Gjest Slettet-x7D6du0Hjb Skrevet 4. desember 2012 Del Skrevet 4. desember 2012 (endret) 5 mbps… får 4,6 på en god dag Og jeg trodde jeg hadde dårlig med 25/5 Et annet spørsmål: Hvor ofte bør en støvsuge kabinettet? Og er det ikke anbefalt å bruke en vanlig støvsuger? Endret 4. desember 2012 av Slettet-x7D6du0Hjb Lenke til kommentar
w1I3bmv7PRFfKNkpTOlmGVrzkvXvbA5lcIelI/X9 Skrevet 4. desember 2012 Del Skrevet 4. desember 2012 "Dårlig" jeg sitter på en 12/0.4 linje... Lenke til kommentar
Gjest Slettet-jDflNq Skrevet 4. desember 2012 Del Skrevet 4. desember 2012 Et annet spørsmål: Hvor ofte bør en støvsuge kabinettet? Og er det ikke anbefalt å bruke en vanlig støvsuger? Hvilket kabinett var det du hadde igjen? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-x7D6du0Hjb Skrevet 4. desember 2012 Del Skrevet 4. desember 2012 FRACTAL DESIGN R4 Lenke til kommentar
w1I3bmv7PRFfKNkpTOlmGVrzkvXvbA5lcIelI/X9 Skrevet 4. desember 2012 Del Skrevet 4. desember 2012 Du har vel ikke brukt støvsuger enda Mighty? Støvsugere er ikke bra for komponentene pga den statiske elektrisiteten støvsugeren "produserer" Lenke til kommentar
Gjest Slettet-x7D6du0Hjb Skrevet 4. desember 2012 Del Skrevet 4. desember 2012 Da vet jeg det, er det noe annet jeg kan bruke for å fjerne støv? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-jDflNq Skrevet 4. desember 2012 Del Skrevet 4. desember 2012 (endret) Ta av støvfilteret i fronten og støvsug eller tørk bort støvet Edit: Tok et kjapt bilde av mitt, dette har samlet seg på en uke. http://db.tt/4QsSEQ9s Endret 4. desember 2012 av Slettet-jDflNq Lenke til kommentar
Gjest Slettet-x7D6du0Hjb Skrevet 4. desember 2012 Del Skrevet 4. desember 2012 Den har jeg renset flere ganger, er det alt som er nødvendig? Lenke til kommentar
w1I3bmv7PRFfKNkpTOlmGVrzkvXvbA5lcIelI/X9 Skrevet 4. desember 2012 Del Skrevet 4. desember 2012 For å fjerne støvet som ligger på/rett ved sidna komponentene burde du bruke en kompressor eller "canned air" på. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-jDflNq Skrevet 4. desember 2012 Del Skrevet 4. desember 2012 Er egentlig ikke noe å stresse med, du kan ta en vårrengjøring når våren kommer Lenke til kommentar
Gjest Slettet-x7D6du0Hjb Skrevet 4. desember 2012 Del Skrevet 4. desember 2012 (endret) Edit: Tok et kjapt bilde av mitt, dette har samlet seg på en uke. http://db.tt/4QsSEQ9s Hehe, har renset det etter bare noen dager, er jo helt sinnssykt hvor mye det samler! Greit! Endret 4. desember 2012 av Slettet-x7D6du0Hjb Lenke til kommentar
Gjest Slettet-jDflNq Skrevet 4. desember 2012 Del Skrevet 4. desember 2012 Husker når jeg ikke hadde støvfilter, kablene begynte å bli gråe i mitt gamla HAF 932 Advanced kabinett Lenke til kommentar
w1I3bmv7PRFfKNkpTOlmGVrzkvXvbA5lcIelI/X9 Skrevet 4. desember 2012 Del Skrevet 4. desember 2012 Ujelly på skrapkassa mi? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-jDflNq Skrevet 4. desember 2012 Del Skrevet 4. desember 2012 Får jeg den? Glenn ordner selvfølgelig gratis frakt. Lenke til kommentar
meg0709 Skrevet 4. desember 2012 Del Skrevet 4. desember 2012 (endret) Da får jeg å aftermath, er lol å ikke har spilt bf3 på 1,5 uke også bare hopper man inn på random server, defender E på caspian med tank og får 35-2, lol, men jeg skjønner meg ikke på folk, til slutt begynner aller med c4 bil, jet ram eller baile jet for så å prøve seg på c4 ifra lufta og selv om det feiler i alle tilfeller så bare fortsetter de å prøve, haha, satan, folk er mindre smarte, lol. Var en som fløy rett imot løpet mitt med fly litt lavt, veit ikke hva han hadde tenkt, men han datt ned som en ildkule og vrakdeler ihvertfall Men patchen var jo på 3,9GB da, men tar bare 40min, lol. Men jeg har brukt både støvsuger og kompressor for å fjerne støv, aldri en ting som har dødd for meg ved å gjøre det, men så er jeg ikke bort på ting, jeg bare holder over å lar suginga gjøre jobben. Endret 4. desember 2012 av meg0709 Lenke til kommentar
w1I3bmv7PRFfKNkpTOlmGVrzkvXvbA5lcIelI/X9 Skrevet 4. desember 2012 Del Skrevet 4. desember 2012 (endret) @MTK Kanskje, skal se om jeg skal selge delene hver for seg, lage server eller selge dataen hel. Da er juleavataren laget... Paint skills of the charts Endret 4. desember 2012 av Kabom Lenke til kommentar
aleksanderro Skrevet 4. desember 2012 Del Skrevet 4. desember 2012 Fikk meg en god latter av denne.. Nei, jeg er dyslektiker, så jeg skriver en del feil.. Syns du skriver bra jeg! Har selv dysleksi så rettskriving er ikke min sterke side heller. Angående rengjøring av pc'en så bruker jeg kompressor. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-x7D6du0Hjb Skrevet 4. desember 2012 Del Skrevet 4. desember 2012 (endret) Syns du skriver bra jeg! Har selv dysleksi så rettskriving er ikke min sterke side heller. Takk, takk! Jeg har blitt bedre med det gjennom årene! Angående rengjøring av pc'en så bruker jeg kompressor. Ok, skal se å og skaffe meg en slik en! Men jeg tror jeg tar kvelden, god natt! Endret 4. desember 2012 av Slettet-x7D6du0Hjb Lenke til kommentar
aleksanderro Skrevet 5. desember 2012 Del Skrevet 5. desember 2012 Mesteparten av mine skriveferdigheter er selvlært etter flere år på forum siden skolen ikke klarte å lære meg så mye. En kompressor er vel litt dyrt å kjøpe bare for å gjøre rein PCen? Så bør man helst også ha kondensfjerner for å være sikker siden det kan bli mye fuktighet i en kompressor. Men Clas Ohlson selger trykkluft på boks som også kan brukes. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-x7D6du0Hjb Skrevet 5. desember 2012 Del Skrevet 5. desember 2012 (endret) Hehe, har også lært det meste fra forum og nettet, veldig hyggelig at man har denne teknologien. Edit: Hva faen da, tredje dagen på rad at nedlastingshastigheten er så vannvittig treg på Origin... -.- Endret 5. desember 2012 av Slettet-x7D6du0Hjb Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå