Gå til innhold

ITavisens Skjitprattråd


Kiriev

Anbefalte innlegg

Tror nok det er flere lesere som er missfornøyde enn du tror iGlenn. Siden du forsvarer Itavisen så grundig og vrir på det som er tidligere er sagt så regner jeg med du er moderator der?

 

Og ja, jeg tror nok de har mistet en god del klikk på siden når forumet forsvant. Fort gjort å klikke seg inn på en artikkel når man først var på siden.

Og de har allerede forstått for lenge siden at de må skrive om noe annet enn Apple hele tiden, for de har virkelig fått litt variasjon på artiklene. Det er lenge siden de hadde.

Endret av Randeboy
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg som moderator på ITavisen? :rofl:

Den var god, Madas! Visste ikke at det var moderatorer der engang.

 

Tror nok de mistet færre klikk enn du tror, Madas. Redaksjonen sa jo selv at det bare var en liten promille som faktisk brukte forumet (noe som stemmer dersom du ser på lesertallene), og at det faktisk er svært få som tar seg bryet med å kommentere. De aller fleste er bare innom for å lese og oppdatere seg litt.

Fornøyde eller misfornøyde lesere, mye Apple eller lite Apple - saken er at ITavisen klarer seg veldig bra.

Lenke til kommentar

Ja jeg veit ikke jeg, haha, :tease:

Det er det enda ja, de ville ha tilbake noen. Og om jeg ikke tar feil så ble gamerdude en av de?

 

Jo klart, det siste året har de jo ikke vært noen som brukte forumet. Men hva tror du gjorde at forumet ble så lite brukt da? ... Selvfølgelig tapte de svært lite nå. Jeg vil heller se en oversikt over hvor mange som har forlatt ITavisen gradvis nedover de siste 2-3 årene. Selv om de kanskje har like mange lesere, så har det nok kunne vært mange flere. Forumet var jo faktisk en av de mest aktive forumene i Norge en gang, for lenge siden ...

 

De klarer seg nok bra ja, men de har absolutt kunne tjent seg lett mange ekstra klikk på siden om de har jobbet for det.

Lenke til kommentar

@Randeboy: Visste som sagt ikke at det var moderatorer der engang. Har ikke sett noen av dem i alle fall, men så er jeg ikke veldig aktiv der heller.. men gamerdude ville jo bli moderator, så det er jo meget sannsynlig.

Tore linket til en side som viste statistikk over hvor mange lesere ITavisen hadde, og der så jeg at de hadde fått flere lesere over de siste årene.

Kunne sikkert vært enda flere, men så kan jo ikke alle være fornøyde heller. ITavisen klarer seg jo veldig bra, og det er de vel fornøyde med.

Er jo ikke sånn at den redaksjonen der vil gjøre mer enn nødvendig akkurat.. ;)

 

@meg0709: Tore linket som sagt til en nettside som fører statistikk over slikt, og da er det vel neppe noe ITavisen kan justere på.

 

http://rapp.tns-gallup.no/Default.aspx?aid=9072261

 

Var vel noe i den duren. Tror du kan se statistikk for bare ITavisen, men er litt usikker på hvordan man får den opp.

Endret av iGlenn
Lenke til kommentar
Tenk litt på hvor mange det er som leser ITavisen, og tenk på hvor mange det er som klager på kvaliteten/innholdet på lesestoffet. Det er nemlig bra for nok for "alle", der "alle" er 99,7% av leserne.

Hvordan får du det til at alle som ikke klager er fornøyd med kvaliteten?

 

edit:

Ikkje at det har så mykje å sei men, itavisen påstår jo dei har 500 000 lesere kvar dag... 20personar vil då tilsvare 0.004%, så om det dei seier stemmer, då er det vel meir slik at 0.004% har forlatt itavisa pga. oppførsel til redaktør, skribent, kvalitet på innhald, nedlegging av forum etc. men det utgjev ikkje 99.7% som er fornøgd :)

Hvem hva hvor? Tviler sterkt på at ITavisen er så stor. Her snakker vi 10% av Norges befolkning... Men folk Leser vel på flere medium og derav flere IP adresser.

Endret av Camorack
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-jDflNq

ITavisen ligger faktisk foran hardware.no, tydelig at de gjør noe riktig.

 

IT avisen begynner å bli ganske lame, nå må man oppgi mobil nummeret sitt for å kommentere der...

Og det er dumt fordi? Jeg synes det er positivt, de bruker det bare for å forhindre troll.

 

Ja, det er virkelig synd at det ikke går nedover med ITavisen. Alle burde forholde seg til hardware.no, og kun den, for sine teknologinyheter. Konkurranse er noe dritt. /ohtheirony.jpg

Helt enig, egentlig så burde vi bare hatt en nettside om alt så vi slipper å velge.
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+412

ITavisen ligger faktisk foran hardware.no, tydelig at de gjør noe riktig.

 

Javell, har ikke noe annet enn ok til det. Uansett så er Hardware.no er mye mer grundige med artikkelene sine. Som regel blir artikkler på ITavisen endret pga. masse skrivefeil.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+412

Jeg bryr meg ihvertfall ikke om skrivefeil så lenge innholdet er interessent , noe mye av det på ITavisen er i motsetning til hw som skriver lange tørre artikler.

 

 

Kanskje du ikke er så opptatt av Hardware? Uansett så er det kun spill som er interessant hos ITavisen, alt annet er kjedelig og ræva. Uansett, smaken er som baken, du får kose deg med ITavisen og de lange kjedelige artikklene.

Lenke til kommentar

Kanskje du ikke er så opptatt av Hardware? Uansett så er det kun spill som er interessant hos ITavisen, alt annet er kjedelig og ræva. Uansett, smaken er som baken, du får kose deg med ITavisen og de lange kjedelige artikklene.

 

Så sant, så sant... de lager flotte spillanmeldelser, alt annet apple/android- og facebook-relater er kjedelig.

 

EDIT: Pimp MY PC er også kult :wee:

Endret av sj3f
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-jDflNq
Gjest Slettet+412

Morsomt at du spør meg om alt da :)

 

Finner du det morsomt? Du er jo en venn og da er det alltids kjekt å høre hva du har å si. Men hvis du finner alt jeg spør om morsomt så skal jeg bare la vær i det hele tatt å spørre deg. Og jeg spør deg ikke om alt, nå overdriver du bare.

 

 

 

Koblet netopp opp min WDC 7200 rpm 250 GB. Gleder meg til å se hvor mye FPS jeg får nå. :3

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...