Gå til innhold

ITavisens Skjitprattråd


Kiriev

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+412

Kromskallen rager så lett...

 

Hva har jeg gjort nå?

Jeg stakk for å spille litt GMOD også etter en halv time ser jeg dette.

Herregud... Du bare elsker å spre mye bullshit om meg. Jævlig supert at dere faktisk liker innlegget også, positivt much... :hm:

 

 

Heller ikke noe poeng i og provosere fram nye diskusjoner!

 

Helt enig med deg, aleksanderro!

 

 

Noe meningsløst som alltid, stakk fra Skype samtale uten grunn.

 

Så bare fordi jeg stikker for å spille GMOD så ser du på det som at jeg rager?

Du bare elsker å spre bullshit om meg her inne på forumet. Du er en jævla taper, Marius.

 

 

Siste postene her drar likes ser jeg... :p

 

Selvfølgelig gjør dem det, spesielt når jeg er innblandet, lol. :hm:

Lenke til kommentar

Skjønner jeg godt Rolf :p 80GB blir fort lite ;)

 

nei, sier du det :p. Bare 3gb ledig her nå. Må rydde på den snart igjen...

 

@sjef: Hvorfor ikke bare installere Win8 direkte... bedre enn å foreta en oppgradering fra Win7 ;). Men da trenger du jo også en installasjonsdisk eller minneplugg som er oppstartsbar med Win8.

Har selv prøvd Win8, men fungerte ikke optimalt på laptopen og hadde problemer med trådløse drivere.

Lenke til kommentar

Har selv prøvd Win8, men fungerte ikke optimalt på laptopen og hadde problemer med trådløse drivere.

Fungerer fint på min laptop.. 3 år gammel drit.. :p hadde problemer med Win8 driveren fra synaptics (touchpad) prøvde Win7 driver og fikk samme problemene.. nå bruker jeg en Vista driver som fungerer smertefritt :D

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+412

Ikke bry deg om liksene :)

 

Ok. :)

 

 

Jaja, men nå er det gjort :wee:

 

Trenger kun internett nå for å oppgradere til Win 8

 

Få faren din til å oppgradere, 4 mbps er jo helt ræva. :p

70/70 all the way. :w00t:

Lenke til kommentar

Fungerer fint på min laptop.. 3 år gammel drit.. :p hadde problemer med Win8 driveren fra synaptics (touchpad) prøvde Win7 driver og fikk samme problemene.. nå bruker jeg en Vista driver som fungerer smertefritt :D

 

Leste meg opp og oppdaget at flere hadde hatt problemer med trådløst og det også på RC utgaver. Har intel kort og brukte da siste drivere. Selv da falt nettet ut til tider og var ustabilt. De problemene hadde jeg ikke i Win7. Satte bare PCen tilbake til Win7 når jeg oppdaget at ting ikke fungerte optimalt. Kan hende jeg legger inn avbildningen å prøver det når nyere drivere har blitt lansert. Enn så lenge benytter jeg meg av Win7 :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...