WhatWorld Skrevet 6. september 2012 Del Skrevet 6. september 2012 Det enkleste er vel bare å ha et program som fikser automatisk utrullering av prekonfigurerte pakker. Hmm, veit du namnet på eit som verkar? Så kunne eg tatt ein kikk på det i morgon... Takk på førehand. Lenke til kommentar
Rolf_X Skrevet 6. september 2012 Del Skrevet 6. september 2012 Selv liker jeg å ha kontroll over hva som kommer av oppdateringer og følger med på hva som kommer av oppdateringer. God kveld i stua Lenke til kommentar
knutmora Skrevet 6. september 2012 Del Skrevet 6. september 2012 Natta, tar kvelden tidlig jeg. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 6. september 2012 Del Skrevet 6. september 2012 Vet ikke hva slags resurser du har tilgjengelig, og hvor stort det er det du jobber med, men bruker LANDesk hos oss. Fiks en pakke, og kjør den ut. Andre alternativer jeg kjenner til er Microsoft sitt system, Microsoft System Center. Kjenner ikke til noen billige og små programmer dessverre. Lenke til kommentar
Maxi1234 Skrevet 6. september 2012 Del Skrevet 6. september 2012 Natta, tar kvelden tidlig jeg. Hva? Allerede? Lenke til kommentar
meg0709 Skrevet 6. september 2012 Del Skrevet 6. september 2012 Ehmm folkens..? Noen som har peiling på et godt anti-keylogger software? Har MSE som anti-virus men skulle gjerne hatt noe mot keylogger, just in case. Hvor ofte tror du at du møter på en key logger? Det er vel det jeg er minst bekymra for. Lenke til kommentar
knutmora Skrevet 6. september 2012 Del Skrevet 6. september 2012 Natta, tar kvelden tidlig jeg. Hva? Allerede? Ja, er sliten og har vondt i hodet. Lenke til kommentar
Maxi1234 Skrevet 6. september 2012 Del Skrevet 6. september 2012 Ja, er sliten og har vondt i hodet.Ahhh..da får du legge deg. Lenke til kommentar
PolarBearKBG Skrevet 6. september 2012 Del Skrevet 6. september 2012 Natta knutmora, god bedring Lenke til kommentar
Rolf_X Skrevet 6. september 2012 Del Skrevet 6. september 2012 Jau... god bedring Knutmora . Tar kvelden her snart også . Men får se hva som skjer... fått the "munchies" Lenke til kommentar
Rolf_X Skrevet 6. september 2012 Del Skrevet 6. september 2012 Fyrte opp grillen... pølser til kvelds . Hva man får til med noen pils, rødvin, jäger og hva ellers man finner for godt innabords Lenke til kommentar
assap2 Skrevet 6. september 2012 Del Skrevet 6. september 2012 (endret) God natt Knutmora,får vel snart tenke på senga selv..må bare få sett ferdig en film her. Fikk lyst på grillpølser sånn plutselig jeg Rolf Endret 6. september 2012 av assap2 Lenke til kommentar
PolarBearKBG Skrevet 6. september 2012 Del Skrevet 6. september 2012 Pils og Jäger hørtes jo greit ut, men må jo ikke blande inn rødvin der da. Lenke til kommentar
assap2 Skrevet 6. september 2012 Del Skrevet 6. september 2012 Jepp,hold rødvinen utenfor... Lenke til kommentar
Rolf_X Skrevet 6. september 2012 Del Skrevet 6. september 2012 (endret) Jeg starta på rødvin... så gikk det over til pils, så ble det shotting av jäger. Og jeg er ikke annet enn brisen . Var utrolig digg med grillmat nå . Ikke bare jeg som fikk munchies så endte opp med at en jente delte noen pølser . Nei... of to zee bed Endret 6. september 2012 av Rolf_X Lenke til kommentar
assap2 Skrevet 6. september 2012 Del Skrevet 6. september 2012 (endret) Ohh,vi snakker om vanlige "pølser" nå vel Rolf Endret 6. september 2012 av assap2 Lenke til kommentar
Pms1 Skrevet 6. september 2012 Del Skrevet 6. september 2012 munchies Skal ikke si, hva jeg tenker, når folk sier at de har fått det Lenke til kommentar
assap2 Skrevet 6. september 2012 Del Skrevet 6. september 2012 God natt..slenger meg i senga her og. Lenke til kommentar
Rolf_X Skrevet 6. september 2012 Del Skrevet 6. september 2012 Nei... skal ikke si det... jeg har bare ikke spist mye i dag så jeg og en spansk jente fyrte opp grillen og grilla pølser @Rune: Ja, "vanlige" pølser nå Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå