Gå til innhold

ITavisens Skjitprattråd


Kiriev

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-x7D6du0Hjb

Herregud, så nettopp traileren til Hitman DLC, lurer virkelig på hva de tenker med! :nei:

 

Io-Interactive tenker ikke i det hele tatt, de ødelegger en fryktelig god spillserie, det er hva det gjør.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-x7D6du0Hjb

Jepp, utrolig kjipt! Nå skal jo også Hitman serien bli masseprodusert som Call of Duty med utgivelser hvert år med hjelp fra flere spillstudioer. Ikke nok med det så ryktes også at neste Hitman skal være uten Agent 47. :nei:

 

Mhm.. Hitman er ikke Kayne and lynch, det er vist hva IO tror.. Hitman: Blood money blir mitt siste kjøp i Hitman serien..

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-x7D6du0Hjb

Hadde selv tenkt å kjøpe siste Hitman, men etter ganske dårlige tilbakemeldinger fra anmeldere lastet jeg heller ned spillet for å teste om det er verd å kjøpe, og det er jeg glad for at jeg gjorde.

 

Tror jeg gjør det samme! ;)

 

Btw: Steam har akkurat lagt til en funksjon som gjør at man kan velge hvor spill skal installeres..

 

"- Games managed by the new content system can select alternate installation locations other than the Steam folder (Windows)"

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-x7D6du0Hjb

Har det ikkje vore det i rundt 1år? :p

 

Niks, da må det ihvertfall vært i beta, fordi idag er første gangen jeg ser slike alternativer.. Blir litt irritert over at jeg ikke har hatt denne funksjonen tidligere, da det hadde spart meg for en hau med hodebry.. -.-

 

Nettet her er for en eller annen grunn jævelig tregt i dag.. :realmad:

Endret av Slettet-x7D6du0Hjb
Lenke til kommentar

Ja, det stemmer det TMU, hadde heilt gløymt at eg er med i beta fasen...

 

Men når ein er med i beta fasen, så ber den deg innstallere samme oppdatering fleire dagar på rad... så det er ikkje alt som er bra med å væra i betaen :)

 

Nettet går ganske kjapt her, men diverre så har eg ikkje mykje tid til å forbruka hastigheiten, då eg som nevnt sit og har eksamen...

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-x7D6du0Hjb

Tror dere grunnen til at det tar sånn inn i helvetes tid med å lasten ned BF3 patchen er fordi det er så jævelig mange som laster ned samtidig?

 

*Sorry for språkbruk*

Endret av Slettet-x7D6du0Hjb
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-x7D6du0Hjb

Lå på 5MB/s stabilt, hva ligger du på?

 

200/300 KB/S, det er faen med ikke lov.. :(

Edit: får til vanlig rundt 1MB/s..

 

 

Er veldig rart, fordi når jeg laster ned med STEAM så tar det jo ingen tid, mens når jeg bruker Origin så har den en så lav hastighet..

Endret av Slettet-x7D6du0Hjb
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...