meg0709 Skrevet 1. desember 2012 Del Skrevet 1. desember 2012 Synes det er passe frekt at de ikke har lagt ut en Patch som fikser dette problemet for Win7 brukere.. Tror vel ikke w7 er problemet, men prøvd å kjøre i xp med slik kompabilitets modus, eller hvordan det ataves Lenke til kommentar
Gjest Slettet-x7D6du0Hjb Skrevet 1. desember 2012 Del Skrevet 1. desember 2012 Tror vel ikke w7 er problemet, men prøvd å kjøre i xp med slik kompabilitets modus, eller hvordan det ataves kan prøve det, men tipper det ikke vil hjelpe. Lenke til kommentar
w1I3bmv7PRFfKNkpTOlmGVrzkvXvbA5lcIelI/X9 Skrevet 1. desember 2012 Del Skrevet 1. desember 2012 (endret) LOL, ser på Top Gear på BBC Knowledge nå og underteksten er på arabisk? WHUT?! EDIT: Endret 1. desember 2012 av Kabom Lenke til kommentar
Gjest Slettet-x7D6du0Hjb Skrevet 1. desember 2012 Del Skrevet 1. desember 2012 LOL, ser på Top Gear på BBC Knowledge nå og underteksten er på arabisk? WHUT?! xD Det funka ikke.. Lenke til kommentar
sj3f Skrevet 1. desember 2012 Del Skrevet 1. desember 2012 (endret) Noe som har noe å si/legge til denne lista? http://gyazo.com/6e1...b981fa21b890d3e Da var det bestilt! Gleder meg allerede Noen som vet om varene holdes igjen til alt er inne på lager eller om de ettersender det som ikke er inne? H100i var bestillingsvare og kommer nok ikke inn før om noen dager etter bestilling.... EDIT: Alt er bestilt fra DustinHome. Endret 1. desember 2012 av sj3f Lenke til kommentar
WhatWorld Skrevet 1. desember 2012 Del Skrevet 1. desember 2012 (endret) På internettet? Ba dum tss Haha, good one. Betre. Endret 1. desember 2012 av WhatWorld 1 Lenke til kommentar
w1I3bmv7PRFfKNkpTOlmGVrzkvXvbA5lcIelI/X9 Skrevet 1. desember 2012 Del Skrevet 1. desember 2012 BILDR! Skjerp dere! de viser jo selvfølelig ikke den delen jeg SKAL vise... Da var det bestilt! Gleder meg allerede Noen som vet om varene holdes igjen til alt er inne på lager eller om de ettersender det som ikke er inne? H100i var bestillingsvare og kommer nok ikke inn før om noen dager etter bestilling.... EDIT: Alt er bestilt fra DustinHome. Jeg er sjalu på matrix'en din Lenke til kommentar
sj3f Skrevet 1. desember 2012 Del Skrevet 1. desember 2012 Jeg er sjalu på matrix'en din Var det ikke som bestilte/skulle bestille Matrix for en tid tilbake? Lenke til kommentar
w1I3bmv7PRFfKNkpTOlmGVrzkvXvbA5lcIelI/X9 Skrevet 1. desember 2012 Del Skrevet 1. desember 2012 Må selge den ene dataen jeg har nå så jeg har råd , men lydkortet på hovedkortet er defekt... Så jeg må vente på svar fra komplett. De er treige! Lenke til kommentar
sj3f Skrevet 1. desember 2012 Del Skrevet 1. desember 2012 Må selge den ene dataen jeg har nå så jeg har råd , men lydkortet på hovedkortet er defekt... Så jeg må vente på svar fra komplett. De er treige! Kjipt :nei2: Får håpe det ordner seg så snart som mulig da... Lenke til kommentar
w1I3bmv7PRFfKNkpTOlmGVrzkvXvbA5lcIelI/X9 Skrevet 1. desember 2012 Del Skrevet 1. desember 2012 Håper det jeg også... Sist gang sendte jeg dette: Hei, jeg fikk godkjent retur av Crosshair V Formula/Thunderbolt audio/Lan combo card, skal jeg sende hovedkortet og Thunderbolt kortet? Returnummeret er 701066292 Og fikk dette som svar: Hei. Lenke til kommentar
Lami Skrevet 1. desember 2012 Del Skrevet 1. desember 2012 BILDR! Skjerp dere! de viser jo selvfølelig ikke den delen jeg SKAL vise... The Anonymous Image Sharer Mye bedre. Lenke til kommentar
w1I3bmv7PRFfKNkpTOlmGVrzkvXvbA5lcIelI/X9 Skrevet 1. desember 2012 Del Skrevet 1. desember 2012 (endret) The Anonymous Image Sharer Mye bedre. Nå er ikke Imgur fcked som det avr noen uker siden Her er det egentlige bildet: Hvem var det som hatet "fisheye"? Var det MTK? Endret 1. desember 2012 av Kabom Lenke til kommentar
Gjest Slettet+412 Skrevet 1. desember 2012 Del Skrevet 1. desember 2012 Da var det bestilt! Gleder meg allerede Noen som vet om varene holdes igjen til alt er inne på lager eller om de ettersender det som ikke er inne? H100i var bestillingsvare og kommer nok ikke inn før om noen dager etter bestilling.... EDIT: Alt er bestilt fra DustinHome. Jeg er glad i deg. :3 Ser fram til å bygge med deg. Lenke til kommentar
iGlenn Skrevet 2. desember 2012 Del Skrevet 2. desember 2012 (endret) http://www.youtube.com/watch?v=Rgq-Pg4pSvQ Endret 2. desember 2012 av iGlenn Lenke til kommentar
Gjest Slettet-x7D6du0Hjb Skrevet 2. desember 2012 Del Skrevet 2. desember 2012 SAW filmene er digg! Lenke til kommentar
Gjest Slettet+412 Skrevet 2. desember 2012 Del Skrevet 2. desember 2012 Betre. Ok da, den var bedre... SAW filmene er digg! Har sett dem alle, beste skrekkfilmene jeg har sett! Tror aldri jeg har vært så spendt i en skrekkfilm noen gang! Lenke til kommentar
Gjest Slettet-x7D6du0Hjb Skrevet 2. desember 2012 Del Skrevet 2. desember 2012 (endret) Har sett dem alle, beste skrekkfilmene jeg har sett! Tror aldri jeg har vært så spendt i en skrekkfilm noen gang! Samme her, bare synd at de ødela de siste filmene.. Ediit: Da har jeg begynt å bruke en mobil som bare har samlet støv i over 2 år nå. Jeg hadde to mobiler som samlet støv da den ene var min søsters sin, som var i god stand før, men som nå slår seg selv av, og en annen en som er helt ubrukt.. Den jeg bruker nå er "HTC Smart", den er riktignok ikke noe smart, men den er grei. Endret 2. desember 2012 av Slettet-x7D6du0Hjb Lenke til kommentar
Gjest Slettet+412 Skrevet 2. desember 2012 Del Skrevet 2. desember 2012 Samme her, bare synd at de ødela de siste filmene.. Synes dem også var bra jeg. Men shit så mye klokka er blitt alt, tror jeg går til sengs nå. Har jobbet veldig på annonsene nå, håper inderlig at jeg blir kvitt alt. :3 God natt! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå