WhatWorld Skrevet 12. desember 2012 Del Skrevet 12. desember 2012 Mornings Under 1 time til helvete bryter løs (muntlig prøveeksamen). Iallefall skal dykk ikkje ha 14timar praktisk skriftleg eksamen og deretter 1time muntleg eksamen basert på det du gjorde dei 14timane Lenke til kommentar
MhMh Skrevet 12. desember 2012 Del Skrevet 12. desember 2012 Det er jeg ihvertfall glad vi ikke har Lenke til kommentar
Gjest Slettet-jDflNq Skrevet 12. desember 2012 Del Skrevet 12. desember 2012 Det gikk ikke bra, forklarer etterpå. Skal tilbake på skolen nå for å få karakter :o Lenke til kommentar
MhMh Skrevet 12. desember 2012 Del Skrevet 12. desember 2012 Det gikk ikke bra, forklarer etterpå. Skal tilbake på skolen nå for å få karakter :o Ok, må du tebake med en gang? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-x7D6du0Hjb Skrevet 12. desember 2012 Del Skrevet 12. desember 2012 (endret) Skikkelig Mansoor svar her ja. Heh, er du på Steam nå? Hehe.. -.- Sovnet tidelig igår, derfor jeg ikke var Online. Jippy har fått installert SSD på SkolePCen min! Men nå er jeg sperret ute av både Facebook, og Gmail fordi jeg ikke har med meg mobilen -.- Endret 12. desember 2012 av Slettet-x7D6du0Hjb Lenke til kommentar
WhatWorld Skrevet 12. desember 2012 Del Skrevet 12. desember 2012 Jippy har fått installert SSD på SkolePCen min! Men nå er jeg sperret ute av både Facebook, og Gmail fordi jeg ikke har med meg mobilen -.- Er du sperra ute frå facebook og gmail fordi du ikkje har med mobilen? Eller har skulen sperra dei? https:// framfor fjesbok løyser vel det problemet fortsatt? Lenke til kommentar
MhMh Skrevet 12. desember 2012 Del Skrevet 12. desember 2012 Håper at dette holder til 10 min Lenke til kommentar
Gjest Slettet-x7D6du0Hjb Skrevet 12. desember 2012 Del Skrevet 12. desember 2012 (endret) Er du sperra ute frå facebook og gmail fordi du ikkje har med mobilen? Eller har skulen sperra dei? https:// framfor fjesbok løyser vel det problemet fortsatt? Jeg er sperret ute da jeg har 2-veis logging både på Facebook og Gmail, som gjør at jeg ikke kan logge meg inn uten koden jeg får tilsendt av Google/Facebook. Og det er ikke skolen som kan blokkere tilgangen til Facebook, det er bare fylkeskommunen som kan. Endret 12. desember 2012 av Slettet-x7D6du0Hjb Lenke til kommentar
WhatWorld Skrevet 12. desember 2012 Del Skrevet 12. desember 2012 (endret) Jeg er sperret ute da jeg har 2-veis logging både på Facebook og Gmail, som gjør at jeg ikke kan logge meg inn uten koden jeg får tilsendt av Google/Facebook. Ah, så det er sånn det er! Du har ikkje satt opp teamviewer kopling opp mellom mobil og pc? @MhMh: Du har vel laga til ein powerpoint eller stikkordlappar? Endret 12. desember 2012 av WhatWorld Lenke til kommentar
Gjest Slettet-x7D6du0Hjb Skrevet 12. desember 2012 Del Skrevet 12. desember 2012 (endret) Ah, så det er sånn det er! Du har ikkje satt opp teamviewer kopling opp mellom mobil og pc? Er det mulig? Har uansett en Smartmobil, som ikke er en smartmobil (kan ikke laste ned aps). Men SSD funker knall! Endret 12. desember 2012 av Slettet-x7D6du0Hjb Lenke til kommentar
MhMh Skrevet 12. desember 2012 Del Skrevet 12. desember 2012 @MhMh: Du har vel laga til ein powerpoint eller stikkordlappar? Selvfølgelig Har 11 siders powerpoint Lenke til kommentar
w1I3bmv7PRFfKNkpTOlmGVrzkvXvbA5lcIelI/X9 Skrevet 12. desember 2012 Del Skrevet 12. desember 2012 Er det mulig? Har uansett en Smartmobil, som ikke er en smartmobil (kan ikke laste ned aps). Men SSD funker knall! Du er ikke den eneste som har byttet til SSD i skole-craptopen! Lenke til kommentar
WhatWorld Skrevet 12. desember 2012 Del Skrevet 12. desember 2012 @TMU: Ja, det er mogleg ja... men blir verre om du ikkje kan legga inn apps... @MhMh: såpass ja, og du kan alle dei 11sidene utenatt? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-jDflNq Skrevet 12. desember 2012 Del Skrevet 12. desember 2012 Det finner han nok ut nå, tror han skal framfore om 4 min Lenke til kommentar
Gjest Slettet-x7D6du0Hjb Skrevet 12. desember 2012 Del Skrevet 12. desember 2012 Du er ikke den eneste som har byttet til SSD i skole-craptopen! Hehe, det er utrolig kjipt at man ikke får det allerede fra første dagen, så slipper man at HDDen blir ødelagt eller noe.. Den var så utrolig treg med HDD.. Pluss at Harddisken ikke tåler kulde.. Lenke til kommentar
w1I3bmv7PRFfKNkpTOlmGVrzkvXvbA5lcIelI/X9 Skrevet 12. desember 2012 Del Skrevet 12. desember 2012 Tror det var 5600 rpm disker vi fikk, men skal sjekke når jeg kommer hjem fra skolen Lenke til kommentar
Gjest Slettet-x7D6du0Hjb Skrevet 12. desember 2012 Del Skrevet 12. desember 2012 (endret) Har ikke sjekket hvilken SSD jeg fikk heller, hvordan gjør man det? Håper at dette holder til 10 min Er du på videregående, eller studerer du? Endret 12. desember 2012 av Slettet-x7D6du0Hjb Lenke til kommentar
Maxi1234 Skrevet 12. desember 2012 Del Skrevet 12. desember 2012 Neida. Synes bare meg0709 kom med en unødvendig kommentar much. Akkurat som om DET var noe nytt. Er ITavisen nede hos dere? ITavisen? Hva er det? Ikke jeg, skulle bare innom for å teste speedometeret. Hehe...det sier dem alle sammen. Seriøst, holdningen i denne tråden begynner å bli ganske patetisk! Det har den vært lenge, og er én av grunnene til at jeg ikke gidder å henge her. Og det er jo ikke rart i at det er patetisk holdning her, når det tydeligvis ikke er mods her som det er noe tak i. 1 Lenke til kommentar
MhMh Skrevet 12. desember 2012 Del Skrevet 12. desember 2012 FERDIG Og det ble karakter 4 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-x7D6du0Hjb Skrevet 12. desember 2012 Del Skrevet 12. desember 2012 (endret) Gratulerer med en 4'er. ITavisen? Hva er det? Ja, si det.. Endret 12. desember 2012 av Slettet-x7D6du0Hjb Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå