Gjest Slettet-x7D6du0Hjb Skrevet 7. desember 2012 Rapporter Del Skrevet 7. desember 2012 Jepp, verd å prøve! Canal Digital har fucka nettet mitt. Det samme gjelder deg, skriv in DNS-adresse: 193.213.112.4 http://www.it-service.no/bredbandsleverandorer-utgaende-smtp-og-dns-servere/ Lenke til kommentar
meg0709 Skrevet 7. desember 2012 Rapporter Del Skrevet 7. desember 2012 (endret) Hehe, er nok bedre ja! Her er forresten hvordan det ser inni "skapboksen" min: Med andre ord: Ikke et så utrolig bra Cable management. Kan jeg også spørrre hvorfor molex? Og hvorfor ikke gjemme bort kablene mer bak hk selv om du bruker molex til skjermkortet? Er det dårlig plass bak hk? Du har dog rett i den siste setningen din, for du har jo absolutt ingen av ledningene bak eller ute av syne/bak hk. Endret 7. desember 2012 av meg0709 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-x7D6du0Hjb Skrevet 7. desember 2012 Rapporter Del Skrevet 7. desember 2012 (endret) Hehe, jeg er jo en noob, så jeg hadde ikke peiling på hva jeg gjorde.. Hva faen er det Google driver med... For du har jo absolutt ingen av ledningene bak eller ute av syne/bak hk. Det stemmer ikke, de fleste ledningene er faktisk ført bak HK, men problemet var bare at jeg ikke forsto helt hvordan jeg skulle gjøre det for Grafikk kortet, samt strømforsyningen til HK da jeg ikke fikk løs den jævla kabelen.. Endret 7. desember 2012 av Slettet-x7D6du0Hjb Lenke til kommentar
aleksanderro Skrevet 7. desember 2012 Rapporter Del Skrevet 7. desember 2012 Eh, nei. Det er R4. Ups, blandet deg med sj3f. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-x7D6du0Hjb Skrevet 7. desember 2012 Rapporter Del Skrevet 7. desember 2012 Hehe, np. Lenke til kommentar
meg0709 Skrevet 7. desember 2012 Rapporter Del Skrevet 7. desember 2012 Det stemmer ikke, de fleste ledningene er faktisk ført bak HK, men problemet var bare at jeg ikke forsto helt hvordan jeg skulle gjøre det for Grafikk kortet, samt strømforsyningen til HK da jeg ikke fikk løs den jævla kabelen.. Å ja, daså, alt jeg så var en svart bakgrunn med masse ledninger overalt, men uansett, er jo bare å bruke makt å lirke det løs, ikke mye anna å få gjort. Grafikk kortet er jo like rett fram som 24 pin, ta de det står PCI-E på og plugg de i der de skal, ob done. Lenke til kommentar
w1I3bmv7PRFfKNkpTOlmGVrzkvXvbA5lcIelI/X9 Skrevet 7. desember 2012 Rapporter Del Skrevet 7. desember 2012 Husk at det er en liten plastikk-klump du må klemme ned for å løsne selve kabelen! Fyi bare så du ikke river de stykker. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-jDflNq Skrevet 7. desember 2012 Rapporter Del Skrevet 7. desember 2012 Jepp, verd å prøve! Det samme gjelder deg, skriv in DNS-adresse: 193.213.112.4 http://www.it-servic...og-dns-servere/ Når jeg tenker meg om så hjelper det ikke, får ustabilt nett rett i modem når det er ustabilt. Lenke til kommentar
aleksanderro Skrevet 7. desember 2012 Rapporter Del Skrevet 7. desember 2012 Er så utrolig digg med nytt og stabilt nett! Lenke til kommentar
ChillZoNe Skrevet 7. desember 2012 Rapporter Del Skrevet 7. desember 2012 Jeg har akkurat det samme problemet. SLI er og blir et helvette. Mere jevn og fin FPS med et stykk OCed 670... Lenke til kommentar
sj3f Skrevet 7. desember 2012 Rapporter Del Skrevet 7. desember 2012 Bygging med Kromsen, hovedkortet lirer seg godt Lenke til kommentar
w1I3bmv7PRFfKNkpTOlmGVrzkvXvbA5lcIelI/X9 Skrevet 7. desember 2012 Rapporter Del Skrevet 7. desember 2012 i am ZE heatshrink KING! Lenke til kommentar
Gjest Slettet-jDflNq Skrevet 7. desember 2012 Rapporter Del Skrevet 7. desember 2012 (endret) Bygging med Kromsen, hovedkortet lirer seg godt Noen som kan oversette ordet lirer til norsk? Endret 7. desember 2012 av Slettet-jDflNq Lenke til kommentar
sj3f Skrevet 7. desember 2012 Rapporter Del Skrevet 7. desember 2012 Noen som kan oversette ordet lirer til norsk? En slags intern humor, beklager... EDIT: Hovedkortet fucker seg max! Lenke til kommentar
w1I3bmv7PRFfKNkpTOlmGVrzkvXvbA5lcIelI/X9 Skrevet 7. desember 2012 Rapporter Del Skrevet 7. desember 2012 Hvordan? Lenke til kommentar
sj3f Skrevet 7. desember 2012 Rapporter Del Skrevet 7. desember 2012 Vi fikset det.... Lenke til kommentar
Gjest Slettet-jDflNq Skrevet 7. desember 2012 Rapporter Del Skrevet 7. desember 2012 Hva skjedde? Om det knekker i to så bruker du lim og litt gaffateip. 1 Lenke til kommentar
sj3f Skrevet 7. desember 2012 Rapporter Del Skrevet 7. desember 2012 Vi...fikset...det.... Lenke til kommentar
w1I3bmv7PRFfKNkpTOlmGVrzkvXvbA5lcIelI/X9 Skrevet 7. desember 2012 Rapporter Del Skrevet 7. desember 2012 UPDATE! Siden bilde fra gopro ikke funket, så lastet jeg opp et lite klipp. http://www.youtube.com/watch?v=P-ScRsz-Wno&feature=youtu.be Lenke til kommentar
Gjest Slettet-jDflNq Skrevet 7. desember 2012 Rapporter Del Skrevet 7. desember 2012 Det går bra Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå