sj3f Skrevet 26. november 2012 Del Skrevet 26. november 2012 (endret) Har dere noen postive feedbacks om Chieftech? Sj3f skal nemmelig kjøpe seg Chieftech Nitro 950 W Silver.... Kanskje.... Endret 26. november 2012 av sj3f Lenke til kommentar
Lami Skrevet 26. november 2012 Del Skrevet 26. november 2012 Artiklene til Hardware.no er gode, men skal si meg enig i at ITavisen er greit også, fordi det ofte er flere og mer interessante artikler enn på hardware.no. MEN du har jo søstersidene til Tek også, som teknofil.no osv Forresten, hva gjør man på PS3'en når man har en film og "Subs" i en mappe utenfor? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+412 Skrevet 26. november 2012 Del Skrevet 26. november 2012 Kanskje.... Håper jeg har overbevist deg for å gå for noe med Corsair AX/HX/TX. Lenke til kommentar
meg0709 Skrevet 26. november 2012 Del Skrevet 26. november 2012 (endret) Han kan jo bare kjøpe silverpower psu, billige, men bra. De koster vel noe rundt det chieftec koster. Endret 26. november 2012 av meg0709 Lenke til kommentar
Gjest Slettet+412 Skrevet 26. november 2012 Del Skrevet 26. november 2012 (endret) Han kan jo bare kjøpe silverpower psu, billige, men bra. De koster vel noe rundt det chieftec koster. Men uansett så har Chieftec jævlig dårlig kvalitet på sine PSU'er etter mine erfaringer. Dem bråker jævlig og dem ryker fort. Jeg ville ikke anbefalt noe Chieftec men heller Corsair, XFX eller Cooler Master elns. Corsair og Cooler Master har jeg kjempe gode erfaringer med. Endret 26. november 2012 av Slettet+412 Lenke til kommentar
w1I3bmv7PRFfKNkpTOlmGVrzkvXvbA5lcIelI/X9 Skrevet 26. november 2012 Del Skrevet 26. november 2012 Kromskallen, det er greit du holder deg til Fraps, men filene blir sjukt store i forhold til Dxtory, der kan man også endre kvaliteten på filmen så man ikke alltid må filme i oppløsningen du spiller i. Lenke til kommentar
meg0709 Skrevet 26. november 2012 Del Skrevet 26. november 2012 Seasonic, corsair eller silver power. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-jDflNq Skrevet 26. november 2012 Del Skrevet 26. november 2012 Kromskallen, det er greit du holder deg til Fraps, men filene blir sjukt store i forhold til Dxtory, der kan man også endre kvaliteten på filmen så man ikke alltid må filme i oppløsningen du spiller i. Beklager, men nå skal Kromskallen ta "hevn" på meg ved å være negativ. Han kan jo bare kjøpe silverpower psu, billige, men bra. De koster vel noe rundt det chieftec koster. Min modulære Silver Power 750W fungerer fremdeles utmerket etter omtrent et år Lenke til kommentar
meg0709 Skrevet 26. november 2012 Del Skrevet 26. november 2012 Ja, men så lages alle silver power psu av den beste psu produsenten også. Lenke til kommentar
w1I3bmv7PRFfKNkpTOlmGVrzkvXvbA5lcIelI/X9 Skrevet 26. november 2012 Del Skrevet 26. november 2012 Skole craptopen min ble ganske rask med SSD Lenke til kommentar
aleksanderro Skrevet 26. november 2012 Del Skrevet 26. november 2012 (endret) Veldig mye diskusjoner rundt ITavisen litt lengre bak! Uansett så synes jeg at "ITavisen" burde vært fjernet fra denne trådtittelen nå, trenger ikke å gi de mer reklame. Endret 27. november 2012 av aleksanderro 3 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-x7D6du0Hjb Skrevet 27. november 2012 Del Skrevet 27. november 2012 Must...buy... GLOBAL OFFENSIVE.... And i just bought it! Lenke til kommentar
ChillZoNe Skrevet 27. november 2012 Del Skrevet 27. november 2012 Beklager, men nå skal Kromskallen ta "hevn" på meg ved å være negativ. Min modulære Silver Power 750W fungerer fremdeles utmerket etter omtrent et år Ja, det er neppe PSUen din som dør, vil tro andre komponenter tar kvelden pga ujevn strøm. Nå belaster du heldigvis PSUen din rundt der den jobber optimalt, men 12V railen på PSUen din er ikke stabil.... Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3165 Skrevet 27. november 2012 Del Skrevet 27. november 2012 Liste over medlemmer som kom fra ITavisen. Navnet fra ITavisen til venstre. iThenrik = iThenrik Wtf ? Lenke til kommentar
aleksanderro Skrevet 27. november 2012 Del Skrevet 27. november 2012 Håper jeg har overbevist deg for å gå for noe med Corsair AX/HX/TX. Ville vært litt forsiktig med HX serien siden det virkes ut som det faktisk er en god del som sliter med viften på den. Tror neppe noen vil at det skal høres ut som det bor en fugl inni strømforsyningen.. TheMightyUnknown hadde jo samme problemet, hvordan gikk det forresten med reklamasjonen? Wtf ? iThenrik Lenke til kommentar
Gjest Slettet-x7D6du0Hjb Skrevet 27. november 2012 Del Skrevet 27. november 2012 Sender ikke inn PSUen min allikevel da jeg snakket med Dustin igjen som sa at det ikke var nødvendig, ha 7 års garanti. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-jDflNq Skrevet 27. november 2012 Del Skrevet 27. november 2012 Ja, det er neppe PSUen din som dør, vil tro andre komponenter tar kvelden pga ujevn strøm. Nå belaster du heldigvis PSUen din rundt der den jobber optimalt, men 12V railen på PSUen din er ikke stabil.... Har ingenting imot at den dreper noen deler så lenge jeg slipper å erstatte det. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+412 Skrevet 27. november 2012 Del Skrevet 27. november 2012 Kromskallen, det er greit du holder deg til Fraps, men filene blir sjukt store i forhold til Dxtory, der kan man også endre kvaliteten på filmen så man ikke alltid må filme i oppløsningen du spiller i. Kan være jeg prøver det ut, takk for tipset. Sender ikke inn PSUen min allikevel da jeg snakket med Dustin igjen som sa at det ikke var nødvendig, ha 7 års garanti. Da går det fint. Beklager, men nå skal Kromskallen ta "hevn" på meg ved å være negativ. Ja vell? Forresten, god dag folkens. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-x7D6du0Hjb Skrevet 27. november 2012 Del Skrevet 27. november 2012 (endret) Hva kan jeg gjøre med disse innstillingene for at det skal bli bedre kvalitet på videoene? Dette er en setting for 720p. Da går det fint. Mhm! Endret 27. november 2012 av Slettet-x7D6du0Hjb Lenke til kommentar
Gjest Slettet+412 Skrevet 27. november 2012 Del Skrevet 27. november 2012 Mansoor, jeg kan godt hjelpe deg men da må du finne meg en crack uten virus.... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå