KanoKrakk Skrevet 9. desember 2012 Rapporter Del Skrevet 9. desember 2012 Vi tar ting litt seriøst i dag ja. 1 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-x7D6du0Hjb Skrevet 9. desember 2012 Rapporter Del Skrevet 9. desember 2012 Så nettopp "In the Valley of Elah", utrolig bra film. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+412 Skrevet 9. desember 2012 Rapporter Del Skrevet 9. desember 2012 Vi gjorde noen feil. Ingen fare skjedd, det er fikset nå.. Noen også nå? Herregud, dette blir jo bare værre. Jaja, blame it on me. Kromskallen får skylden. Vi tar ting litt seriøst i dag ja. Mhmm.... Får bare skylda for ting som jeg ikke gjorde i fylla. Badass rim btw. Men føler at jeg blir litt sur når alt går på meg for en merkelig grunn, loool. Lenke til kommentar
w1I3bmv7PRFfKNkpTOlmGVrzkvXvbA5lcIelI/X9 Skrevet 9. desember 2012 Rapporter Del Skrevet 9. desember 2012 (endret) @Kromskallen. Når jeg bygde en pc til ei jeg kjenner fikk jeg bare et lite "takk" etter 8 timer med testing, feilsøking, bygging og installering av drivere/os ++. Ikke noe mer. Har til og med feilsøkt masse uten noen tegn til takknemlighet i det hele tatt. Starter med å formulere setningene mine bedre i morgen, ny uke nye muligheter Endret 9. desember 2012 av Kabom Lenke til kommentar
aleksanderro Skrevet 9. desember 2012 Rapporter Del Skrevet 9. desember 2012 (endret) Vi tar ting litt seriøst i dag ja. Sikkert noe med at det er søndag og folk er slitne etter en lang uke. Så nettopp "In the Valley of Elah", utrolig bra film. Skal sjekke ut den filmen! Er du med på litt BF? Endret 9. desember 2012 av aleksanderro Lenke til kommentar
Gjest Slettet+412 Skrevet 9. desember 2012 Rapporter Del Skrevet 9. desember 2012 @Kromskallen. Når jeg bygde en pc til ei jeg kjenner fikk jeg bare et lite "takk" etter 8 timer med testing, feilsøking, bygging og installering av drivere/os ++. Ikke noe mer. Har til og med feilsøkt masse uten noen tegn til takknemlighet i det hele tatt. Starter med å formulere setningene mine bedre i morgen, ny uke nye muligheter Haha, syns litt synd på deg der. Etter alt det arbeidet der... Jaja, slik er livet. Lenke til kommentar
w1I3bmv7PRFfKNkpTOlmGVrzkvXvbA5lcIelI/X9 Skrevet 9. desember 2012 Rapporter Del Skrevet 9. desember 2012 Livet er urettferdig... Jaja, var jo uansett for ei jente, ikke så mange jenter som gamer... Lenke til kommentar
KanoKrakk Skrevet 9. desember 2012 Rapporter Del Skrevet 9. desember 2012 Sikkert noe med at det er søndag og folk er slitne etter en lang uke. Sist jeg sjekket var søndag en helligdag for hvile. Og mandag var "drittdagen", ikke søndag. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-x7D6du0Hjb Skrevet 9. desember 2012 Rapporter Del Skrevet 9. desember 2012 Skal sjekke ut den filmen! Er du med på litt BF? Ofc! Lenke til kommentar
Gjest Slettet+412 Skrevet 9. desember 2012 Rapporter Del Skrevet 9. desember 2012 Livet er urettferdig... Jaja, var jo uansett for ei jente, ikke så mange jenter som gamer... Haha, det er ikke det nei! Men tar kvelden folkens, god natt. Lenke til kommentar
w1I3bmv7PRFfKNkpTOlmGVrzkvXvbA5lcIelI/X9 Skrevet 9. desember 2012 Rapporter Del Skrevet 9. desember 2012 God natt! Håper posten sender brev-pakker raskere enn de gjør med større pakker... Lenke til kommentar
meg0709 Skrevet 9. desember 2012 Rapporter Del Skrevet 9. desember 2012 @Kromskallen. Når jeg bygde en pc til ei jeg kjenner fikk jeg bare et lite "takk" etter 8 timer med testing, feilsøking, bygging og installering av drivere/os ++. Ikke noe mer. Har til og med feilsøkt masse uten noen tegn til takknemlighet i det hele tatt. Starter med å formulere setningene mine bedre i morgen, ny uke nye muligheter Hva man ikke gjør for å komme i buksa på kvinnfolk, lol. Lenke til kommentar
w1I3bmv7PRFfKNkpTOlmGVrzkvXvbA5lcIelI/X9 Skrevet 9. desember 2012 Rapporter Del Skrevet 9. desember 2012 Ble ikke noen bukseløse affærer for meg heller 1 Lenke til kommentar
sj3f Skrevet 9. desember 2012 Rapporter Del Skrevet 9. desember 2012 Noen også nå? Herregud, dette blir jo bare værre. Jaja, blame it on me. Kromskallen får skylden. Jeg har aldri skyldt på deg. Jeg sa at vi gjorde feil. Lol, vi er da bare mennesker... Ro deg ned, ikke lag så mye ut av alt. Nå! Ferdig med det. Og ferdig med stripsinga. Blir digg å kunne kjøre den for fullt imorgen! Lenke til kommentar
w1I3bmv7PRFfKNkpTOlmGVrzkvXvbA5lcIelI/X9 Skrevet 9. desember 2012 Rapporter Del Skrevet 9. desember 2012 Last opp et bilde så jeg kan se Lenke til kommentar
Lami Skrevet 9. desember 2012 Rapporter Del Skrevet 9. desember 2012 Tank nr2. Fuck this shit, Lenke til kommentar
meg0709 Skrevet 9. desember 2012 Rapporter Del Skrevet 9. desember 2012 Ble ikke noen bukseløse affærer for meg heller Nei, det var jo det jeg sikta til. 1 Lenke til kommentar
w1I3bmv7PRFfKNkpTOlmGVrzkvXvbA5lcIelI/X9 Skrevet 9. desember 2012 Rapporter Del Skrevet 9. desember 2012 (endret) @Lami Er det pumpemontert tank, eller er det frittstående? Endret 9. desember 2012 av Kabom Lenke til kommentar
MhMh Skrevet 9. desember 2012 Rapporter Del Skrevet 9. desember 2012 Synes flere av dere som stuer dere ned på BF3 skal kjøpe day Z Lenke til kommentar
w1I3bmv7PRFfKNkpTOlmGVrzkvXvbA5lcIelI/X9 Skrevet 9. desember 2012 Rapporter Del Skrevet 9. desember 2012 Skal kjøpe det når det blir standalone, hvis jeg har råd da... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå