aleksanderro Skrevet 9. desember 2012 Rapporter Del Skrevet 9. desember 2012 Ja, det skal både 8-pin og 24-pin kontakt til hovedkorte, og det er viktig som Kabom sier å ikke ta PCI-e 8-pin kontakten. Det du holder i hånden der er strømkontakter til vifter som er koblet til viftestyringen innebygd i kabinettet. Lenke til kommentar
sj3f Skrevet 9. desember 2012 Rapporter Del Skrevet 9. desember 2012 De er leder til frontpanelet, i området der, men ja når du sier det så har den en vifte-kontroller... Men skal det ledninger til både 8 pin og 24 pin? har bare koblet til 24-pin Lenke til kommentar
w1I3bmv7PRFfKNkpTOlmGVrzkvXvbA5lcIelI/X9 Skrevet 9. desember 2012 Rapporter Del Skrevet 9. desember 2012 Koble til 8-pin også du, eller så får ikke CPU nok strøm. http://www.corsair.com/en/blog/how-to-install-24pin-and-8pin-cables-on-your-professional-series-gold-psu/ Lenke til kommentar
w1I3bmv7PRFfKNkpTOlmGVrzkvXvbA5lcIelI/X9 Skrevet 9. desember 2012 Rapporter Del Skrevet 9. desember 2012 Husk å slå av og napp ut ledningen på strømforsyningen, den som går fra veggen on til pcen! Lenke til kommentar
sj3f Skrevet 9. desember 2012 Rapporter Del Skrevet 9. desember 2012 (endret) Faen da, kromskallen sa dem ikke skulle inn... Skal fikse på det nå.... Jaja, slapp av, jeg har ikke tenkt å dø idag.. Endret 9. desember 2012 av sj3f Lenke til kommentar
Lami Skrevet 9. desember 2012 Rapporter Del Skrevet 9. desember 2012 Du kan liksom bare legge til meg, nicket er TheMightyUnknown, akkurat som her på forumet. Addet Tidig at du har samme bilde som en annen venn på Steam Kjempe! Har du Skype og mic? :3 Mvh: Kromskallen Nop. Foretrekker å bruke Lenke til kommentar
aleksanderro Skrevet 9. desember 2012 Rapporter Del Skrevet 9. desember 2012 Ja, uten strøm til prosessoren så kommer du ikke så langt. Lenke til kommentar
sj3f Skrevet 9. desember 2012 Rapporter Del Skrevet 9. desember 2012 Ikke skyld på meg! Jeg spurte faktisk som sagt kromskallen om det ikke skulle en kabel i 8-pinen og han sa at den ikke skulle...! Og det var ikke den som det står PCI på? Lenke til kommentar
aleksanderro Skrevet 9. desember 2012 Rapporter Del Skrevet 9. desember 2012 (endret) Heheh Og nei, den skal se sånn ut: Endret 9. desember 2012 av aleksanderro Lenke til kommentar
w1I3bmv7PRFfKNkpTOlmGVrzkvXvbA5lcIelI/X9 Skrevet 9. desember 2012 Rapporter Del Skrevet 9. desember 2012 nevnte en link i stad. http://www.corsair.com/en/blog/how-to-install-24pin-and-8pin-cables-on-your-professional-series-gold-psu/ Lenke til kommentar
Gjest Slettet+412 Skrevet 9. desember 2012 Rapporter Del Skrevet 9. desember 2012 Faen da, kromskallen sa dem ikke skulle inn... Skal fikse på det nå.... Jaja, slapp av, jeg har ikke tenkt å dø idag.. Hva faen er det jeg ikke har sagt nå? Gir du meg skylda nå eller sånn plutselig? Skjønner ikke en skjit av det Kabom skriver for en merkelig grunn, lol. Ikke skyld på meg! Jeg spurte faktisk som sagt kromskallen om det ikke skulle en kabel i 8-pinen og han sa at den ikke skulle...! Og det var ikke den som det står PCI på? Enda et innlegg på hva jeg ikke har sagt. Wtf? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+412 Skrevet 9. desember 2012 Rapporter Del Skrevet 9. desember 2012 Addet Tidig at du har samme bilde som en annen venn på Steam Nop. Foretrekker å bruke Går fint det! Lenke til kommentar
sj3f Skrevet 9. desember 2012 Rapporter Del Skrevet 9. desember 2012 nevnte en link i stad. http://www.corsair.c...eries-gold-psu/ Ups, glemte å sjekke! takk! Lenke til kommentar
w1I3bmv7PRFfKNkpTOlmGVrzkvXvbA5lcIelI/X9 Skrevet 9. desember 2012 Rapporter Del Skrevet 9. desember 2012 Bare hyggelig, jeg skriver litt mye rart nå syns jeg Lenke til kommentar
Gjest Slettet+412 Skrevet 9. desember 2012 Rapporter Del Skrevet 9. desember 2012 Ups, glemte å sjekke! takk! Fuck you.. Bare hyggelig, jeg skriver litt mye rart nå syns jeg Du gjør så og jeg får skylda for noe jeg ikke gjorde i fylla. :nei2: Lenke til kommentar
w1I3bmv7PRFfKNkpTOlmGVrzkvXvbA5lcIelI/X9 Skrevet 9. desember 2012 Rapporter Del Skrevet 9. desember 2012 Gjør jeg? Hvordan gjør jeg det? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+412 Skrevet 9. desember 2012 Rapporter Del Skrevet 9. desember 2012 Du skriver på en måte ingen klarer helt å tolke. Jeg sliter faktisk noen ganger å forstå hva du skriver. Men når vi præiker på Skype så skjønner jeg deg 100%. Lenke til kommentar
sj3f Skrevet 9. desember 2012 Rapporter Del Skrevet 9. desember 2012 Hmm...jeg har da ingen problemer med å forstå hva Kabom skriver...? Lenke til kommentar
aleksanderro Skrevet 9. desember 2012 Rapporter Del Skrevet 9. desember 2012 Du skriver på en måte ingen klarer helt å tolke. Jeg sliter faktisk noen ganger å forstå hva du skriver. Men når vi præiker på Skype så skjønner jeg deg 100%. Ehh, jeg forstår hva han mener... Lenke til kommentar
w1I3bmv7PRFfKNkpTOlmGVrzkvXvbA5lcIelI/X9 Skrevet 9. desember 2012 Rapporter Del Skrevet 9. desember 2012 (endret) @Kromskallen Nei, jeg skriver ikke bra i det hele tatt, men det er vel fortsatt mulig å forstå noe av det jeg skriver? Endret 9. desember 2012 av Kabom Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå