Gå til innhold

ITavisens Skjitprattråd


Kiriev

Anbefalte innlegg

Jepp, men anyways, vet dere om et bra program jeg kan streame med? For har prøvd xsplit og FFsplit, men begge er så sykt cpu sultne når det kommer til å streame i kvalitet.. Så må ha på "video encode mode = supoerfast" for at jeg skal kunne spille med grei fps og levere nogelunde bra kvalitet på streaming siden.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jepp, men anyways, vet dere om et bra program jeg kan streame med? For har prøvd xsplit og FFsplit, men begge er så sykt cpu sultne når det kommer til å streame i kvalitet.. Så må ha på "video encode mode = supoerfast" for at jeg skal kunne spille med grei fps og levere nogelunde bra kvalitet på streaming siden.

Jeg sa at jeg brukte OBS i går på streamen din :)
Lenke til kommentar

Dere får kose dere med byggingen ja! :D

 

Bygg dataen før Dumskalla kommer! da blir han nok overasket! :p

 

Neida, men tror nok det er best å ha en som har bygget dataer før til å hjelpe deg med din første pc :p Er nesten som lego for voksne ;)

 

Ja, da skulle han blitt overrasket! :wee:

Har uansett et altfor rotete rom, det må ryddes grundig før det blir noe bygging! :nei:

 

 

Holder på å pakke ut nå i nysgjerrighet, når jeg kommer på; Hvilke deler er det som er følsomme for statisk elektrisitet? Har nemlig et lite teppe på rommet mitt... :hm:

Lenke til kommentar

 

Neida, men tror nok det er best å ha en som har bygget dataer før til å hjelpe deg med din første pc :p Er

 

Pfff, behøver man vel ikke.

 

Og statisk elektrisitet, bare ta på kabinettet ditt med jevne mellomrom så går nok det greit og ikke legg ting oppå den anti statiske plasten, de baggene er statiske på utsiden vistnok.

Lenke til kommentar

Velkommen til plattformen! Bra at også du har tatt steget over! :)

 

Uff, ja, det var på tide! Blir en helt ny opplevelse innen for spilling! Det er jeg klar for ;)

Konsollene er utdatert som fy...

 

 

Det er det smarteste! ;)

 

Edit: Uansett så skal du være veldig uheldig om du klarer å ødelegge noe pga statisk elektrisitet.

 

Ja, det er vel egentlig ikke bevist at statisk elektrisitet ødelegger noen av delene. (har jeg hørt)

Men alltid greit å være på den sikre siden ;)

Endret av sj3f
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...