Gå til innhold

ITavisens Skjitprattråd


Kiriev

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Leste meg opp og oppdaget at flere hadde hatt problemer med trådløst og det også på RC utgaver. Har intel kort og brukte da siste drivere. Selv da falt nettet ut til tider og var ustabilt. De problemene hadde jeg ikke i Win7. Satte bare PCen tilbake til Win7 når jeg oppdaget at ting ikke fungerte optimalt. Kan hende jeg legger inn avbildningen å prøver det når nyere drivere har blitt lansert. Enn så lenge benytter jeg meg av Win7 :)

Har Intel kort i min laptop også.. Et Intel Ultimate N WiFi Link 5300

Har ikke hatt noen problemer med det enda.. dønn stabilt :p

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+412

Damn, nesten ferdig å laste ned de 2,6 GB for å få B2K til å fungere så får jeg opp nå at harddisken er full! :(

 

Hvor stor HDD har du? :3

 

Logitech Z906 = NEI!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

 

Kjøp deg heller et godt headsett (Beardynamics eller lignende) og et godt lydkort.

Eller så kjøper du stereo monitorer eller et lite ORDENTLIG surround annlegg :)

 

Har Logitech G35... Vurderte noen høytaler slik at jeg slipper å ha headset på meg bestandig.

Endret av Slettet+412
Lenke til kommentar

Hva er galt med Logitech Z906 annet enn at lyden er sånn midt på 3'et? :hmm:

Alt for underdimensjonert forsterker til å drive et helt system, lyge watt (står 500w, er bare 125w RMS).

Dårlig designet basskasse, for knotete, ikke auto oppsett og alt for lite divere funksjoner (slik som HDMI swtich og meny på tv'en).

Lenke til kommentar

Logitech Z906 = NEI!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

 

Kjøp deg heller et godt headsett (Beardynamics eller lignende) og et godt lydkort.

Eller så kjøper du stereo monitorer eller et lite ORDENTLIG surround annlegg :)

Logitech z-906 er et jævla bra anlegg til den prisen! finn et annet anlegg med 5.1, fjernkontroll, console og skikkelig bass som er bedre til samme pris! Logitech z-5500 gjelder ikke når det ble byttet ut med z-906.

 

EDIT: Upsan virka litt sur der gitt :ohmy:

Endret av Kabom
Lenke til kommentar

Gamer du CS:S? :)

 

Jepp, hva heter du? Kan adde deg :)

Han sammenligner det med anlegg til 12k+.

 

Haha, ikke så rart da, men dog veldig feil!

 

Logitech Z906 = NEI!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

 

Kjøp deg heller et godt headsett (Beardynamics eller lignende) og et godt lydkort.

Eller så kjøper du stereo monitorer eller et lite ORDENTLIG surround annlegg :)

 

Z906 nei, why?

Z906 har til og med ekte høyttalerkabler! Dette slår hverken Beyerdynamics eller andre hodetelefoner. :wee:

Z906 er et greit system.

Lenke til kommentar

Logitech z-906 er et jævla bra anlegg til den prisen! finn et annet anlegg med 5.1, fjernkontroll, console og skikkelig bass som er bedre til samme pris! Logitech z-5500 gjelder ikke når det ble byttet ut med z-906.

 

EDIT: Upsan virka litt sur der gitt :ohmy:

Finner ikke til prisen, men 1000 - 2000kr opp i pris og du finner noe som rævkjører det helt.

Lenke til kommentar

Z906 har til og med ekte høyttalerkabler! Dette slår hverken Beyerdynamics eller andre hodetelefoner. :wee:

WOW, ekte høyttalerkabler så stort da, er faktisk noe tynn dritt, ordentlgi er f.eks kabler fra Argon, Nordost, Van Del Hul, QED eller biltema sine høyttalerkabler ;)

 

Der ser du MhMh :p beste anlegget til 2 lapper er z-906 som jeg vet om, men det er komponenter med litt dårlig kvalitet... Som f.eks kontrollen og konsollen

Og forsterkeren, alle elementet, og kassen til sub'en ;)

Lenke til kommentar

Alt for underdimensjonert forsterker til å drive et helt system, lyge watt (står 500w, er bare 125w RMS).

Dårlig designet basskasse, for knotete, ikke auto oppsett og alt for lite divere funksjoner (slik som HDMI swtich og meny på tv'en).

 

Underdimensjonert forsterker? Man trenger ikke Cerwin-Vega forsterker for å drive et "svakt" anlegg som Z906.

Effektverdien (RMS) på Z906 er 500 W. Hvor har du 125W ifra?

 

Basskassen er jo kanon. Ekte høyttalerkabler og tha sheit. Auto-oppsett og lite funksjon er ikke must og er bare tilleggsgodteri.

 

Look at this shit man:

Logitech_Z906_bak_57970a.jpg

Endret av Lami
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...