Gå til innhold

ITavisens Skjitprattråd


Kiriev

Anbefalte innlegg

Gjest Slettet+9871234

Jeg sitter her med min steinalder gamle stasjonære og venter på at den bærbare skal bli ferdig med å laste ned over 20 siter fra en server i USA med ganske svak (billig) NextGentel forbindelse. Ftp funksjonen i Dreamweaver CS6 er ganske rask og man kan laste opp og ned filer samtidig. Nå konfigurerer maskinen de 16 796 filene så jeg får tid til å se dagsnytt 18 nyhetene på en ny skjerm.

 

Dreamweaver CS6 er ganske effektiv. (Men der bannet jeg vel i kjerka). :shrug:

 

Den som vil ha alt han ser får gråte når vi andre ler.

Endret av Slettet+9871234
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+9871234

kgun, ut. Du liker ikke oss x-ITavisen folk.

 

Nei, fordi de manipulerte poster og gav seg ut for å være meg. I tillegg begynte de å slenge dritt om mine barn. Jeg vet at jeg skrev et svært kontroversielt innlegg:

 

 

Sikkerhet uten antivirusprogram og (bløt - det ordet var ikke med i headingen) brannmur.

 

Jeg ba redaktøren gripe inn å slette innlegg uten at en finger ble løftet.

 

Det er ikke greit at de slenger dritt om mine barn. Jeg tåler en del og kan være krass selv.

 

Fjortiser kan være ganske infame her også (med truende PM) og manipulerte bilder, men forskjellen at her har moderatorer og administratorer forstått hva de titlene innebærer.

Endret av Slettet+9871234
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-jDflNq

Nei, fordi de manipulerte poster og gav seg ut for å være meg.

Hehe, daså. Virket som en skikkelig drittunge for noen dager siden.

 

Snø er koselig men ikke for mye av det.

Enig.
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234

Så noen andre ble kanskje kastet ut?

 

Nei ikke han som manipulerte bilder. Han er tligere DLf'er, nå Venstre mann. Jeg mener at noen nynazister ble kastet ut herfra, men er ikke sikker.

 

[diskusjon.no/index.php?showtopic=1297511&st=480]

Endret av Slettet+9871234
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234

kgun, jeg er ikke helt med her, kan du forklare hva dette dreier seg om?

 

Jeg svarte bare på om der var noen som ble kastet ut og da viste jeg til en tråd der noen kanskje ble kastet ut. Les ovenfor.

 

Der er mange morsomme personer her inne:

 

Er jeg paranoid eller er man i stand til å bruke mer enn en Ip adresse bak en proxy server?

 

En siviløkonom og en som kaller seg Austrian Economist. Sistnevnte har ikke så veldig mye greie på den samfunnsøkonomien den østerrikske skolen står for.

Endret av Slettet+9871234
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-jDflNq

En som hadde kommet seg inn på brukeren hans (eller kanskje han..) hadde begynt å skrive dritt om oss fra ITavisen, men de innleggene ble fjernet og er nå historie.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234

En som hadde kommet seg inn på brukeren hans (eller kanskje han..) hadde begynt å skrive dritt om oss fra ITavisen, men de innleggene ble fjernet og er nå historie.

 

Men de innleggene som ble skrevet i mitt navn på IT-avisen ble ikke fjernet.

 

Ikke frekt ment, men tror de fleste ikke er interessert i om noen kanskje eller kanskje ikke ble kastet ut...

 

OK, da får dere fortsette Skjitpratet.

Endret av Slettet+9871234
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-jDflNq

Ser forresten ut som at all "drittkastingen" i kommentarfeltene til ITavisen er borte nå som man registrere seg med mobilnummer. Hvorfor gjorde de det ikke tidligere?

Endret av Slettet-jDflNq
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...