Gå til innhold

ITavisens Skjitprattråd


Kiriev

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+412

Kommer på Battlelog.

 

<3

 

 

Nei. Sikter mer til den småkranglingen som har vært her i det siste som folk heller kunne tatt på Facebook, Steam eller hvor som helst egentlig uten å måtte dele det med hele verden!

 

Værste er jo når du vil ta det opp med en så stikker han av. :)

 

 

Ja, vær så snill, jeg begynner å bli små feit av alt det popcornet jeg har spist de siste dagene, haha.

 

Er vel også mye med at folk får slutte å være hårsåre og ha pms 24/7 over alt mulig rart.

 

Haha, slutt og spis da, gutt. :p

Har en jente i klassen som har PMS 24/7. Bare du sier hei til henne så kverker hun deg, trololol.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+412

Jeg ga PCen terningkast 6 jeg, jeg bare måtte, ich bin naughty boy.

 

Haha, fy faen du er morsom! "ich bin naughty boy" var bare awsm. :D

 

Men hvorfor ta det opp her uansett? Trenger ikke å dele det med alle!

 

Tok jeg det opp da? Bare jeg nevnte at en "vis" person ikke gidder å spille med meg? Det var jo ikke slikt at jeg faktisk fortalte om hva som hadde skjedd og slikt. Har på følelsen dere digger å legge skylda på "Krom-karen" heranne. Uansett, nok om det. Skal vi spille eller skal vi ikke? Det jeg er interessert i her.

Btw Mighty, slutt og lik alle disse innleggene som sikter på meg her om dagen, tralliz.

 

 

Daili PC btw. :3

Lenke til kommentar

Tok jeg det opp da? Bare jeg nevnte at en "vis" person ikke gidder å spille med meg? Det var jo ikke slikt at jeg faktisk fortalte om hva som hadde skjedd og slikt. Har på følelsen dere digger å legge skylda på "Krom-karen" heranne. Uansett, nok om det. Skal vi spille eller skal vi ikke? Det jeg er interessert i her.

Btw Mighty, slutt og lik alle disse innleggene som sikter på meg her om dagen, tralliz.

 

Men du tar deg jo usedvanlig mye nær av så og si alt, ikke rart det er gøy å hisse deg opp, pro tip.

Btw, det kan jo hende det er jeg som liker alle innleggene.

Endret av meg0709
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+412

Men du tar deg jo usedvanlig mye nær av så og si alt, ikke rart det er gøy å hisse deg opp, pro tip.

Btw, det kan jo hende det er jeg som liker alle innleggene.

 

Gjør jeg det da? Hmmm, meeh.

Uansett, takk for tipset.

Lenke til kommentar

Det blir skikkelig knall vannkjøling det, men slår ikke mitt sprinkler system ;)

 

Det er jo for brannslukning, lol.

Jeg får også automatisk innvendig vask samtidig av maskina.

 

Gjør jeg det da? Hmmm, meeh.

Uansett, takk for tipset.

 

Tja, jeg syns du tar deg for mye nær av ting, du virker også litt som at du ikke tåler at andre sier noe til deg/om deg, men at du kan gjøre det og folk må tåle det du sier, slik oppfatter jeg det.

Selv når folk bare spøker litt.

Endret av meg0709
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+412

Tja, jeg syns du tar deg for mye nær av ting, du virker også litt som at du ikke tåler at andre sier noe til deg/om deg, men at du kan gjøre det og folk må tåle det du sier, slik oppfatter jeg det.

 

Nei nei. :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...