meg0709 Skrevet 10. desember 2012 Rapporter Del Skrevet 10. desember 2012 (endret) Tja, si det. Søk dirty midgets på interwebzen, se om det funker. Endret 10. desember 2012 av meg0709 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-jDflNq Skrevet 10. desember 2012 Rapporter Del Skrevet 10. desember 2012 Koordinert like attack, man får større penis av det btw, burde prøves. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+412 Skrevet 10. desember 2012 Rapporter Del Skrevet 10. desember 2012 Kromskallen rager så lett... Hva har jeg gjort nå? Jeg stakk for å spille litt GMOD også etter en halv time ser jeg dette. Herregud... Du bare elsker å spre mye bullshit om meg. Jævlig supert at dere faktisk liker innlegget også, positivt much... Heller ikke noe poeng i og provosere fram nye diskusjoner! Helt enig med deg, aleksanderro! Noe meningsløst som alltid, stakk fra Skype samtale uten grunn. Så bare fordi jeg stikker for å spille GMOD så ser du på det som at jeg rager? Du bare elsker å spre bullshit om meg her inne på forumet. Du er en jævla taper, Marius. Siste postene her drar likes ser jeg... Selvfølgelig gjør dem det, spesielt når jeg er innblandet, lol. Lenke til kommentar
aleksanderro Skrevet 10. desember 2012 Rapporter Del Skrevet 10. desember 2012 Tja, si det. Søk dirty midgets på interwebzen, se om det funker. Takk for tipset, skal prøves! Lenke til kommentar
Gjest Slettet-x7D6du0Hjb Skrevet 10. desember 2012 Rapporter Del Skrevet 10. desember 2012 Fuck YEAH, Origin er back online! Lenke til kommentar
Rolf_X Skrevet 10. desember 2012 Rapporter Del Skrevet 10. desember 2012 God kveld. Her går i "sheit" som vanlig . Håper det kommer noen gode SSDer på tilbud på nyåret. Frister å bytte ut den på skarve 80gb som sitter i laptopen den dag i dag Lenke til kommentar
Gjest Slettet-x7D6du0Hjb Skrevet 10. desember 2012 Rapporter Del Skrevet 10. desember 2012 God kveld Rolf! Lenke til kommentar
w1I3bmv7PRFfKNkpTOlmGVrzkvXvbA5lcIelI/X9 Skrevet 10. desember 2012 Rapporter Del Skrevet 10. desember 2012 Skjønner jeg godt Rolf 80GB blir fort lite Lenke til kommentar
sj3f Skrevet 10. desember 2012 Rapporter Del Skrevet 10. desember 2012 Lasta ned Win 7 på den heller, nå må jeg bare ordne internett til den Lenke til kommentar
meg0709 Skrevet 10. desember 2012 Rapporter Del Skrevet 10. desember 2012 Takk for tipset, skal prøves! Ja, må gjøre det, om ikke anna så finner du kansje min gamle bf2 just for fun clan hvor vi kom på 2plass i en liten jalla hw cup for ett apr år siden, lol, var tider det, ultra pwning av noobs public og mye artig på pcw/match siden også, aaah. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+412 Skrevet 10. desember 2012 Rapporter Del Skrevet 10. desember 2012 Fuck YEAH, Origin er back online! Vi spiller BF. :3 Lasta ned Win 7 på den heller, nå må jeg bare ordne internett til den Trodde du skulle ha Win8? Lenke til kommentar
sj3f Skrevet 10. desember 2012 Rapporter Del Skrevet 10. desember 2012 Ja, men først win 7 for å så laste ned oppgradering til Win8 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-x7D6du0Hjb Skrevet 10. desember 2012 Rapporter Del Skrevet 10. desember 2012 Fail, jeg trodde det var noe feil med Origin, så jeg uinstallerte det manuelt, og nå må jeg laste ned en 4 GB patch for BF3... Shit just got real dude... Lenke til kommentar
Rolf_X Skrevet 10. desember 2012 Rapporter Del Skrevet 10. desember 2012 Skjønner jeg godt Rolf 80GB blir fort lite nei, sier du det . Bare 3gb ledig her nå. Må rydde på den snart igjen... @sjef: Hvorfor ikke bare installere Win8 direkte... bedre enn å foreta en oppgradering fra Win7 . Men da trenger du jo også en installasjonsdisk eller minneplugg som er oppstartsbar med Win8. Har selv prøvd Win8, men fungerte ikke optimalt på laptopen og hadde problemer med trådløse drivere. Lenke til kommentar
sj3f Skrevet 10. desember 2012 Rapporter Del Skrevet 10. desember 2012 Jaja, men nå er det gjort Trenger kun internett nå for å oppgradere til Win 8 Lenke til kommentar
FurrFoxer Skrevet 10. desember 2012 Rapporter Del Skrevet 10. desember 2012 Har selv prøvd Win8, men fungerte ikke optimalt på laptopen og hadde problemer med trådløse drivere. Fungerer fint på min laptop.. 3 år gammel drit.. hadde problemer med Win8 driveren fra synaptics (touchpad) prøvde Win7 driver og fikk samme problemene.. nå bruker jeg en Vista driver som fungerer smertefritt Lenke til kommentar
Lami Skrevet 10. desember 2012 Rapporter Del Skrevet 10. desember 2012 Jævlig supert at dere faktisk liker innlegget også, positivt much... Ikke bry deg om liksene Lenke til kommentar
Gjest Slettet+412 Skrevet 10. desember 2012 Rapporter Del Skrevet 10. desember 2012 Ikke bry deg om liksene Ok. Jaja, men nå er det gjort Trenger kun internett nå for å oppgradere til Win 8 Få faren din til å oppgradere, 4 mbps er jo helt ræva. 70/70 all the way. Lenke til kommentar
MhMh Skrevet 10. desember 2012 Rapporter Del Skrevet 10. desember 2012 Pass på, MhMh kommer til å kritisere Z906. Leser du tankene mine eller? Lenke til kommentar
Rolf_X Skrevet 10. desember 2012 Rapporter Del Skrevet 10. desember 2012 Fungerer fint på min laptop.. 3 år gammel drit.. hadde problemer med Win8 driveren fra synaptics (touchpad) prøvde Win7 driver og fikk samme problemene.. nå bruker jeg en Vista driver som fungerer smertefritt Leste meg opp og oppdaget at flere hadde hatt problemer med trådløst og det også på RC utgaver. Har intel kort og brukte da siste drivere. Selv da falt nettet ut til tider og var ustabilt. De problemene hadde jeg ikke i Win7. Satte bare PCen tilbake til Win7 når jeg oppdaget at ting ikke fungerte optimalt. Kan hende jeg legger inn avbildningen å prøver det når nyere drivere har blitt lansert. Enn så lenge benytter jeg meg av Win7 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå