Gå til innhold
Presidentvalget i USA 2024 ×

ITavisens Skjitprattråd

Kiriev

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+9871234

Elendig erfaring med den avisen. Registrerte med for over 5 år siden, men ble kalt de verste ting og ba om at moderator grep inn. Det var også den gang en annonym buker kunne poste en post som om det var meg og det ble gjort. Ingen moderator grep inn om jeg ba om det.

Har siden ikke vært innom den avisen. Noe lignende opplevde jeg på Webforumet.no hvor jeg ble ekskuldert på livstid av en administrator, tydeligvis med et altfor stort ego.

Jeg savner hverken It-avisen eller WebForumet. Brukte altfor mye tid der.

Jeg har hatt mine feider her på Diskuson,no, men som regel griper moderator inn når ting sklir helt ut på viddene. Mye mer profesjonelt forum etter min mening.

Der er svært kontroversielle og ekstreme ytringer i de politiske foranene her inne. men det er vel ikke mer enn en kan vente når alle skal få kommet til orde på et politisk forum.

Noen ganger går verden videre uten å se seg tilbake. Snu enhver slik konfrontasjon eller konflikt til en fordel er ett av mine motto.

Kjekt å vite hvem som kom fra IT-avisen, så man kan være forberedt på personer som er aktuelle ignorerings kandidater.

Nå bannet jeg vel i kirka når jeg fortalte om mine opplevelser i det norske cyberrommet :-)

Endret av Slettet+9871234
Lenke til kommentar

Godt at du grer de fleste fra ITA under en kam :)

De som var mods på ITA for 5år siden, var ikke det, når ITA la ned forumet sitt. Synd at du hadde slik dårlig opplevelse, jeg der i mot, hadde flere bra, enn dårlige.

Men skal ærlig innrømme det, at jeg syns det er mye små krangling og surt her på den tråden. Derfor jeg ikke er så aktive lenger.

Lenke til kommentar

Kjekt å vite hvem som kom fra IT-avisen, så man kan være forberedt på personer som er aktuelle ignorerings kandidater.

Seriøst? Uansett så tror jeg de fleste er ening med deg angående ITavisen, og tror heller ikke du får bruk for å legge noen fra denne tråden på ignoreringslisten pga de fleste drittungene fra ITavisen holder seg enda til kommentarfeltet på ITavisen. ;)

Endret av aleksanderro
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234

Godt at du grer de fleste fra ITA under en kam

De som var mods på ITA for 5år siden, var ikke det, når ITA la ned forumet sitt. Synd at du hadde slik dårlig opplevelse, jeg der i mot, hadde flere bra, enn dårlige.

Men skal ærlig innrømme det, at jeg syns det er mye små krangling og surt her på den tråden. Derfor jeg ikke er så aktive lenger.

Småkrangling er greitt nok, men noen slengte ikke bare dritt om meg men også om barna mine. Jeg vet jeg skrev om et kontorversielt tema:

Sikkerhet uten antivirus og (bløt) brannmur.

Det skapte en diskusjon uten like. Jeg bruker fortsatt ikke antivirusprogram. Jeg kan ikke huske sist jeg opplevde et virus angrep som ble registrert av meg.

Her

http://www.diskusjon...post&p=19982819

håper jeg du og personene fra It-avisen kan lære noe nytt. Om de er ferdig utlærte er de ikke utlærte, men ferdige.

Endret av Slettet+9871234
Lenke til kommentar

Småkrangling er greitt nok, men noen slengte ikke bare dritt om meg men også om barna mine. Jeg vet jeg skrev om et kontorversielt tema:

Sikkerhet uten antivirus og (bløt) brannmur.

Det skapte en diskusjon uten like. Jeg bruker fortsatt ikke antivirusprogram. Jeg kan ikke huske sist jeg opplevde et virus angrep som ble registrert av meg.

Her

http://www.diskusjon...post&p=19982819

håper jeg du og personene fra It-avisen kan lære noe nytt. Om de er ferdig utlærte er de ikke utlærte, men ferdige.

Jeg syns ikke små krangling har noen plass å gjøre. Det er uting, og det er mange som stikker fra forum som tillater det.

Og det er ikke ok, at noen angriper deg, eller de som står deg nær.

Hva mener du med at jeg kan lære noe nytt? Har du sett meg påstå noen ting? Eller gå til angrep på noen her inne? Tror ikke det, så den setningen der, følte jeg som et angrep på meg. Og slikt vil jeg ikke ha noe av.

Igjen, ikke gre alle under en kam.

Lenke til kommentar

Enig der. Ikke alle som har "vanka" på itavisen går til angrep eller lager "rabalder" over bagateller. Mange av oss er fornuftige mennesker, men vi har de individene som eksisterer alle plasser som liker å lage bråk om alt og "kverulere" å krangle over vær bidige ting.

Får vle si god dag :). Er litt rundt omkring og ikke bare her på denne siden. Nettet er stort og vidt.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234

Jeg syns ikke små krangling har noen plass å gjøre. Det er uting, og det er mange som stikker fra forum som tillater det.

Jeg har vært på profesjonelle arbeidsplasser der man har snakket om fremgang gjennom konflikter. Faglig uenighet oppleves som småkrangling av mange.

Lenke til kommentar

Det har jeg også det. Har jobbet på forskjellige skoler opp over tiden. 4 skoler i totalt, og 2 av de var elendig plass å jobbe på. Og de andre 2, så kunne du være uenige, og komme til en enighet.

Så den er jeg med på.

Men når det blir surt og kranglete over skjermkort, psu, cpu eller andre ubetydlige ting. Så syns jeg det virkelig er utrivelig. Og slikt syns jeg burde slås ned på.

Hvis du har bestemt deg for, at du vil ha en pc, som jeg er syns er overkill til ditt bruk. Så ser jeg ikke vitsen i å krangle med deg om det. Det kommer ikke noe bra ut av det, for verken deg eller meg.

Ja, jeg kan si min mening, at du bør revurdere. Men overtale og krangle med deg, pga du vil ha den pc'en som du vil ha. Er rett og slett tullete og teit.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+412

@Kromskallen, bestiller meg en 1200W strømforsyning, umad? :grin2:

Meeh... Du skal jo ha fremtidige oppgradering så det går fint.

Lov meg at du ikke kjører et elendig skjermkort men heller vurderer noen gode som 7970 og kanskje i CrossX.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+412

Hehe, skal kjøre crossfire, men det blir nok ikke før neste år. Tror nok jeg skal kjøpe enten 670FTW edition eller 7970 matrix platinum viss ikke jeg venter med å oppgradere skjermkortet til neste gen kommer.

Matrix Platinum pls.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+412

Har mer lysten på den, men frister litt å prøve nvidia

Har hatt begge men AMD tar kaka så langt. :3

AMD er jo også litt kjent for å være ekstra snille med masse GDDR5 på kortene sine og skikkelig høy klokkehastighet osv.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+412

Den største fordelen med 7970 er vel at den overklokker veldig bra? Har ihvertfall funnet ut at mitt 670 kort ikke overklokker så bra selv om temperaturen er veldig bra.

Det også. Men har Sapphire HD 7970 Vapor - X GHz Edition så slipper å klokke selv. :3

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...