sj3f Skrevet 2. desember 2012 Del Skrevet 2. desember 2012 Og automasjon er.....? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-jDflNq Skrevet 2. desember 2012 Del Skrevet 2. desember 2012 Mye rart. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-x7D6du0Hjb Skrevet 2. desember 2012 Del Skrevet 2. desember 2012 (endret) Og automasjon er.....? La oss finne det på Wikipedia: Automatisering (eller automasjon) er å gjøre et fenomen automatisk, slik at det i større eller mindre grad styrer seg selv. For å oppnå dette må det være mulig å påvirke fenomenets atferd, og definere hva som er ønskelig atferd eller tilstand. Fenomenet som automatiseres kalles gjerne en prosess, og påvirkningen (pådraget) skjer via et pådragsorgan. Dører som åpnes og lukkes automatisk, blokkeringsfrie bremser ("ABS-bremser") og termostatstyrte varmeovner er eksempler på automatiseringsløsninger som mennesker i den industrialiserte verden omgir seg med til daglig. Moderne industriell virksomhet er også uløselig knyttet til automatisering, i form av automatisk regulerte kjemiske prosesser, sekvensstyrte produksjons- og emballeringsmaskiner (automater), roboter for montasje, lakkering og vedlikehold, systemer for dynamisk posisjonering, autopiloter og utallige andre anvendelser. Automatisering kan også omfatte administrative oppgaver som dokumenthåndtering, informasjonsinnhenting og rapportering. Fuckings komplisert med andre ord... Tror dere jeg får pengene mine tilbake dersom jeg kontakter Steam ang GTA:IV? Jeg tror jeg ikke gidder å finne noen løsninger.. -.- Endret 2. desember 2012 av Slettet-x7D6du0Hjb Lenke til kommentar
w1I3bmv7PRFfKNkpTOlmGVrzkvXvbA5lcIelI/X9 Skrevet 2. desember 2012 Del Skrevet 2. desember 2012 Læreren sier man bare må "knekke" systemet, så går det knirkefritt... Jeg sliter enda -.- Men er fortsatt på VG1 elektro Lenke til kommentar
meg0709 Skrevet 2. desember 2012 Del Skrevet 2. desember 2012 Er det ikke bare å ta tak i det å bruke rå kraft for å knekke det? Lenke til kommentar
w1I3bmv7PRFfKNkpTOlmGVrzkvXvbA5lcIelI/X9 Skrevet 2. desember 2012 Del Skrevet 2. desember 2012 Jo, sånn sett så, men han bruker det som et uttrykk... Lenke til kommentar
Gjest Slettet-jDflNq Skrevet 2. desember 2012 Del Skrevet 2. desember 2012 Hva faen? Lenke til kommentar
meg0709 Skrevet 2. desember 2012 Del Skrevet 2. desember 2012 Jo, sånn sett så, men han bruker det som et uttrykk... Tror jeg ikke noe på, lol. Lenke til kommentar
w1I3bmv7PRFfKNkpTOlmGVrzkvXvbA5lcIelI/X9 Skrevet 2. desember 2012 Del Skrevet 2. desember 2012 Greit det... Lenke til kommentar
w1I3bmv7PRFfKNkpTOlmGVrzkvXvbA5lcIelI/X9 Skrevet 2. desember 2012 Del Skrevet 2. desember 2012 Ok. Ikke greit da. Lenke til kommentar
sj3f Skrevet 2. desember 2012 Del Skrevet 2. desember 2012 Tror dere jeg får pengene mine tilbake dersom jeg kontakter Steam ang GTA:IV? Jeg tror jeg ikke gidder å finne noen løsninger.. -.- Ja, de gir sikkert pengene tilbake hvis du spør... (Finnes det ikke et "skjema" for slikt på Steam?) Hvis Apple gjør det i App Store, gjør helt sikkert Valve det samme Hva er problemet forresten?? Lenke til kommentar
aleksanderro Skrevet 2. desember 2012 Del Skrevet 2. desember 2012 Sikkert dårlig ytelse pga svært dårlig optimalisert for PC. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-x7D6du0Hjb Skrevet 3. desember 2012 Del Skrevet 3. desember 2012 Hva er problemet forresten?? Problemet er at spillet ikke funker som det skal, jeg har helt ræva gameplay da det lagger, og jeg får ikke en brukbar FPS. Men spørsmålet er jo om det er vits da jeg kjøpte spillet på salg, og jeg tror ikke jeg tjener noe på det da det bare var en lusen femtilapp. Lenke til kommentar
Rolf_X Skrevet 3. desember 2012 Del Skrevet 3. desember 2012 God morgen . Har ingen problemer med GTA IV på min maskin i allefall... Det eneste spillet som ikke funker skikkelig er FC3 for øyeblikket. Håper det snart kommer en patch til det slik at "barnesykdommene" blir luket vekk. En ting er sikkert. Det er kaldt ute å sykle ute nå var friskt med -15 grader Lenke til kommentar
Gintoki Skrevet 3. desember 2012 Del Skrevet 3. desember 2012 (endret) GTA Iv funer prettfritt her maksa ut. Samme med FC3 også, (uten msaa(friggin fps killah!)) Og forresten, jeg prøver å legge inn pcen min på pmp, men får bare dette: http://i.imgur.com/PMG0p.png Hvorfor viderekobler den seg ikke til da maskinen er posta? Den kommer heller ikke på profilen under pimpa pcer, eller ny pimpa pc seksjonen heller :S Endret 3. desember 2012 av Pargadox Lenke til kommentar
Pms1 Skrevet 3. desember 2012 Del Skrevet 3. desember 2012 (endret) Hey Gamer, long time no see. Hvordan går det med an? Endret 3. desember 2012 av Pms1 Lenke til kommentar
10minutemail Skrevet 3. desember 2012 Del Skrevet 3. desember 2012 Problemet er at spillet ikke funker som det skal, jeg har helt ræva gameplay da det lagger, og jeg får ikke en brukbar FPS. Men spørsmålet er jo om det er vits da jeg kjøpte spillet på salg, og jeg tror ikke jeg tjener noe på det da det bare var en lusen femtilapp. Er dessverre et problem som kommer av at spillet er dårlig porta. Har du forsøkt å installere alle oppdateringer o.l.? Vet ikke om Steam kanskje gjør det automatisk før du får startet det.. Lenke til kommentar
WhatWorld Skrevet 3. desember 2012 Del Skrevet 3. desember 2012 Om det er nokon som ynskjer å ta ein kikk, og evt ynskjer å hjelpa meg med innspel til Eksamen i IT PFO, Ta turen innom her Lenke til kommentar
sj3f Skrevet 3. desember 2012 Del Skrevet 3. desember 2012 Problemet er at spillet ikke funker som det skal, jeg har helt ræva gameplay da det lagger, og jeg får ikke en brukbar FPS. Men spørsmålet er jo om det er vits da jeg kjøpte spillet på salg, og jeg tror ikke jeg tjener noe på det da det bare var en lusen femtilapp. Er ikke GTA IV kjent for å være dårlig portet til PC?? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå