Gå til innhold

ITavisens Skjitprattråd


Kiriev

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+412

1050W* Uansett om jeg hadde kjøpt 650W eller ikke, så hadde pengene blitt brukt opp, enten på en stor PSU eller på en mindre og mye søppelmat.

 

Som jeg bryr meg om den var 1050 W. Uansett, her kan du få en Corsair AX PSU 850 W til 1,3k, trykk den i trynet og be happy. Jeg aner ikke hvor stor PSU eller hva du skal bruke den men den burde "holde" i massevis med mindre om du vil bruke 1,8k for å få Corsair AX 1200 W.

 

Nå har du fått et svar og hvis du ikke gidder å lese hva jeg har å skrive så får du kaste resten av pengene dine i dass på et eller annet som du ikke noen gang vil få nytte av med mindre om du skal ha skikkelig "overhauling". Her kommer den beste linja, det er dine penger! Have funzzzzzz.

Endret av Slettet+412
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+412

Kan ikke folk bare få kjøpe de delene de har lyst på?? :roll:

 

Vær så god! Bruk pengene deres på enten både vanvittig dårlige deler eller deler dere ikke noen gang vil få maksimalt yte!

Lenke til kommentar

Kromskallen, så du sier jeg ikke kommer til å ha f.eks 3970X, 3 skjermkort og en haug sata/molex dingser og dangser? Som jeg har sagt tidligere så er det bedre å gå fullt ut enn å kjøpe en strømforsyning som holder litt for så å oppgradere PSU'en enda en gang. Da blir det enda mer penger bortkasta. Men du, hvordan klarer du å bli så sur på det? jeg har enda ikke kjøpt det og jeg har enda ikke bestemt meg.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+412

Byttet PSU, skrur på PCen, no coil whine! :D

 

Bra! Hva PSU har du? :)

 

 

Kromskallen, så du sier jeg ikke kommer til å ha f.eks 3970X, 3 skjermkort og en haug sata/molex dingser og dangser? Som jeg har sagt tidligere så er det bedre å gå fullt ut enn å kjøpe en strømforsyning som holder litt for så å oppgradere PSU'en enda en gang. Da blir det enda mer penger bortkasta. Men du, hvordan klarer du å bli så sur på det? jeg har enda ikke kjøpt det og jeg har enda ikke bestemt meg.

 

Vet du hva som suger? At du faen ikke klarer å skrive og forklare deg godt nok. Hadde du nevnt dette tidligere så hadde jeg ikke hatt noe i det hele tatt i mot dette kjøpet. Eneste jeg fikk med meg var du ville ha deg en 1050W for no reason og dette var jeg selvfølgelig mot for ditt eget beste. Hva har man venner til liksom?, lol. Hvis du bare hadde nevnt at du skulle ha en stor "overhauling" i den nærmeste fremtid som det med fra 1155 til 2011 og alt det andre så hadde aldri denne store diskusjonen skjedd. Men så er det jo litt min feil for å oppføre meg litt på feil måte men som sagt var det for ditt eget beste så beklager.

 

 

Kanskje han tenker på fremtidige oppgraderinger. Da blir plutselig ikke den PSUen som kostet 500kr mindre så mye billigere.

 

Javell? Skjønte ikke så mye av det du prøvde å få fram der.

Lenke til kommentar

 

Vet du hva som suger? At du faen ikke klarer å skrive og forklare deg godt nok. Hadde du nevnt dette tidligere så hadde jeg ikke hatt noe i det hele tatt i mot dette kjøpet. Eneste jeg fikk med meg var du ville ha deg en 1050W for no reason og dette var jeg selvfølgelig mot for ditt eget beste. Hva har man venner til liksom?, lol. Hvis du bare hadde nevnt at du skulle ha en stor "overhauling" i den nærmeste fremtid som det med fra 1155 til 2011 og alt det andre så hadde aldri denne store diskusjonen skjedd. Men så er det jo litt min feil for å oppføre meg litt på feil måte men som sagt var det for ditt eget beste så beklager.

 

 

 

 

Javell? Skjønte ikke så mye av det du prøvde å få fram der.

 

Glad den diskusjonen er over da! Vanskelig for oss som ikke greier å formulere oss skikkelig... :(

 

 

 

Neida, jeg bare tuller... :tease:

Lenke til kommentar

Okei? Det jeg startet med var med et sprøsmål om den PSU'en var verdt pengene, så du kunne spurt der og da om hvorfor jeg valget mitt havnet på HX1050W'en. Har også kommet med noen grunner hvorfor jeg kanskje går for den.

 

Og igjen, hvorfor blir du så sur på noe jeg vurderer og som jeg enda ikke har kjøpt?

Lenke til kommentar

Okei? Det jeg startet med var med et sprøsmål om den PSU'en var verdt pengene, så du kunne spurt der og da om hvorfor jeg valget mitt havnet på HX1050W'en. Har også kommet med noen grunner hvorfor jeg kanskje går for den.

 

Og igjen, hvorfor blir du så sur på noe jeg vurderer og som jeg enda ikke har kjøpt?

 

Var samme situasjonen med meg :/

Men nå går jeg for AX850 heller! Det skal Krom selv ha æren for! ;)

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+412

Fractal Design Tesla R2 800W :)

 

Fractal ja, høres bra ut! :)

 

 

Var samme situasjonen med meg :/

Men nå går jeg for AX850 heller! Det skal Krom selv ha æren for! ;)

 

Takk for det, sj3f. :)

Ser ut som at jeg faktisk klarte å overbevise deg til slutt om å gå for noe annet selv om det hadde mindre W men som igjen er mye bedre enn det du opprinnelig hadde tenkt. :) Du klarer lett å få plass til et 7970 til om du ønsker, burde holde akkurat eller mer enn det. ;)

 

Gleder meg til å bygge PC'en med deg når den er kommet. :D

Lenke til kommentar

Fractal ja, høres bra ut! :)

 

 

 

 

Takk for det, sj3f. :)

Ser ut som at jeg faktisk klarte å overbevise deg til slutt om å gå for noe annet selv om det hadde mindre W men som igjen er mye bedre enn det du opprinnelig hadde tenkt. :) Du klarer lett å få plass til et 7970 til om du ønsker, burde holde akkurat eller mer enn det. ;)

 

Gleder meg til å bygge PC'en med deg når den er kommet. :D

 

Det spørs bare om jeg får plass til et nytt 7970, det er jo så jævlig tjukt! :green:

Gleder meg også til å bygge! :D

Endret av sj3f
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...