Gå til innhold

ITavisens Skjitprattråd

Kiriev

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Artiklene til Hardware.no er gode, men skal si meg enig i at ITavisen er greit også, fordi det ofte er flere og mer interessante artikler enn på hardware.no. MEN du har jo søstersidene til Tek også, som teknofil.no osv :)

Forresten, hva gjør man på PS3'en når man har en film og "Subs" i en mappe utenfor? :hmm:

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+412

Han kan jo bare kjøpe silverpower psu, billige, men bra.

De koster vel noe rundt det chieftec koster.

Men uansett så har Chieftec jævlig dårlig kvalitet på sine PSU'er etter mine erfaringer. Dem bråker jævlig og dem ryker fort. Jeg ville ikke anbefalt noe Chieftec men heller Corsair, XFX eller Cooler Master elns.

Corsair og Cooler Master har jeg kjempe gode erfaringer med.

Endret av Slettet+412
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-jDflNq

Kromskallen, det er greit du holder deg til Fraps, men filene blir sjukt store i forhold til Dxtory, der kan man også endre kvaliteten på filmen så man ikke alltid må filme i oppløsningen du spiller i.

Beklager, men nå skal Kromskallen ta "hevn" på meg ved å være negativ.

Han kan jo bare kjøpe silverpower psu, billige, men bra.

De koster vel noe rundt det chieftec koster.

Min modulære Silver Power 750W fungerer fremdeles utmerket etter omtrent et år :)
Lenke til kommentar

Min modulære Silver Power 750W fungerer fremdeles utmerket etter omtrent et år :)

Ja, det er neppe PSUen din som dør, vil tro andre komponenter tar kvelden pga ujevn strøm. Nå belaster du heldigvis PSUen din rundt der den jobber optimalt, men 12V railen på PSUen din er ikke stabil....

Lenke til kommentar

Håper jeg har overbevist deg for å gå for noe med Corsair AX/HX/TX.

Ville vært litt forsiktig med HX serien siden det virkes ut som det faktisk er en god del som sliter med viften på den. Tror neppe noen vil at det skal høres ut som det bor en fugl inni strømforsyningen.. :p TheMightyUnknown hadde jo samme problemet, hvordan gikk det forresten med reklamasjonen?

Wtf ? :D

iThenrik ;)

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-jDflNq

Ja, det er neppe PSUen din som dør, vil tro andre komponenter tar kvelden pga ujevn strøm. Nå belaster du heldigvis PSUen din rundt der den jobber optimalt, men 12V railen på PSUen din er ikke stabil....

Har ingenting imot at den dreper noen deler så lenge jeg slipper å erstatte det.
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+412

Kromskallen, det er greit du holder deg til Fraps, men filene blir sjukt store i forhold til Dxtory, der kan man også endre kvaliteten på filmen så man ikke alltid må filme i oppløsningen du spiller i.

Kan være jeg prøver det ut, takk for tipset. :)

Sender ikke inn PSUen min allikevel da jeg snakket med Dustin igjen som sa at det ikke var nødvendig, ha 7 års garanti.

Da går det fint. ;)

Ja vell?

Forresten, god dag folkens. :)

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-x7D6du0Hjb

Hva kan jeg gjøre med disse innstillingene for at det skal bli bedre kvalitet på videoene? Dette er en setting for 720p.

kZ6ww.png

Da går det fint.

Mhm! :D

Endret av Slettet-x7D6du0Hjb
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...