aleksanderro Skrevet 6. desember 2012 Rapporter Del Skrevet 6. desember 2012 Selv sitter jeg på usle 10/10 hjemme! Lenke til kommentar
WhatWorld Skrevet 6. desember 2012 Rapporter Del Skrevet 6. desember 2012 (endret) Fiber <3, men blir nok aldri noe av der jeg bor Sitter på en 12MB/s linje hjemme... Det vert nok ikkje noko av fiber heime heller... Heime sit eg på 2/0.5MB/s linje... Endret 6. desember 2012 av WhatWorld Lenke til kommentar
10minutemail Skrevet 6. desember 2012 Rapporter Del Skrevet 6. desember 2012 Ja, okei, om ein skal måla litt meir realistisk: Og her er me ca 400 aktive ansatte kopla til samtidig... Med rundt 150 ansatte på nettet, hehe. Lenke til kommentar
WhatWorld Skrevet 6. desember 2012 Rapporter Del Skrevet 6. desember 2012 Med rundt 150 ansatte på nettet, hehe. Ja, me har mykje meir me og, men nettet har me splitta opp i fleire delar, slik at den delen av nettet som vert utdelt her, er ikkje så stor, det er splitta opp i 8 avdelingar... Men no har eg ikkje ei linje her og no tilgjengeleg der eg kan testa den fulle hastigheten inn... men på vetle julafta så er det kun eg og 2 andre på jobb, så då førar me heile linja over til oss... då bruker ikkje transmission mykje tid på å f.eks. lasta ned iso fil for Fedora... det gjer den for såvidt ikkje no heller. Lenke til kommentar
Gintoki Skrevet 6. desember 2012 Rapporter Del Skrevet 6. desember 2012 (endret) Så hvordan har du 5 i snitt? PC-en så forresten bra ut, liker skjermoppsettet (DO WANT!). Har 3 i snitt. Hehe ja, 3 til gaming og den på toppen til filmer og serier, men hjelper lite da spill lagger aka FC3, AC3 og i hvertfall hitman absolution da den ennå ikke klarer å bruke sli opsettet. Så må kun spille på 1 skjerm for nå. Endret 6. desember 2012 av Pargadox Lenke til kommentar
10minutemail Skrevet 6. desember 2012 Rapporter Del Skrevet 6. desember 2012 Ja, me har mykje meir me og, men nettet har me splitta opp i fleire delar, slik at den delen av nettet som vert utdelt her, er ikkje så stor, det er splitta opp i 8 avdelingar... Men no har eg ikkje ei linje her og no tilgjengeleg der eg kan testa den fulle hastigheten inn... men på vetle julafta så er det kun eg og 2 andre på jobb, så då førar me heile linja over til oss... då bruker ikkje transmission mykje tid på å f.eks. lasta ned iso fil for Fedora... det gjer den for såvidt ikkje no heller. Hehe, skjønner! Eksperimenterte litt forrige jul, var vel oppe i 600 / 400 med Speedtest da. Vi har 10GB linje, men får jo bare 1Gbit til PC'en, dessverre. :/ Lenke til kommentar
Gjest Slettet-jDflNq Skrevet 6. desember 2012 Rapporter Del Skrevet 6. desember 2012 Fiber <3, men blir nok aldri noe av der jeg bor Sitter på en 12MB/s linje hjemme... 12MB/s = 96Mb/s, det er ikke så ille? Lenke til kommentar
Gintoki Skrevet 6. desember 2012 Rapporter Del Skrevet 6. desember 2012 Har 25/25 her, eller 30/30 når jeg laster opp og ned Lenke til kommentar
ChillZoNe Skrevet 6. desember 2012 Rapporter Del Skrevet 6. desember 2012 (endret) 12MB/s = 96Mb/s, det er ikke så ille? Nå er du bare kverrulant, selvom du har 100% rett... Har 3 i snitt. Hehe ja, 3 til gaming og den på toppen til filmer og serier, men hjelper lite da spill lagger aka FC3, AC3 og i hvertfall hitman absolution da den ennå ikke klarer å bruke sli opsettet. Så må kun spille på 1 skjerm for nå. Testet 310.70? http://www.nvidia.com/object/win8-win7-winvista-64bit-310.70-driver.html Endret 6. desember 2012 av ChillZoNe Lenke til kommentar
Gjest Slettet-jDflNq Skrevet 6. desember 2012 Rapporter Del Skrevet 6. desember 2012 Nå er du bare kverrulant, selvom du har 100% rett... Må da gjøre han obs på det Lenke til kommentar
Gintoki Skrevet 6. desember 2012 Rapporter Del Skrevet 6. desember 2012 (endret) Nå er du bare kverrulant, selvom du har 100% rett... Testet 310.70? http://www.nvidia.co....70-driver.html Er nettop den jeg testa fc3 tripple screen med, og absolution,men ennå dårlig ytelse på fc3 og kun 1 gpu bruk i absolution.. Endret 6. desember 2012 av Pargadox Lenke til kommentar
iGlenn Skrevet 6. desember 2012 Rapporter Del Skrevet 6. desember 2012 Er du mod på ITavisen, Pargadox? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+412 Skrevet 6. desember 2012 Rapporter Del Skrevet 6. desember 2012 God dag folkens! Lenke til kommentar
Gintoki Skrevet 6. desember 2012 Rapporter Del Skrevet 6. desember 2012 Er du mod på ITavisen, Pargadox? Nope. Lenke til kommentar
FurrFoxer Skrevet 6. desember 2012 Rapporter Del Skrevet 6. desember 2012 Hjemmenettet... høyere ping enn vanlig Lenke til kommentar
iGlenn Skrevet 6. desember 2012 Rapporter Del Skrevet 6. desember 2012 Noen som vil ha seg litt hodebry? http://notpron.org/notpron/ Kos dere. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+412 Skrevet 6. desember 2012 Rapporter Del Skrevet 6. desember 2012 Canal Digital har fucka nettet mitt. Lenke til kommentar
aleksanderro Skrevet 6. desember 2012 Rapporter Del Skrevet 6. desember 2012 Så nettopp End of Watch, og det er en film som kan anbefales hvis dere ikke har sett den! Ble faktisk litt rørt på slutten av filmen. Lenke til kommentar
ChillZoNe Skrevet 6. desember 2012 Rapporter Del Skrevet 6. desember 2012 Er nettop den jeg testa fc3 tripple screen med, og absolution,men ennå dårlig ytelse på fc3 og kun 1 gpu bruk i absolution.. Huff, den fungerte elendig her også, men nå får jeg ikke SLI til å fungere i det heletatt.... -.-" Lenke til kommentar
sj3f Skrevet 6. desember 2012 Rapporter Del Skrevet 6. desember 2012 Canal Digital har fucka nettet mitt. Nei! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå