Gå til innhold

ITavisens Skjitprattråd


Kiriev

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+412

Tja, hadde vel vært plass om man absolutt ville det, hehe.

Men det syns jeg var teit på en high end psu som ax serien at kablene er like stive som kamstål.

 

Haha, du har så jævlig rett der! Har HX versjonen jeg men kjenner meg godt igjen der. ;)

 

@sj3f

 

Synes du tok noe kjempe god bilder jeg. Ble ganske så pen den og jeg er glad for jeg fikk være med på byggingen for å bevise deg en gang for alle at jeg kan bygge PC. :D

Endret av Slettet+412
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+412

Takk du! Tok dem med et skikkelig kamera denne gangen :wee:

 

De kablene kunne klart vært bedre. Jeg gidder ikke flytte på noe nå... den syns nesten ikke når døren er på :roll:

 

Power-kabelen til hovedkortet kunne gjerne vært bak da men faren din insisterte på ha den framme.

Har heldigvis min bak. :3

 

Folkens, kunngjøring fra Krom'ern. Skal oppgradere nærmest til våren og da kommer det nye bilder ut!

Nytt hovedkort og alt!

 

Vurderte dette jeg:

 

 

 

Nå er jo jeg ganske så gal da. Men dette har jeg vurdert en stund. Skal bli kvitt alt av konsoller og tulle spill og spare opp og trekke litt fra konf penga. :3

Endret av Slettet+412
Lenke til kommentar

Bruk imgur og logg inn med f.eks GMail, da har du bildene dine hvis du trenger de en gang senere, med bildr må du enten lagre linken et sted eller laste opp bildet på nytt for å "få tilbake" linken.

 

Funker det bedre nå?

 

http://imgur.com/50eEo

 

Litt dårlig bilde, ikke så så nøye på det støvete lydkortet og det er noe små fikling som kan gjøres.

Endret av meg0709
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+412

Min?? Wtf? Men da står jo vifta nedover??

 

Min står også slikt..

 

Haha, får vell rette på det når jeg oppgraderer. Da skal rett og slett alt ut! :3

Endret av Slettet+412
Lenke til kommentar

Min?? Wtf? Men da står jo vifta nedover??

Det har ingenting å si, har du ventilasjons-hull under strømforsyningen er det valgfritt om du vil ha vifta opp eller ned

 

Jingway DP400.

Var visst ikke store utvalget av tanker til den pumpa, du får da det på garanti og eventuelt bytte ut hele pumpa med en annen.
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...