Gå til innhold

ITavisens Skjitprattråd


Kiriev

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg synes det er den beste tilleggspakken etter Armored Kill, men kartene trenger noe mere balanse før de er "perfekt". Btw: de har også gitt oss et kjøretøy som absolutt ikke burde være der, en med granatkaster, som du kan rape folk med..

 

Det har jo ingenting å si, den er ikke så bra egentlig og du sitter jo helt ubeskytta i den og den kan svinge "tårnet" bare 180 grader, på den annen side har de gitt oss en pil som har 100% damage på kort avstand og disabler bil/littlebird på ett skudd med den eksplosiv greia.

Folk bruker ikke de bilene så mye og så ofte, ikke der jeg har spilt, men det som irriterer meg er at biler blir disablet på 1 rpg skudd, men det må enda 2 til for å faktisk drepe jævelskapet litt fort.

Selv buggyene tåler 1 rpg skudd og mange ganger tåler de 1 tank skudd også, som bare disabler de.

Buggyene burde vært instant destroy og humwee/vodniks burde vært 2 skudd, de bilene tåler jo mer en panservogner til sammenligning.

 

Jeg syns mapsene er bra og balanserte slik de er, litt gøy at man kan lage sine egne snarveier igjennom enkelt bygninger, men det er mer slike type maps det burde vært i orginale spillet, ikke alle de cluster fuck mapene.

Litt gøy at man kan dra en tank oppi ene bygning/palasset på ene mapet.

Endret av meg0709
Lenke til kommentar

jaja, følte jeg trengte litt lagringsplass, har 4 seagate expansion 3tb fra før av så bestillte likegodt 12 til og 4 usb huber ( dlink DUB 1340) som jeg kjører i daisy chain :D får da alt på en usb port.

 

Er egentlig ganske midertidig løsning før jeg får fyrt alt i egen case, altså rippe harddiskene ut..

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-x7D6du0Hjb

Nei, jeg er paranoid om det blir noe overvåkning av nett som fører til at vi ikke kan laste ned om få år, så vil laste ned så mye jeg kan før den tid, selv om det er lite sannsynelig for det skjer.

 

Den er du ikke alene om, men jeg tror du skal være redd allerede nå, da det loggføres hvem som går på den ene og andre siden, uten at du kan skjule det.

Endret av Slettet-x7D6du0Hjb
Lenke til kommentar

men de straffer ikke folk enda vel?

Jeg vil bli ferdig og deretter bare laste ned små mengder.

 

Har et word dokument på 205 sider med 2 artister/band per linje til nå jeg må laste ned, og et annet dokument med rundt 3000 og noe filmer.

 

Føler jeg mangler veldig mye på musikkdelen, har bare tatt "teknologisk musikk" og mangler mye på blant annet rock og metal, uff blir gal.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-x7D6du0Hjb

men de straffer ikke folk enda vel?

Jeg vil bli ferdig og deretter bare laste ned små mengder.

 

Det spiller ingen rolle om de straffer de nå, eller om ti år. De har loggført at både du og jeg f.eks har brukt TPB, og da kan politiet banke på døren om 10 år.

Endret av Slettet-x7D6du0Hjb
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-x7D6du0Hjb

hva er sjansen, og er det mye vanskeligere om jeg bruker proxy?

 

 

Altså de vil jeg se at du bruker proxy/VNP, så det spiller liten rolle i og for seg. De kan uansett finne ut av det.

 

Jeg vil ikke spekulere i sjanse.

Endret av Slettet-x7D6du0Hjb
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-x7D6du0Hjb

Ekstremt er ikke umulig, bare veldig vanskelig. Om 10 år, kan man knekke koder 1000 ganger kjappere enn i dag.

 

Edit: Fint sitat! :)

Endret av Slettet-x7D6du0Hjb
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...