Gå til innhold

ITavisens Skjitprattråd


Kiriev

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+412

Noen som vet hvor man kan laste ned Windows 8? En skikkelig som jeg betaler for... Ikke oppgradering!

 

Nja... Fikk du ikke lisens av fattern din eller?

Syns du var litt dum som ikke tok imot tilbudet mitt da men... Det var nok fordi det er pirat-vare, meheheh. :p

 

Kromskallen spør "Hva skjer på diskusjon Marius?". Hva skal jeg svare?

 

Lite.

Lenke til kommentar

Noen som vet hvor man kan laste ned Windows 8? En skikkelig som jeg betaler for... Ikke oppgradering!

 

På MS sine sider kan du vel kjøpe og laste ned en digital versjon for 249kr, må jo da ha cd eller minnepinne for å klare å legge inn.

Kan vel også trikse til med en til 119kr igjennom update programmet deres som du kan gjøre clean install med.

Lenke til kommentar

Nja... Fikk du ikke lisens av fattern din eller?

Syns du var litt dum som ikke tok imot tilbudet mitt da men... Det var nok fordi det er pirat-vare, meheheh.

 

Nei, gikk ikke an å laste ned "full-versjon" Kan bare kjøpes i butikk...

Microsoft har jo lagt sidene om til at man bare kan laste ned oppgraderinger :nei2: Det betyr at jeg må gå en omvei ved å laste ned Win 7 før jeg kan laste ned Win8...

Lenke til kommentar

På MS sine sider kan du vel kjøpe og laste ned en digital versjon for 249kr, må jo da ha cd eller minnepinne for å klare å legge inn.

Kan vel også trikse til med en til 119kr igjennom update programmet deres som du kan gjøre clean install med.

 

Aner ikke hvordan jeg kan trikse meg gjennom det. Må ha Win 7 CD allerede ellerno for å laste ned oppgradering..

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...