Gå til innhold

ITavisens Skjitprattråd


Kiriev

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Den største fordelen med 7970 er vel at den overklokker veldig bra? Har ihvertfall funnet ut at mitt 670 kort ikke overklokker så bra selv om temperaturen er veldig bra.

 

AMD er også bedre i høye oppløsninger også sånn jevnt over, 1920x1080 er ingen høy oppløsning nei.

 

Det har jo ikke vært noe særlig problemer med ATI siden 2005, ikke noe mer enn nvidia har hatt ihvertfall.

 

Ettermatte patchen til BF3 var jo bare på 3,8GB, lol.

Endret av meg0709
Lenke til kommentar

Det har jo ikke vært noe særlig problemer med ATI siden 2005, ikke noe mer enn nvidia har hatt ihvertfall.

 

Jeg har hatt ganske andre opplevelser dessverre. Spesielt var det med 5870 som jeg aldri fikk til å funke skikkelig i BF BC 2 uansett hvilken drivere jeg prøvde. Men sånn det er klart så sier jeg ikke at AMD har dårligere skjermkort, bare at jeg har hatt litt dårlige opplevelser med tidligere generasjoner.

Endret av aleksanderro
Lenke til kommentar

Tja, eneste jeg har opplevd med amd er at mitt 4870 døde, men det var jo etter 3år med rimelig hardt kjør, prøvde jo å leke med klokkinga, men tror egentlig ikke det hadde så mye å si for jeg stilte det kjapt tilbake når jeg fik artifacts som er det riktige å gjøre.

Spilte sammen med flere med 5870 i BC2, ingen av de hadde problemer.

Mitt 4870 var så deilig hadde jeg nesten hadde lyst til å gå til sengs med det.

 

Artig at origin melder 1,8MB i nedlastinshastighet når jeg strent tatt makser den på bare 1,3MB(ja megabyte ja).

Endret av meg0709
Lenke til kommentar

@Kromskallen og Kabom

Jeg hadde kanskje kjøpt Nvidia hvis det ikke hadde vært for at jeg får mer for pengene med AMD. Har du litt mer penger å bruke må du gjerne se på Nvidia sine kort.

Men Matrix Platinum... I'm down :love:

 

Forresten er ordren min sendt nå fra Dustin! :w00t:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...