sj3f Skrevet 6. desember 2012 Rapporter Del Skrevet 6. desember 2012 (endret) Åja, haha, misforsto fullstendig Beklager.. Endret 6. desember 2012 av sj3f Lenke til kommentar
aleksanderro Skrevet 6. desember 2012 Rapporter Del Skrevet 6. desember 2012 Hehe, gjorde det samme selv. Lenke til kommentar
w1I3bmv7PRFfKNkpTOlmGVrzkvXvbA5lcIelI/X9 Skrevet 6. desember 2012 Rapporter Del Skrevet 6. desember 2012 Det var jeg som formulerte setningen dårlig, så det var nok mest min skyld Lenke til kommentar
aleksanderro Skrevet 6. desember 2012 Rapporter Del Skrevet 6. desember 2012 Har forresten samme kabinett som du har kjøpt, sj3f! Tror du kommer til å bli fornøyd med det! Lenke til kommentar
Gjest Slettet-jDflNq Skrevet 6. desember 2012 Rapporter Del Skrevet 6. desember 2012 better safe than sorry... jobber som regel barbeint på tregulv under montering her. Aldri ødelagt noe som helst Da mener du vel PC deler? Flere knuste mobilskjermer og knukket et sykkelsete. Du har da definitivt ødelagt noe Lenke til kommentar
w1I3bmv7PRFfKNkpTOlmGVrzkvXvbA5lcIelI/X9 Skrevet 6. desember 2012 Rapporter Del Skrevet 6. desember 2012 Har forresten samme kabinett som du har kjøpt, sj3f! Tror du kommer til å bli fornøyd med det! Jeg har storebroren, 800D strålende fornøyd, men kunne vært litt videre med mere plass bak hovedkortet og harddisk plassene i bunnen burde vært lettere å løsne. Lenke til kommentar
aleksanderro Skrevet 6. desember 2012 Rapporter Del Skrevet 6. desember 2012 Er ening at det kunne vært litt større plass bak hovedkorte! Harddiskholderen er lett å løsne på 650D, men vet ikke om de bruker samme teknikk? Lenke til kommentar
w1I3bmv7PRFfKNkpTOlmGVrzkvXvbA5lcIelI/X9 Skrevet 6. desember 2012 Rapporter Del Skrevet 6. desember 2012 Nagler og skruer på 800D'en Lenke til kommentar
Gjest Slettet+412 Skrevet 6. desember 2012 Rapporter Del Skrevet 6. desember 2012 Har hatt mistanken siden du skal snart konfirmere deg. Du får kose deg! Det...var.... KJEMPE KJEKT. Lenke til kommentar
bubba477 Skrevet 6. desember 2012 Rapporter Del Skrevet 6. desember 2012 (endret) fikk nettopp en ny forferdelig youtube layout sånn ut av det blå. noen som vet hvordan man får den gamle tilbake? Edit: nvm, sletta cookies så kom den tilbake. Endret 6. desember 2012 av bubba477 Lenke til kommentar
Rolf_X Skrevet 6. desember 2012 Rapporter Del Skrevet 6. desember 2012 Da mener du vel PC deler? Flere knuste mobilskjermer og knukket et sykkelsete. Du har da definitivt ødelagt noe Snakka jo her om montering av PC da siden det var i den konteksten God natt Lenke til kommentar
sj3f Skrevet 6. desember 2012 Rapporter Del Skrevet 6. desember 2012 Har forresten samme kabinett som du har kjøpt, sj3f! Tror du kommer til å bli fornøyd med det! Ja, det tror jeg også Enkelt og stilrent kabinett. Lett å åpne. Og det har vindu! Lenke til kommentar
w1I3bmv7PRFfKNkpTOlmGVrzkvXvbA5lcIelI/X9 Skrevet 6. desember 2012 Rapporter Del Skrevet 6. desember 2012 (endret) Skrapkassa mi har vindu også Sidepanelet ble lit bøyd, så det passer ikke lenger Endret 6. desember 2012 av Kabom Lenke til kommentar
sj3f Skrevet 6. desember 2012 Rapporter Del Skrevet 6. desember 2012 Jeg synes 800D også er kult, men den er så svær og dyr... Er ening at det kunne vært litt større plass bak hovedkorte! Harddiskholderen er lett å løsne på 650D, men vet ikke om de bruker samme teknikk? Nå har jo ikke jeg bygget eller noe, men jeg også synes det virket som lite plass bak HK men blir sikkert ikke noe problem Lenke til kommentar
aleksanderro Skrevet 6. desember 2012 Rapporter Del Skrevet 6. desember 2012 (endret) Nå har jo ikke jeg bygget eller noe, men jeg også synes det virket som lite plass bak HK men blir sikkert ikke noe problem Det burde ikke bli noe problem! Har selv fått plass til alle ledningene på baksiden. Kan poste et bilde av hvordan jeg har det på baksiden hvis du vil? Det...var.... KJEMPE KJEKT. Fått deg mus? Klarte ikke å dy meg! Endret 6. desember 2012 av aleksanderro Lenke til kommentar
w1I3bmv7PRFfKNkpTOlmGVrzkvXvbA5lcIelI/X9 Skrevet 6. desember 2012 Rapporter Del Skrevet 6. desember 2012 Sånn var det før jeg startet med sprinklersystem i dataen min. 1 Lenke til kommentar
Gjest Slettet+412 Skrevet 6. desember 2012 Rapporter Del Skrevet 6. desember 2012 Vil bare skrive en ting til ang. juleballet.... VÆRSTE DJ'EN EVER! FOR MYE FUCKING JB MUSIKK! Men går til sengs nå, god natt! Lenke til kommentar
WhatWorld Skrevet 7. desember 2012 Rapporter Del Skrevet 7. desember 2012 (endret) Canal Digital har fucka nettet mitt. Telenor har stengt at linja til nettet vårt. @Chillizone: Prøvd beta drivarane? såg eindel av dei skulle væra forbetra på både fc3 og mtp. SLI. Har aldri skjønt helt hvorfor TV2 må ha sine videoer i Silverlight når alle andre medier ikke krever ekstra programvare for å se en video! Kre*mt! Nrk = Windows Media Player Firefox HTML5 plugin 11.07.3.. 27" skjerm bitches 46" + 24" + 24", kven snakkar om bitches? Endret 7. desember 2012 av WhatWorld Lenke til kommentar
idontknow984 Skrevet 7. desember 2012 Rapporter Del Skrevet 7. desember 2012 Telenor har stengt at linja til nettet vårt. Hvorfor det? Lenke til kommentar
WhatWorld Skrevet 7. desember 2012 Rapporter Del Skrevet 7. desember 2012 (endret) Hvorfor det? For vi meldte om at me skulle bytte over til NextGentel... men vert ikkje bytt til det før om ca 2veker... Og då stengte telenor av abonnementet vårt hjå dei... Endret 7. desember 2012 av WhatWorld Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå