrevet 7. september 2012 Ny skjitprattråd! Lenke til kommentar
w1I3bmv7PRFfKNkpTOlmGVrzkvXvbA5lcIelI/X9 Skrevet 7. september 2012 Del Skrevet 7. september 2012 (endret) åja, den ja. blir heller her på et supert forum, ITavisen sletter sikkert den "skjitpraten" fordi det ikke er en pc på Pimp my pc Endret 7. september 2012 av itaSalat Lenke til kommentar
Gjest Slettet-jDflNq Skrevet 7. september 2012 Del Skrevet 7. september 2012 Det kommer de ikke til å gjøre da de som "modererer" alt nå er for late til å holde nettsiden sin ryddig. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-x7D6du0Hjb Skrevet 7. september 2012 Del Skrevet 7. september 2012 God morgen, godfolk! ^^ Lenke til kommentar
iThenrik Skrevet 7. september 2012 Del Skrevet 7. september 2012 Ja, god morgen... Nå er det snart skolen på meg. Lenke til kommentar
Sharain Skrevet 7. september 2012 Del Skrevet 7. september 2012 God morgen! Nå er det SNART helg! Om 7 timer... "Bacon Video* Bacon? Bacon! BACON!!! GIVE ME BACON!!! 1 Lenke til kommentar
FurrFoxer Skrevet 7. september 2012 Del Skrevet 7. september 2012 Da var skolen ferdig for idag Lenke til kommentar
PolarBearKBG Skrevet 7. september 2012 Del Skrevet 7. september 2012 God morgen ja Har ikke skole idag, men må en liten tur ned for å gjøre noe gruppearbeid Lenke til kommentar
knutmora Skrevet 7. september 2012 Del Skrevet 7. september 2012 Sitter og koser meg med Iskaffe og Norsk. Vel, Iskaffen er god, men norsken er kjeeeeedelig. Lenke til kommentar
Pms1 Skrevet 7. september 2012 Del Skrevet 7. september 2012 Venter på skikkelig vanlig trakterkaffi her Tenker å prøve meg på kokekaffi snart Lenke til kommentar
Rolf_X Skrevet 7. september 2012 Del Skrevet 7. september 2012 Jeg har satt i gang moccamasteren . Jeg er ikke bakfull bare sliten i hue i dag . Enten har jeg drekki alt som står her tomt eller så har noen andre gjort det Lenke til kommentar
Pms1 Skrevet 7. september 2012 Del Skrevet 7. september 2012 Sikker de spanske og franske jentene som har gjort det Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå