Slimda Skrevet 6. september 2012 Del Skrevet 6. september 2012 Er for gammel til å spille med småunger. Blir bare sliten. Lenke til kommentar
FurrFoxer Skrevet 6. september 2012 Del Skrevet 6. september 2012 Jeg kan gledelig si at jeg hater Razer Lycosa. Touchpanelet lever jo i sin egen lille verden 1 Lenke til kommentar
Rolf_X Skrevet 6. september 2012 Del Skrevet 6. september 2012 (endret) Hmmm... autopass brikke bestilt. Alle bompaseringene mine havner på feil plass så greit å få litt rabatt på dem samt at jeg får regninga levert hos meg . Drikke på en torsdag... hvem var det geniet som fant på at det passa med en fest nå Endret 6. september 2012 av Rolf_X Lenke til kommentar
oleerik__ Skrevet 6. september 2012 Del Skrevet 6. september 2012 (endret) Så mye prat om pizza her.. F*en ta dere, nå fikk jeg lyst på det og :nei2: Drikke på en torsdag... hvem var det geniet som fant på at det passa med en fest nå Torsdag er jo den beste dagen! Komme småelig dårlig på jobb på fredag, komme hjem og ha hele helgen uten å føle seg dårlig Endret 6. september 2012 av oleerik Lenke til kommentar
Rolf_X Skrevet 6. september 2012 Del Skrevet 6. september 2012 vær glad du ikke har sett meg lage pizza på vors når alle er sultne... rekorden er på 6kg på en langpanne pizza. Var så mektig at man ikke orka mer enn en bit Lenke til kommentar
assap2 Skrevet 6. september 2012 Del Skrevet 6. september 2012 (endret) Det geniet var vel deg Rolf..samme hvilken dag,passer alltid med fest så lenge man ikke skal på jobb eller skole dagen etterpå Fikk lyst på en ny gaming mouse,Cyborg Rat 7 så litt kul ut... Endret 6. september 2012 av assap2 Lenke til kommentar
oleerik__ Skrevet 6. september 2012 Del Skrevet 6. september 2012 Har lurt litt på cyborg utstyret selv. Er det virkelig verdt pengene? Lenke til kommentar
assap2 Skrevet 6. september 2012 Del Skrevet 6. september 2012 Har sett de pizzaene du lager i fylla..gjerne nok pizza til en 30-40 stykker da Rolf Likte utseende på Rat 7 musen men om den er god å bruke aner jeg ikke...noen som vet? Lenke til kommentar
oleerik__ Skrevet 6. september 2012 Del Skrevet 6. september 2012 Høres ut som jeg burde få Rolf til Hønefoss for å lage pizza til meg i dag! Lenke til kommentar
Rolf_X Skrevet 6. september 2012 Del Skrevet 6. september 2012 Har sett de pizzaene du lager i fylla..gjerne nok pizza til en 30-40 stykker da Rolf Ja... de pizzaene er svære, men samtidig meget gode. Men blir nesten for mye og jeg skjønner ikke hvorfor jeg gjør så når jeg er skikkelig i slaget. Er bortimot ett år sia sist. Frister å gjøre det igjen, men tar jo så jævlig til tid også Det geniet var vel deg Rolf..samme hvilken dag,passer alltid med fest så lenge man ikke skal på jobb eller skole dagen etterpå Det geniet var ikke meg... var noen utveksklingsstudenter. Så joiner festen jeg . Høres ut som jeg burde få Rolf til Hønefoss for å lage pizza til meg i dag! Jeg er i Hønefoss jeg . Bor og studere her. Lenke til kommentar
oleerik__ Skrevet 6. september 2012 Del Skrevet 6. september 2012 Jeg er i Hønefoss jeg . Bor og studere her. Ooh, kult! Studerer på hibu da? Jobbet der for 2 år siden Lenke til kommentar
Rolf_X Skrevet 6. september 2012 Del Skrevet 6. september 2012 jupp... Hibu it is... Driver med IT så er fulltids nerd Lenke til kommentar
Gjest Slettet+412 Skrevet 6. september 2012 Del Skrevet 6. september 2012 Ny formatert pc er herlig. Noen som kan hjelpe meg skjapt? Hvordan får jeg stilt inn skjermen via AMD Cataclyst? Kan huske du assap sa noe om overscalling, hvor finner jeg det henne i menyen? Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 6. september 2012 Del Skrevet 6. september 2012 Du er vel ikke den eneste fulltidsnerden på hardware.nos forum... Lenke til kommentar
Gjest Slettet+412 Skrevet 6. september 2012 Del Skrevet 6. september 2012 Assap, slå til med ett svar! Lenke til kommentar
Rolf_X Skrevet 6. september 2012 Del Skrevet 6. september 2012 (endret) nei, men sitter vel på en PC i ganske mange timer i løpet av en dag å gjør noe i skolesamenheng... wihii . @Kromskalle: Gå inn i ati panelet og lett... ser ut som ett eller anne klikka under oppdatering så har ikke det lenger gitt ... får vel fikse det nå Gå på "mine digitale skjermer" --> "skaleringsalternativer" Endret 6. september 2012 av Rolf_X Lenke til kommentar
Gjest Slettet+412 Skrevet 6. september 2012 Del Skrevet 6. september 2012 (endret) Kjører update nå slik at jeg får den siste og nyeste driveren. Sånn. Endret 6. september 2012 av Slettet+412 Lenke til kommentar
Rolf_X Skrevet 6. september 2012 Del Skrevet 6. september 2012 jeg kjører mitt HD6970 på en 40" LCD TV med HDMI . Lenke til kommentar
w1I3bmv7PRFfKNkpTOlmGVrzkvXvbA5lcIelI/X9 Skrevet 6. september 2012 Del Skrevet 6. september 2012 har en 6950... lurer på om jeg skal oppgradere til 7950 og flashe til 7970? :!: Lenke til kommentar
Rolf_X Skrevet 6. september 2012 Del Skrevet 6. september 2012 Har HD6970 her... modda med annen kjøler og den fungerer bra og har i desember hatt den i 2 år Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå