Gå til innhold

ITavisens Skjitprattråd


Kiriev

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

a> Med rundt 150 ansatte på nettet, hehe. :)

 

Ja, me har mykje meir me og, men nettet har me splitta opp i fleire delar, slik at den delen av nettet som vert utdelt her, er ikkje så stor, det er splitta opp i 8 avdelingar...

Men no har eg ikkje ei linje her og no tilgjengeleg der eg kan testa den fulle hastigheten inn... men på vetle julafta så er det kun eg og 2 andre på jobb, så då førar me heile linja over til oss... då bruker ikkje transmission mykje tid på å f.eks. lasta ned iso fil for Fedora... det gjer den for såvidt ikkje no heller.

Lenke til kommentar

Så hvordan har du 5 i snitt?

PC-en så forresten bra ut, liker skjermoppsettet (DO WANT!).

 

Har 3 i snitt.

 

Hehe ja, 3 til gaming og den på toppen til filmer og serier, men hjelper lite da spill lagger aka FC3, AC3 og i hvertfall hitman absolution da den ennå ikke klarer å bruke sli opsettet.

 

Så må kun spille på 1 skjerm for nå.

Endret av Pargadox
Lenke til kommentar

Ja, me har mykje meir me og, men nettet har me splitta opp i fleire delar, slik at den delen av nettet som vert utdelt her, er ikkje så stor, det er splitta opp i 8 avdelingar...

Men no har eg ikkje ei linje her og no tilgjengeleg der eg kan testa den fulle hastigheten inn... men på vetle julafta så er det kun eg og 2 andre på jobb, så då førar me heile linja over til oss... då bruker ikkje transmission mykje tid på å f.eks. lasta ned iso fil for Fedora... det gjer den for såvidt ikkje no heller.

 

Hehe, skjønner! Eksperimenterte litt forrige jul, var vel oppe i 600 / 400 med Speedtest da. :) Vi har 10GB linje, men får jo bare 1Gbit til PC'en, dessverre. :/

Lenke til kommentar

12MB/s = 96Mb/s, det er ikke så ille?

Nå er du bare kverrulant, selvom du har 100% rett...

 

 

Har 3 i snitt.

Hehe ja, 3 til gaming og den på toppen til filmer og serier, men hjelper lite da spill lagger aka FC3, AC3 og i hvertfall hitman absolution da den ennå ikke klarer å bruke sli opsettet.

Så må kun spille på 1 skjerm for nå.

 

Testet 310.70?

 

http://www.nvidia.com/object/win8-win7-winvista-64bit-310.70-driver.html

Endret av ChillZoNe
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...