Gå til innhold

ITavisens Skjitprattråd


Kiriev

Anbefalte innlegg

Gjest Slettet-x7D6du0Hjb

5 mbps… får 4,6 på en god dag :(

 

Og jeg trodde jeg hadde dårlig med 25/5 :ohmy:

 

Et annet spørsmål: Hvor ofte bør en støvsuge kabinettet? Og er det ikke anbefalt å bruke en vanlig støvsuger?

Endret av Slettet-x7D6du0Hjb
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Da får jeg å aftermath, er lol å ikke har spilt bf3 på 1,5 uke også bare hopper man inn på random server, defender E på caspian med tank og får 35-2, lol, men jeg skjønner meg ikke på folk, til slutt begynner aller med c4 bil, jet ram eller baile jet for så å prøve seg på c4 ifra lufta og selv om det feiler i alle tilfeller så bare fortsetter de å prøve, haha, satan, folk er mindre smarte, lol.

Var en som fløy rett imot løpet mitt med fly litt lavt, veit ikke hva han hadde tenkt, men han datt ned som en ildkule og vrakdeler ihvertfall

 

Men patchen var jo på 3,9GB da, men tar bare 40min, lol.

 

Men jeg har brukt både støvsuger og kompressor for å fjerne støv, aldri en ting som har dødd for meg ved å gjøre det, men så er jeg ikke bort på ting, jeg bare holder over å lar suginga gjøre jobben.

Endret av meg0709
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-x7D6du0Hjb

Syns du skriver bra jeg! ;) Har selv dysleksi så rettskriving er ikke min sterke side heller.

 

Takk, takk! Jeg har blitt bedre med det gjennom årene! :)

 

 

Angående rengjøring av pc'en så bruker jeg kompressor.

 

Ok, skal se å og skaffe meg en slik en! :)

 

Men jeg tror jeg tar kvelden, god natt! :w00t:

Endret av Slettet-x7D6du0Hjb
Lenke til kommentar

Mesteparten av mine skriveferdigheter er selvlært etter flere år på forum siden skolen ikke klarte å lære meg så mye.

 

En kompressor er vel litt dyrt å kjøpe bare for å gjøre rein PCen? Så bør man helst også ha kondensfjerner for å være sikker siden det kan bli mye fuktighet i en kompressor. Men Clas Ohlson selger trykkluft på boks som også kan brukes. ;)

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-x7D6du0Hjb

Hehe, har også lært det meste fra forum og nettet, veldig hyggelig at man har denne teknologien.

 

Edit: Hva faen da, tredje dagen på rad at nedlastingshastigheten er så vannvittig treg på Origin... -.-

Endret av Slettet-x7D6du0Hjb
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...