w1I3bmv7PRFfKNkpTOlmGVrzkvXvbA5lcIelI/X9 Skrevet 6. september 2012 Del Skrevet 6. september 2012 for å flashe 6950 til 6970, trenger jeg dual bios? har ikke det på sapphire kortet Lenke til kommentar
Gjest Slettet+412 Skrevet 6. september 2012 Del Skrevet 6. september 2012 Sånn, da var pcen endelig i gang. Lenke til kommentar
Rolf_X Skrevet 6. september 2012 Del Skrevet 6. september 2012 Er glad jeg kjøpte HD6970 da det ble lansert, men kosta sitt.... Kanskje en oppgradering til neste år vis behovet er der og det dukker opp noe bra Lenke til kommentar
iThenrik Skrevet 6. september 2012 Del Skrevet 6. september 2012 Ser ut som jeg må bli med opp på hytta til helga, var tydeligvis uaktuelt at jeg var hjemme alene. Får se om jeg kan overnatte hos noen... Lenke til kommentar
aklla Skrevet 6. september 2012 Del Skrevet 6. september 2012 Da var arbeidsplassen nesten ferdig. Jeg ser din arbeidsplass, og høyner med min egen. (ja, jeg sensurerer bort jobblogo og sånt) simpel plass da... for ikke lenge siden bestod min plass av 4x24", 14x40" og 8xPC`r bildeforbud though... Lenke til kommentar
Maxi1234 Skrevet 6. september 2012 Del Skrevet 6. september 2012 (endret) Ikke alle "troll" er like viktige å ta. Troll er troll. Og når de i tillegg begynner å kalle andre for drittunger, er det bare å skvise dem ut. Og én av disse kommentarene står her ennå merkelig nok. Endret 6. september 2012 av Maximalyd Lenke til kommentar
Gjest Slettet-jDflNq Skrevet 6. september 2012 Del Skrevet 6. september 2012 YAY! Lenke til kommentar
assap2 Skrevet 6. september 2012 Del Skrevet 6. september 2012 Gleder meg til Half life remaken som kommer den 14,hadde vært mer moro med Half life 2,episod 3 men man tar det man får Lenke til kommentar
Gjest Slettet+412 Skrevet 6. september 2012 Del Skrevet 6. september 2012 (endret) YAY! Shit, kom på nå at jeg må installere BF3 på nytt, men men... Endret 6. september 2012 av Slettet+412 Fjernet bildesitat Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 6. september 2012 Del Skrevet 6. september 2012 (endret) simpel plass da... for ikke lenge siden bestod min plass av 4x24", 14x40" og 8xPC`r bildeforbud though... Jeg mistenker at du ikke har en ordinær IT-jobb... Mind you, still pretty awesome. Endret 6. september 2012 av Slimda Lenke til kommentar
cyclo Skrevet 6. september 2012 Del Skrevet 6. september 2012 Ikke alle "troll" er like viktige å ta. Troll er troll. Og når de i tillegg begynner å kalle andre for drittunger, er det bare å skvise dem ut. Og én av disse kommentarene står her ennå merkelig nok. Så gjennom side 17 i tråden, fant ikke noe som bryter med retningslinjene der. Hint: Vi har ikke noe generelt forbud mot å si negative ting om en gruppe mennesker, bare enkeltpersoner. F. eks. å si at «Eplefanatikere er drittunger» er ikke noe brudd på retningslinjene, i utgangspunktet. Men husk kravet om at det som postes er «on topic». Med andre ord, å si «Eplefanatikere er drittunger» i en tråd som omhandler Apples nye lansering av X, er ikke greit, mens derimot å si at «Jeg irriterer meg over alle eplefanatikerdrittungene» i «Ting som irriterer så grenseløst v2.0!»-tråden er helt ok. Videre, husk at utsagn om enkeltpersoner ikke er lov, mao «Maximalyd er en drittunge» er regnet som et rimelig grovt personangrep, og noe av det vi slår ned mest kraftig her på forumet. Legg også merke til at tilbakemeldinger på moderering skal ikke skje i forumtrådene. Dette tar man på PM med vedkommende moderator, eller, om man skulle mene at moderator har gjort noe galt, så kan man ta det på e-post på [email protected] (men vi er en saklig gjeng. I 99% av tilfellene så løser det seg om man kontakter moderator og fører en høfflig og fin tone. 2 Lenke til kommentar
MhMh Skrevet 6. september 2012 Del Skrevet 6. september 2012 (endret) YAY! Hva laster du ned nå da ? Endret 6. september 2012 av cyclo Fjernet bildesitat Lenke til kommentar
Maxi1234 Skrevet 6. september 2012 Del Skrevet 6. september 2012 (endret) Så gjennom side 17 i tråden, fant ikke noe som bryter med retningslinjene der. Hint: Vi har ikke noe generelt forbud mot å si negative ting osv osv osv....Okidoki, da er det oppklart. Er vant til ITavisens regler hvor det ikke var lov til å si noe stygt om grupper uansett, skjønner du. Endret 6. september 2012 av Maximalyd Lenke til kommentar
Gjest Slettet+412 Skrevet 6. september 2012 Del Skrevet 6. september 2012 (endret) YAY! Hva laster du ned nå da ? Fordi han kanskje ikke har hatt tid til å gjøre det før nå? Endret 6. september 2012 av Slettet+412 Lenke til kommentar
cyclo Skrevet 6. september 2012 Del Skrevet 6. september 2012 Så gjennom side 17 i tråden, fant ikke noe som bryter med retningslinjene der. Hint: Vi har ikke noe generelt forbud mot å si negative ting osv osv osv....Okidoki, da er det oppklart. Er vant til ITavisens regler hvor det ikke var lov til å si noe stygt om grupper uansett, skjønner du. Er vell generelt 5 ting vi ikke liker spesielt mye her på forumet: personangrep, krangling, off-topic, spam og brudd på norsk lov. Vi er generelt veldig opptatt av yttringsfrihet (under ansvar). 1 Lenke til kommentar
Gjest Slettet+412 Skrevet 6. september 2012 Del Skrevet 6. september 2012 Nå var det å prøve ut PCSX2 sin nyeste patch, widescreen hack. :3 Lenke til kommentar
PolarBearKBG Skrevet 6. september 2012 Del Skrevet 6. september 2012 (endret) Tenkte jeg skulle bestille ASUS N56VZ 15.6" Full HD i morgen, hvis den kommer på lager. Er det noen som har veldig sterke meninger om at jeg ikke burde det. Så skrik ut nå Endret 6. september 2012 av PolarBearKBG Lenke til kommentar
Gjest Slettet-jDflNq Skrevet 6. september 2012 Del Skrevet 6. september 2012 Hva laster du ned nå da ? Lasta ned Armoured Kill. Tenkte jeg skulle bestille ASUS N56VZ 15.6" Full HD i morgen, hvis den kommer på lager. Er det noen som har veldig sterke meninger om at jeg ikke burde det. Så skrik ut nå Ikke gjør det, da blir jeg misunnelig! Lenke til kommentar
MhMh Skrevet 6. september 2012 Del Skrevet 6. september 2012 Hva? Det har jo ikke kommet ut enda Lenke til kommentar
PolarBearKBG Skrevet 6. september 2012 Del Skrevet 6. september 2012 Ikke gjør det, da blir jeg misunnelig! Hehe, det skjønner jeg jo. Men må nok skuffe deg der. Med mindre noen klarer å overbevise meg om at jeg ikke bør gjøre det Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå