Gå til innhold

ITavisens Skjitprattråd


Kiriev

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-x7D6du0Hjb

Hva slags render settings har du da?

 

Ser ut som det er et problem når jeg velger Pixel format, dersom jeg har 32-bit floating point, så oppstår problemet.

 

Da bruker jeg bare not annet der da, problem solved! :)

Endret av Slettet-x7D6du0Hjb
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-x7D6du0Hjb

Ja, jeg kan hjelpe deg med dette over Skype om du ønsker. Har kjempe god peiling på Sony Vegas ettersom at jeg brukte det selv når jeg var aktiv på youtube.

 

Bra, men jeg tror jeg fant en god løsning nå, var veldig god kvalitet! ^^

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+412

Tenkte jeg skulle prøve meg på recording selv. Dersom jeg skal få mest mulig FPS, bør jeg lagre alt på en ekstern SSD eller HDD? Har ingen SSD for øyeblikket men har en 250 GB WD HDD liggende her.

Lenke til kommentar

Tenkte jeg skulle prøve meg på recording selv. Dersom jeg skal få mest mulig FPS, bør jeg lagre alt på en ekstern SSD eller HDD? Har ingen SSD for øyeblikket men har en 250 GB WD HDD liggende her.

 

Filmer/klipp og slikt bør helst ligge på tradisjonell HDD hvis det var det du mente... :)

Endret av sj3f
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+412

Filmer/klipp og slikt bør helst ligge på tradisjonell HDD hvis det var det du mente... :)

 

Nei!

 

Det jeg lurte på var om det var mulig å få mest mulig FPS ved recorde på en HDD og lagre på en annen. Jeg har dessverre ingen SSD for øyeblikket men har en WD 250 GB som sagt. Kan jeg få 60 FPS dersom jeg lagrer på den og recorder på min 2 TB Seagate Barracuda?

Lenke til kommentar

Nei!

 

Det jeg lurte på var om det var mulig å få mest mulig FPS ved recorde på en HDD og lagre på en annen. Jeg har dessverre ingen SSD for øyeblikket men har en WD 250 GB som sagt. Kan jeg få 60 FPS dersom jeg lagrer på den og recorder på min 2 TB Seagate Barracuda?

 

Skjønner ikke helt hva du mener. Jeg har uansett ikke så god greie på dette :p

Lenke til kommentar

Han mener at dersom han bruker en Harddisk til å ha Faps på, for så å lagre filene når en recorder på en annen, vil det hjelpe i FPS?

 

Åja, nå forsto jeg :green: Men har fortsatt ikke greie på det, så noen andre får vel hjelpe han med det. :wee:

 

Det er vel uansett ikke vits i å lagre klipp av video på SSD, men det kan jo være det er en fordel med Fraps.

 

 

Lol, da var det jo lite vits å sitere meg for ingenting...

 

Jeg misforsto spm. ditt, beklager.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...