Gå til innhold

ITavisens Skjitprattråd


Kiriev

Anbefalte innlegg

Gjest Slettet-x7D6du0Hjb

IT avisen begynner å bli ganske lame, nå må man oppgi mobil nummeret sitt for å kommentere der...

 

Vet du hva? Drit i ITavisen, og bruk heller Hardware.no, samt hele den gjengen med ITaviser, ITavisen har alltid vært dårlig kvalitet, og det kommer det til å forsette å være. Når de ikke hører på brukerne så er det ikke rart at de går nedover.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Vet du hva? Drit i ITavisen, og bruk heller Hardware.no, samt hele den gjengen med ITaviser, ITavisen har alltid vært dårlig kvalitet, og det kommer det til å forsette å være. Når de ikke hører på brukerne så er det ikke rart at de går nedover.

 

Hva mener du med at de ikke hører på brukerne?

Tenkte du på at de skriver mye Apple-nyheter, mens kommentarfeltet raseres av Android-fanboys? Den store lesermassen vil nemlig lese om Apple, og det er nettopp derfor de skriver mye om det.. fordi disse artiklene får flest klikk.

Det går forresten ikke nedover med ITavisen.. hvor får du det fra? :grin2:

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-x7D6du0Hjb

Hva mener du med at de ikke hører på brukerne?

Tenkte du på at de skriver mye Apple-nyheter, mens kommentarfeltet raseres av Android-fanboys? Den store lesermassen vil nemlig lese om Apple, og det er nettopp derfor de skriver mye om det.. fordi disse artiklene får flest klikk.

Det går forresten ikke nedover med ITavisen.. hvor får du det fra? :grin2:

 

Var egentlig det jeg mente; de hører ikke på de som vil ha variert lesestoff, istedenfor en hau med apple dritt. Hvis det ikke går nedover med ITavisen så synes jeg det er synd, lavere kvalitet på artikler skal du lete lenge etter!

Lenke til kommentar

Så de burde skrive om andre ting fordi 20+ personer i kommentarfeltet mener det?

Hvis du tenker deg om, så er ikke 20+ personer så veldig mye når en artikkel har mellom 30- og 50 000 klikk.

 

Ja, det er virkelig synd at det ikke går nedover med ITavisen. Alle burde forholde seg til hardware.no, og kun den, for sine teknologinyheter. Konkurranse er noe dritt. /ohtheirony.jpg

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-x7D6du0Hjb

Så de burde skrive om andre ting fordi 20+ personer i kommentarfeltet mener det?

Hvis du tenker deg om, så er ikke 20+ personer så veldig mye når en artikkel har mellom 30- og 50 000 klikk.

 

Ja, det er virkelig synd at det ikke går nedover med ITavisen. Alle burde forholde seg til hardware.no, og kun den, for sine teknologinyheter. Konkurranse er noe dritt. /ohtheirony.jpg

 

Du vrir det jeg sa litt på hue du, jeg mener ikke at alle skal lese Hardware bare fordi jeg mener det, jeg sier at det er synd ITavisen ikke hører på de 20+ slik at det blir bra for alle, men som jeg sa i stad, så er kvaliteten der veldig lav.

Lenke til kommentar

Tenk litt på hvor mange det er som leser ITavisen, og tenk på hvor mange det er som klager på kvaliteten/innholdet på lesestoffet.

 

Det er nemlig bra for nok for "alle", der "alle" er 99,7% av leserne.

Hadde det ikke vært bra nok hadde de endret mye av innholdet for lenge siden.

Tenk litt på den, du.

 

Vil du ha dypere artikler finnes det alternativer, slik som hardware.no, men det er ikke disse ITavisen først og fremst sikter seg inn på. ITavisen presenterer lettere nyheter som de fleste forstår seg på. Det er disse nyhetene leserne til ITavisen vil ha, og det er slike nyheter de får.

Endret av iGlenn
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+412

Anbefaler deg å sette MSAA på 4x og SSAO på normal, og ellers alt på maks. Da fikk jeg ganske høy FPS uten at jeg ser så stor forskjell i grafikken. ;)

 

Thanks, aleksanderro! :D

 

Skal sette i en ekstra HDD til recording. Skal også bruke den til lagring av media som TV-Serier osv. :)

Lenke til kommentar

Ikkje at det har så mykje å sei men, itavisen påstår jo dei har 500 000 lesere kvar dag... 20personar vil då tilsvare 0.004%, så om det dei seier stemmer, då er det vel meir slik at 0.004% har forlatt itavisa pga. oppførsel til redaktør, skribent, kvalitet på innhald, nedlegging av forum etc. men det utgjev ikkje 99.7% som er fornøgd :)

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+412

Helt enig!

 

<3

 

 

Ikkje at det har så mykje å sei men, itavisen påstår jo dei har 500 000 lesere kvar dag... 20personar vil då tilsvare 0.004%, så om det dei seier stemmer, då er det vel meir slik at 0.004% har forlatt itavisa pga. oppførsel til redaktør, skribent, kvalitet på innhald, nedlegging av forum etc. men det utgjev ikkje 99.7% som er fornøgd :)

 

Bryr meg ikke om hva ITavisen har jeg... Har spill.no, IGN, Gamespot osv. for spill og Hardware.no, Techpowerup osv. for hardware.

Lenke til kommentar

@WhatWorld: 99,7% er ikke nødvendigvis et helt korrekt tall, det mer et tall for å presisere at antallet fornøyde lesere er overveldende i forhold til misfornøyde lesere. Hadde det vært flere misfornøyde lesere der ute hadde nok ITavisen gjort noen grep for å beholde leserne sine, men det trenger de altså ikke, nettopp fordi de har beholdt "alle"/99,7% (altså stort sett alle) leserne sine.

Lenke til kommentar

Sant nok, men leserne må jo nesten være fornøyd til en viss grad for at de skal komme tilbake og lese artikler flere ganger i uken.

I bunn og grunn spiller det jo heller ingen rolle om leserne er fornøyde eller misfornøyde, når de uansett fortsetter å lese artiklene uten å klage. De fleste vil jo anta at disse er fornøyde lesere.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...