sj3f Skrevet 8. desember 2012 Rapporter Del Skrevet 8. desember 2012 Kan jeg spørre hvorfor folk er så opphengt i matrix? Det gjør jo ingenting bedre enn hvilket som helst anna 7970 kort. Det er jo konge! Tør jeg å påstå at det er det raskeste èn-kjernede grafikkkortet (til spilling) på markedet? Kan ikke vente til jeg får igang mitt Lenke til kommentar
Gjest Slettet-x7D6du0Hjb Skrevet 8. desember 2012 Rapporter Del Skrevet 8. desember 2012 (endret) Jeg var så dum som gikk inn på den siden, heldigvis har jeg AVG som fant viruset før det var for seint. Her er det en annen fyr som har gått gjennom det samme: http://forums.acefortress.com/threads/phising-attemp-76561198019648590-rip-just-call-me-god.16317/ Endret 8. desember 2012 av Slettet-x7D6du0Hjb Lenke til kommentar
Gjest Slettet-x7D6du0Hjb Skrevet 8. desember 2012 Rapporter Del Skrevet 8. desember 2012 (endret) Føler meg litt paranoid nå, men jeg er sikker på at jeg har virus på maskinen, ha gjør jeg nå? Har brukt AVG for å søke igjennom PCen minst 10 ganger (full søk selvfølgelig) med bare ett resultat av å ha funnet 1 fil. Men jeg lurer på om det er mere fordi pcen fremdeles oppfører seg rart.. Har også lastet ned COMODO brannmur, som jeg vet funker bra. Endret 8. desember 2012 av Slettet-x7D6du0Hjb Lenke til kommentar
idontknow984 Skrevet 8. desember 2012 Rapporter Del Skrevet 8. desember 2012 En side han sendte deg på steam? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-x7D6du0Hjb Skrevet 8. desember 2012 Rapporter Del Skrevet 8. desember 2012 (endret) En side han sendte deg på steam? http://forums.acefor...l-me-god.16317/ http://tinypic.com/v...pic=2ezntw1&s=6 Siden må ha hatt ett eller annet malwre i seg. Endret 8. desember 2012 av Slettet-x7D6du0Hjb Lenke til kommentar
meg0709 Skrevet 8. desember 2012 Rapporter Del Skrevet 8. desember 2012 Det er jo konge! Tør jeg å påstå at det er det raskeste èn-kjernede grafikkkortet (til spilling) på markedet? Kan ikke vente til jeg får igang mitt Hvis du regner med blod klokka kort, så nei. Det er egentlig ikke høyt klokka ifra fabrikk heller, det lille koret er klokka burde være rimelig smal sak å fikse selv. Og raskeste er vel også å ta i. Lenke til kommentar
w1I3bmv7PRFfKNkpTOlmGVrzkvXvbA5lcIelI/X9 Skrevet 8. desember 2012 Rapporter Del Skrevet 8. desember 2012 Er vel MSI 680 lightning edition som er kongen når det gjelder overclocking? Lenke til kommentar
aleksanderro Skrevet 8. desember 2012 Rapporter Del Skrevet 8. desember 2012 Nei, 7970 er bedre på overklokking. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+412 Skrevet 8. desember 2012 Rapporter Del Skrevet 8. desember 2012 Det er jo konge! Tør jeg å påstå at det er det raskeste èn-kjernede grafikkkortet (til spilling) på markedet? Kan ikke vente til jeg får igang mitt Kommer ut i morgen, skal se om vi kan få PC'en i gang. Lenke til kommentar
aleksanderro Skrevet 8. desember 2012 Rapporter Del Skrevet 8. desember 2012 Er ITavisen nede hos dere? Lenke til kommentar
FurrFoxer Skrevet 8. desember 2012 Rapporter Del Skrevet 8. desember 2012 Får bare en blå skjerm når jeg prøver å gå til iTavisen Lenke til kommentar
sj3f Skrevet 8. desember 2012 Rapporter Del Skrevet 8. desember 2012 (endret) Kommer ut i morgen, skal se om vi kan få PC'en i gang. Hadde tenkt å gjøre litt idag, men fikk ikke tid, satte i DVD-ROMen Vi må få gjort oss ferdige imorgen Vi har ikke SÅ mye igjen... Hvis du regner med blod klokka kort, så nei. Det er egentlig ikke høyt klokka ifra fabrikk heller, det lille koret er klokka burde være rimelig smal sak å fikse selv. Og raskeste er vel også å ta i. Raskeste av AMD kortene Endret 8. desember 2012 av sj3f Lenke til kommentar
w1I3bmv7PRFfKNkpTOlmGVrzkvXvbA5lcIelI/X9 Skrevet 8. desember 2012 Rapporter Del Skrevet 8. desember 2012 Tar vel ikke så lang tid å bygge en data med Kromskallen, nå vet jo ikke jeg hvor lenge dere holdt på i går da, men nå tar det for meg, sånn ca 2-3 timer uten testing og veldig ryddig kabel rydding å bygge en data. Når jeg gjør det nøye strekker jeg tiden over 1-2 døgn med mange småpauser Lenke til kommentar
w1I3bmv7PRFfKNkpTOlmGVrzkvXvbA5lcIelI/X9 Skrevet 8. desember 2012 Rapporter Del Skrevet 8. desember 2012 Er ITavisen nede hos dere? Kanskje redaksjonen har "lagt seg" for kvelden? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+412 Skrevet 8. desember 2012 Rapporter Del Skrevet 8. desember 2012 Hadde tenkt å gjøre litt idag, men fikk ikke tid, satte i DVD-ROMen Trodde vi skulle gjøre "alt" sammen jeg. Jaja, det var jo bare CD/DVD-ROM'et, trololololol. :3 DU kunne uansett ikke hatt gjort noe, du var opptatt med "julehandel". Lenke til kommentar
aleksanderro Skrevet 8. desember 2012 Rapporter Del Skrevet 8. desember 2012 Ser ut som alle sidene fra Aller Internett er nede. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+412 Skrevet 8. desember 2012 Rapporter Del Skrevet 8. desember 2012 Leser dere fremdeles på ITavisen? Lenke til kommentar
aleksanderro Skrevet 8. desember 2012 Rapporter Del Skrevet 8. desember 2012 Ikke jeg, skulle bare innom for å teste speedometeret. Lenke til kommentar
sj3f Skrevet 8. desember 2012 Rapporter Del Skrevet 8. desember 2012 Trodde vi skulle gjøre "alt" sammen jeg. Jaja, det var jo bare CD/DVD-ROM'et, trololololol. :3 DU kunne uansett ikke hatt gjort noe, du var opptatt med "julehandel". Har ikke koblet den til da... Lenke til kommentar
w1I3bmv7PRFfKNkpTOlmGVrzkvXvbA5lcIelI/X9 Skrevet 8. desember 2012 Rapporter Del Skrevet 8. desember 2012 (endret) @Kromskallen Ser bare etter troll og krangler i kommentarfeltene Sjekker også "Pimp" my pc Endret 8. desember 2012 av Kabom Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå