Gå til innhold

ITavisens Skjitprattråd


Kiriev

Anbefalte innlegg

Tar vel ikke så lang tid å bygge en data med Kromskallen, nå vet jo ikke jeg hvor lenge dere holdt på i går da, men nå tar det for meg, sånn ca 2-3 timer uten testing og veldig ryddig kabel rydding å bygge en data. Når jeg gjør det nøye strekker jeg tiden over 1-2 døgn med mange småpauser :p

 

Det oppsto noen komplikasjoner…

Vi rota bort en del tid.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+412

Ikke jeg, skulle bare innom for å teste speedometeret. ;)

 

Spedometeret er konge. :3

Har ikke koblet den til da...

 

Selvfølgelig ikke, lol. :nei2:

 

 

@Kromskallen

Ser bare etter troll og krangler i kommentarfeltene :p Sjekker også "Pimp" my pc

 

Haha, det er digg ja! PIMP MY PC har fremdeles mye bra! :)

 

Det oppsto noen komplikasjoner…

Vi rota bort en del tid.

 

Du må inkl. at vi tok en tur på RIMI. :3

Lenke til kommentar

Det oppsto noen komplikasjoner…

Vi rota bort en del tid.

Fikk noen problemer første gangen jeg skulle bygge i 800D'en min :p Fant pokker meg ikke ut hvordan jeg fikk ut front bay coveret... Og så senere når jeg fant det ut, ville jeg ikke riske å ødelegge hele fronten med å røske i den :p

Endret av Kabom
Lenke til kommentar

 

Fikk noen problemer første gangen jeg skulle bygge i 800D'en min :p Fant pokker meg ikke ut hvordan jeg fikk ut front bay coveret... Og så senere når jeg fant det ut, ville jeg ikke riske å ødelegge hele fronten med å røske i den :p

 

Samme problemer som meg mao… :p

Endret av sj3f
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+412

Hadde ikke tid, ventet til kablene til kjøleren var koblet til. Jævlig rot med kabler så jeg gadd faksisk bare ikke… :(

 

Vi fikser det i morgen. Kan vi præike på Facebook eller om en stund? Skal spille med Chillzone og Mighty.

Lenke til kommentar

Ikke frist meg til å risikere lekasjer med å bli ferdig sånn at jeg kan spille BF3! Venter på noen koblinger i posten så jeg kan bli ferdig med daten. Vil bare feste slangen sånn at jeg får kink og sprinkler system så jeg ødelegger dataen!

 

Meh, har et gammelt 5.1 system som jeg må bruke nå.. et Creative Inspire T5400 :p

rot kommer jo an på hvordan du legger kablene :)

Ja, er jo det :p Men på Z-906 var det ekstremt lange kabler syns jeg, rekker fra ene siden til den andre på rommet mitt :p Endret av Kabom
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...