Gå til innhold

ITavisens Skjitprattråd


Kiriev

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-x7D6du0Hjb

Uff, ja, det var på tide! Blir en helt ny opplevelse innen for spilling! Det er jeg klar for ;)

 

 

Hehe, det er en fantastisk opplevelse du sent vil glemme!

Lenke til kommentar

 

Ja, det er vel egentlig ikke bevist at statisk elektrisitet ødelegger noen av delene. (har jeg hørt)

Men alltid greit å være på den sikre siden ;)

 

Det er jo nettopp det du gjør, de små syltynne kretsene tåler ingenting om du gir dem ett støt med mye volt, du kjenner jo hvordan det stikker/gjør vondt når du får slik støt selv, så kan du jo tenke deg hva som skjer med syltynne kretser på diverse ting.

Lenke til kommentar

@sj3f, det blir jo en skikkelig bra data du får deg! Hvor stort var budsjettet ditt? :ohmy:

 

Greide du å se det bare fra hvilken skjerm og kabinett jeg har? :p

Men ja, "itte no knussel" her i gården! ;)

Budsjettet var egentlig på ca. 13,5k, men endret på noen deler og bestilte alt fra Dustin istedet for flere forhandlere. PCen + skjerm koster 15,2k :green:

Lenke til kommentar

Det er ikke så mange folk som kjøper en skjerm til 2.6K med 120Hz når de vet dataen sin ikke kan dra spill i 60fps en gang.

 

Forventer jo at 7970en min skal gå godt over 60 fps på diverse spill, men vi får nå se ;)

 

Har du fått alt du skal til PCen din nå, eller venter du fortsatt på deler?

Har alt ja, men skal oppgradere GPU og PSU, og er en liten kink i loopen min så jeg må kjøpe noen 45 vinkler :p
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...