aleksanderro Skrevet 6. september 2012 Del Skrevet 6. september 2012 Hva laster du ned nå da ? Lasta ned Armoured Kill. Har den kommet? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+412 Skrevet 6. september 2012 Del Skrevet 6. september 2012 Skjønner ikke hvorfor alle sier MSE tar så lang tid å skanne? Eller er det bare fordi jeg har min på 3,8 GHz, hehe. Lenke til kommentar
WhatWorld Skrevet 6. september 2012 Del Skrevet 6. september 2012 Har lurt litt på cyborg utstyret selv. Er det virkelig verdt pengene? For all del ikkje kjøp tastaturet Lenke til kommentar
Gjest Slettet+412 Skrevet 6. september 2012 Del Skrevet 6. september 2012 Tar kvelden, god natt! Lenke til kommentar
w1I3bmv7PRFfKNkpTOlmGVrzkvXvbA5lcIelI/X9 Skrevet 6. september 2012 Del Skrevet 6. september 2012 (endret) god natt! kromskalle Endret 6. september 2012 av itaSalat Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 6. september 2012 Del Skrevet 6. september 2012 Mange som sier kromskalle gitt... Lenke til kommentar
w1I3bmv7PRFfKNkpTOlmGVrzkvXvbA5lcIelI/X9 Skrevet 6. september 2012 Del Skrevet 6. september 2012 tror dere "garantien" blir borte viss jeg kjøper en 2-300GB SSD og installerer windows på den og putter den i skolepcn? kjøpte ikke sekk, så da var vel garantien borte fra før (VG1 skolepc) Lenke til kommentar
Maxi1234 Skrevet 6. september 2012 Del Skrevet 6. september 2012 (endret) Ikke hvis du har en god bank Bytter ikke bank jeg har brukt i 25 år og som jeg er fornøyd med...bare fordi banken bruker Java. Det ville være idioti. Endret 6. september 2012 av Maximalyd Lenke til kommentar
iThenrik Skrevet 6. september 2012 Del Skrevet 6. september 2012 Sier ikke at du skal det, men jeg har Handelsbanken (som jeg er fornøyd med, men jeg er jo ungdom da så får mer eller mindre alt gratis der) og der tilbyr de også innlogging uten bankid (Men det funker på samme måte, altså fødselsnummer + passord + kode fra kodebrukke, eneste forskjellen er vel at den ikke bruker java) Lenke til kommentar
Olestokk Skrevet 6. september 2012 Del Skrevet 6. september 2012 tror dere "garantien" blir borte viss jeg kjøper en 2-300GB SSD og installerer windows på den og putter den i skolepcn? kjøpte ikke sekk, så da var vel garantien borte fra før (VG1 skolepc) Det skal ikke bryte garantien å bytte ut HDDen med en SSD. Hvis du da fortsatt går på skolen der er jo reglene forskjellige, og fine å lese gjennom hvis du har tenkt til å uføre dette. Jeg fant ingenting om det på min skole, ei heller hos fylkeskommunen. Men hvis det faktisk er noen skjulte regler for dette kan jeg enkelt si at jeg jeg har problemer ettersom jeg har gjort dette selv :S Lenke til kommentar
iThenrik Skrevet 6. september 2012 Del Skrevet 6. september 2012 tror dere "garantien" blir borte viss jeg kjøper en 2-300GB SSD og installerer windows på den og putter den i skolepcn? kjøpte ikke sekk, så da var vel garantien borte fra før (VG1 skolepc) Laptop-er er vel laget så du skal kunne bytte HDD så det skal vel gå greit? Men hvordan kan garantien forsvinne hvis du ikke kjøper en sekk? Lenke til kommentar
PolarBearKBG Skrevet 6. september 2012 Del Skrevet 6. september 2012 (endret) For mange, inkludert meg, så er vel rentesatser og ikke minst support viktig i en bank Sikkerhetshull vil det alltid være, noen større enn andre. Men det blir fikset opp i. Nå er det Java, i morgen er det noe annet Endret 6. september 2012 av PolarBearKBG Lenke til kommentar
WhatWorld Skrevet 6. september 2012 Del Skrevet 6. september 2012 Ang. Java... er det nokon som veit korleis ein no må ta tak i Java for å rulle det ut via domene(gjennom Group Policy)? Slik at det vert innstallert ved pålogging av brukar... Før var det jo bare til å hente ut data.cab fila og .msi fila ved innstallasjon av java på ein pc osv... men det siste halvåret har dei endra på filene, slik at .cab fila er der ikkje lenger... Nokon som har vore borti dette i det siste? Lenke til kommentar
