Gå til innhold

ITavisens Skjitprattråd


Kiriev

Anbefalte innlegg

Not+sure+if+child+abuse+or+just+lazy+dad+_4deeca61c271b7e4aa7580ff07ca11ea.jpg

Vet fortsatt ikke hvor du har 10% THD ifra heller.

Meen, jeg tror at NAD'en er målt til 0.02% THD på grunn av:

  1. Prisen er 2298,- dermed lever kvaliteten opp til prisen.
  2. THD'en lavest mulig på skikkelig forsterker for = lavest mulig THD = jo mer høres lyden ut som den skal.

:)

Når en forsterker måles med høy THD får den mere effekt og såkalte jukse watt. Når en forsterker måles med 1 THD eller mindre så får man sånn ca. hva den egentlig presterer ;)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Har Logitech G35... Vurderte noen høytaler slik at jeg slipper å ha headset på meg bestandig.

 

Kjøp deg Z906 eller evt Z623 om du bare skal ha noen enkle høyttalere uten noe stress, Logitech er fantastisk gode til å levere mye "bang for the buck". Forgjengeren til Z623 (Z2300) spilte fantastisk bra til prisen, ingenting å si på det sett i forhold til prisen. Selvfølgelig kan du gruse anlegget om du legger ut 5000kr, men det er ikke saken her.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+412

Kjøp deg Z906 eller evt Z623 om du bare skal ha noen enkle høyttalere uten noe stress, Logitech er fantastisk gode til å levere mye "bang for the buck". Forgjengeren til Z623 (Z2300) spilte fantastisk bra til prisen, ingenting å si på det sett i forhold til prisen. Selvfølgelig kan du gruse anlegget om du legger ut 5000kr, men det er ikke saken her.

 

Logitech G35 leverte værtfall kjempe bra lyd. Så jeg tror nok jeg vil gå for det du sier her i denne saken. MhMh er jo bare en Cervin Vega fanboy trossalt og jeg er ikke villig til å betale mer enn 1-2k for et lite anlegg som jeg kun skal bruke til gaming og musikk. :)

Lenke til kommentar

Logitech G35 leverte værtfall kjempe bra lyd. Så jeg tror nok jeg vil gå for det du sier her i denne saken. MhMh er jo bare en Cervin Vega fanboy trossalt og jeg er ikke villig til å betale mer enn 1-2k for et lite anlegg som jeg kun skal bruke til gaming og musikk. :)

 

Hehe, har selv Cerwin Vega anlegg som er større en det han har, men det går ikke an å sammenligne på den måten.

 

Var / er i hvert fall storfornøyd med mitt Z2300 til prisen det kostet, og har hørt bare godt om Z623. Regner med Z906 også er et veldig godt anlegg til prisen :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...