Gå til innhold

ITavisens Skjitprattråd


Kiriev

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-jDflNq

better safe than sorry... jobber som regel barbeint på tregulv under montering her. Aldri ødelagt noe som helst :)

Da mener du vel PC deler? Flere knuste mobilskjermer og knukket et sykkelsete. Du har da definitivt ødelagt noe :)
Lenke til kommentar

Jeg synes 800D også er kult, men den er så svær og dyr... :p

Er ening at det kunne vært litt større plass bak hovedkorte! Harddiskholderen er lett å løsne på 650D, men vet ikke om de bruker samme teknikk?

 

Nå har jo ikke jeg bygget eller noe, men jeg også synes det virket som lite plass bak HK :hm: men blir sikkert ikke noe problem ;)

Lenke til kommentar

Nå har jo ikke jeg bygget eller noe, men jeg også synes det virket som lite plass bak HK :hm: men blir sikkert ikke noe problem ;)

 

Det burde ikke bli noe problem! Har selv fått plass til alle ledningene på baksiden. Kan poste et bilde av hvordan jeg har det på baksiden hvis du vil? :)

 

Det...var.... KJEMPE KJEKT. :green:

 

Fått deg mus? Klarte ikke å dy meg! :p

Endret av aleksanderro
Lenke til kommentar

Canal Digital har fucka nettet mitt. :(

 

Telenor har stengt at linja til nettet vårt.

 

@Chillizone: Prøvd beta drivarane? såg eindel av dei skulle væra forbetra på både fc3 og mtp. SLI.

 

Har aldri skjønt helt hvorfor TV2 må ha sine videoer i Silverlight når alle andre medier ikke krever ekstra programvare for å se en video!

Kre*mt! Nrk = Windows Media Player Firefox HTML5 plugin 11.07.3..

 

27" skjerm bitches :D

46" + 24" + 24", kven snakkar om bitches? :D

Endret av WhatWorld
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...