w1I3bmv7PRFfKNkpTOlmGVrzkvXvbA5lcIelI/X9 Skrevet 6. september 2012 Del Skrevet 6. september 2012 tror dere "garantien" blir borte viss jeg kjøper en 2-300GB SSD og installerer windows på den og putter den i skolepcn? kjøpte ikke sekk, så da var vel garantien borte fra før (VG1 skolepc) Laptop-er er vel laget så du skal kunne bytte HDD så det skal vel gå greit? Men hvordan kan garantien forsvinne hvis du ikke kjøper en sekk? det fulgte med en eller annen slags tulle garanti med viss vi kjøpte med sekk, for den er "beskyttende" for dataen viss det skulle skje noe... Lenke til kommentar
iThenrik Skrevet 6. september 2012 Del Skrevet 6. september 2012 (endret) For mange, inkludert meg, så er vel rentesatser og ikke minst support viktig i en bank Sikkerhetshull vil det alltid være, noen større enn andre. Men det blir fikset opp i. Nå er det Java, i morgen er det noe annet Skal ikke uttale meg om renter, men hele familien bruker banken så den kan ikke være så ille. Har kontakter kundeservice en gang, fikk raskt svar og løste problemet mitt så er fornøyd der.Ifølge wikipedia har de norges mest fornøyde kunder btw... Endret 6. september 2012 av iThenrik Lenke til kommentar
WhatWorld Skrevet 6. september 2012 Del Skrevet 6. september 2012 Sier ikke at du skal det, men jeg har Handelsbanken (som jeg er fornøyd med, men jeg er jo ungdom da så får mer eller mindre alt gratis der) og der tilbyr de også innlogging uten bankid (Men det funker på samme måte, altså fødselsnummer + passord + kode fra kodebrukke, eneste forskjellen er vel at den ikke bruker java) Sparebanken har eigentleg slik BankID... men om ein skriv inn 123 i fyrste feltet når det vert bedt om fødselsnummer, så hoppar du rett til vanleg innlogging med fødselsnummer + passord og deretter kode frå kodebrikka... Lenke til kommentar
PolarBearKBG Skrevet 6. september 2012 Del Skrevet 6. september 2012 Skal ikke uttale meg om renter, men hele familien bruker banken så den kan ikke være så ille. Har kontakter kundeservice en gang, fikk raskt svar og løste problemet mitt så er fornøyd der. Ifølge wikipedia har de norges mest fornøyde kunder btw... Den er nok ikke ille nei Bare mente at er nok ytterst få som velger bank etter hvordan innloggingmetode de har Selv har jeg Skandiabanken, og er veldig fornøyd med de også Lenke til kommentar
iThenrik Skrevet 6. september 2012 Del Skrevet 6. september 2012 Ang. Java... er det nokon som veit korleis ein no må ta tak i Java for å rulle det ut via domene(gjennom Group Policy)? Slik at det vert innstallert ved pålogging av brukar... Før var det jo bare til å hente ut data.cab fila og .msi fila ved innstallasjon av java på ein pc osv... men det siste halvåret har dei endra på filene, slik at .cab fila er der ikkje lenger... Nokon som har vore borti dette i det siste? Jobber du i en IT-avdeling? Lenke til kommentar
WhatWorld Skrevet 6. september 2012 Del Skrevet 6. september 2012 Ang. Java... er det nokon som veit korleis ein no må ta tak i Java for å rulle det ut via domene(gjennom Group Policy)? Slik at det vert innstallert ved pålogging av brukar... Før var det jo bare til å hente ut data.cab fila og .msi fila ved innstallasjon av java på ein pc osv... men det siste halvåret har dei endra på filene, slik at .cab fila er der ikkje lenger... Nokon som har vore borti dette i det siste? Jobber du i en IT-avdeling? Ja Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 6. september 2012 Del Skrevet 6. september 2012 Det enkleste er vel bare å ha et program som fikser automatisk utrullering av prekonfigurerte pakker. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå