Gjest Slettet+412 Skrevet 9. desember 2012 Rapporter Del Skrevet 9. desember 2012 (endret) Hmm...jeg har da ingen problemer med å forstå hva Kabom skriver...? Men det gjør ikke jeg alltids for en merkelig grunn. Forresten, du suger som faen ikke drar deg på facebook og forteller meg hva i helvete jeg har sagt. Du har nettopp skrevet 2 innlegg her om meg om hva jeg faen har sagt elns. Maaaaan, this is bullshiiiiiit. Ehh, jeg forstår hva han mener... Les rett ovenfor (hva jeg skrev til sj3f). @Kromskallen Nei, jeg skriver ikke bra i det hele tatt, men det er vel fortsatt mulig å forstå noe av det jeg skriver? Selvfølgelig. Jeg tar meg bare frihet til å spørre deg igjen dersom jeg ikke forsto det helt. Endret 9. desember 2012 av Slettet+412 Lenke til kommentar
sj3f Skrevet 9. desember 2012 Rapporter Del Skrevet 9. desember 2012 Bare en skjelden gang du formulerer litt vanskelig da, Kabom Har satt i kabel i 8-Pin nå, må bare sjekke at alt fungerer nå, så er det bare å dra den igang... ...håper jeg Lenke til kommentar
w1I3bmv7PRFfKNkpTOlmGVrzkvXvbA5lcIelI/X9 Skrevet 9. desember 2012 Rapporter Del Skrevet 9. desember 2012 Lykke til Skal skjerpe meg med setningene mine Lenke til kommentar
Gjest Slettet+412 Skrevet 9. desember 2012 Rapporter Del Skrevet 9. desember 2012 Bare en skjelden gang du formulerer litt vanskelig da, Kabom Har satt i kabel i 8-Pin nå, må bare sjekke at alt fungerer nå, så er det bare å dra den igang... ...håper jeg Herregud, du er så jævlig umulig nå tildags... Lenke til kommentar
aleksanderro Skrevet 9. desember 2012 Rapporter Del Skrevet 9. desember 2012 @Kromskallen Nei, jeg skriver ikke bra i det hele tatt, men det er vel fortsatt mulig å forstå noe av det jeg skriver? Ja, det er fult mulig å forstå hva du skriver! Du har bare prøvd å hjelpe sj3f med å få start på den nybygde PCen som ingen burde bli sur i trynet for! Lenke til kommentar
Gjest Slettet+412 Skrevet 9. desember 2012 Rapporter Del Skrevet 9. desember 2012 Lykke til Skal skjerpe meg med setningene mine Helst formuleringen ville jeg skrevet da men. Ja, det er fult mulig å forstå hva du skriver! Du har bare prøvd å hjelpe sj3f med å få start på den nybygde PCen som ingen burde bli sur i trynet for! Jeg blir sur i trynet fordi jeg får faen meg ikke svar på hva jeg har sagt for noe. Ikke noe mot selve Kabom. Han er bare snill som tar seg tid til å hjelpe. Lenke til kommentar
aleksanderro Skrevet 9. desember 2012 Rapporter Del Skrevet 9. desember 2012 Jeg blir sur i trynet fordi jeg får faen meg ikke svar på hva jeg har sagt for noe. Ikke noe mot selve Kabom. Han er bare snill som tar seg tid til å hjelpe. Fikk inntrykk av at du ble sur/irritert på Kabom pga at han hadde skrevet noe som fikk sj3f til å "skylde" på deg. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+412 Skrevet 9. desember 2012 Rapporter Del Skrevet 9. desember 2012 Hvordan klarte du å få et slikt inntrykk? Kabom har ikke gjort noe men det var selve sj3f som gjorde meg pissed off pga. han skrev at jeg hadde sagt noe som jeg ikke hadde sagt. Blir irritert når jeg måtte vente nesten 30 min bare for å finne ut hva i helvete men da visste det seg at han spøkte, tørt som gresset på sommeren og faen ikke morsomt. Lenke til kommentar
aleksanderro Skrevet 9. desember 2012 Rapporter Del Skrevet 9. desember 2012 (endret) Var fordi du dradde inn kabom i flere innlegg som også handlet om sj3f. Derfor fikk jeg et inntrykk av at du også var irritert på Kabom. Uansett så kan vi legge dette bak oss nå sånn at dette ikke blir som ITavisen også! Endret 9. desember 2012 av aleksanderro Lenke til kommentar
Gjest Slettet+412 Skrevet 9. desember 2012 Rapporter Del Skrevet 9. desember 2012 Nei nei. Men nok om dette. Noen som har lyst til å spille noe BF3 og muligens CS:S og CS:GO? Lenke til kommentar
aleksanderro Skrevet 9. desember 2012 Rapporter Del Skrevet 9. desember 2012 Har ikke CS men kan være med på BF. Lenke til kommentar
meg0709 Skrevet 9. desember 2012 Rapporter Del Skrevet 9. desember 2012 (endret) Nei, mer vær så snill, fikk akkurat poppa ferdig popcornet mitt, er hinsides gøy å se folk som er sure på andre fordi andre igjen gjør de sure, haha. Jaja, får vel gå å være litt awesome i BF3 da. Endret 9. desember 2012 av meg0709 Lenke til kommentar
sj3f Skrevet 9. desember 2012 Rapporter Del Skrevet 9. desember 2012 Takk for tipset, folkens!! Maskinen går som ei kule! Startet med en gang etter jeg fikk satt i kabelen! Takk så mye! 2 Lenke til kommentar
aleksanderro Skrevet 9. desember 2012 Rapporter Del Skrevet 9. desember 2012 Damn, lagringsplassen blir fort brukt opp: Det er bare for 24 timer. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+412 Skrevet 9. desember 2012 Rapporter Del Skrevet 9. desember 2012 Takk for tipset, folkens!! Maskinen går som ei kule! Startet med en gang etter jeg fikk satt i kabelen! Takk så mye! Mens jeg får ikke noe takk for å ha gjort det meste av jobben. Har ikke CS men kan være med på BF. Kanskje vi skal utsette det til i morgen? Begynner å bli litt småtrøtt her nå jeg. Lenke til kommentar
sj3f Skrevet 9. desember 2012 Rapporter Del Skrevet 9. desember 2012 Mens jeg får ikke noe takk for å ha gjort det meste av jobben. Takk 1 Lenke til kommentar
KanoKrakk Skrevet 9. desember 2012 Rapporter Del Skrevet 9. desember 2012 Ville nå ikke takket for noe som ikke funket jeg heller... Lenke til kommentar
sj3f Skrevet 9. desember 2012 Rapporter Del Skrevet 9. desember 2012 Hahah, well said! Men neida, takk for hjelpen Kromskallen, det har vært gøy å bygge med deg Lenke til kommentar
Gjest Slettet+412 Skrevet 9. desember 2012 Rapporter Del Skrevet 9. desember 2012 (endret) Takk Vær så god! Nå blir det endelig LAN på oss! Ville nå ikke takket for noe som ikke funket jeg heller... Unnskyld meg? Han skrev her om jeg må sitere: Maskinen går som ei kule! Og det er jo pga. meg også. Så hva er det han ikke skulle takket for? At jeg hjalp han i det hele tatt? Hahah, well said! Men neida, takk for hjelpen Kromskallen, det har vært gøy å bygge med deg Well said? Takk skal du ha, den skal jeg huske til neste gang du faktisk trenger min hjelp! Uansett så må jeg bare si like så. Endret 9. desember 2012 av Slettet+412 Lenke til kommentar
sj3f Skrevet 9. desember 2012 Rapporter Del Skrevet 9. desember 2012 (endret) Vi gjorde noen feil. Ingen fare skjedd, det er fikset nå.. Enda litt stripsing og strapsing, så er den ferdig. Må jo skaffe OS til den også... Endret 9. desember 2012 av sj3f Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå