Gå til innhold

ITavisens Skjitprattråd


Kiriev

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ehmm, jeg bruker ikke noe som heter "GPU-Tweaker" jeg. Men du gjør nok det dersom du har ASUS skjermkort. Jeg har Sapphire HD 7970 GHz Edition og da bruker jeg masse annet tull.

 

Det er fordi det programmet er laget for Asus sine skjermkort:

http://dl.dropbox.co...7527977/GPU.jpg

 

Nei, gidder ikke leite etter SSDer, har ikke peiling i det hele tatt. Skal bestille imorgen. Greier meg nok med en HyperX 3k 120GB, skifter hvis det er så jævlig dårlig som dere skal ha det til...

 

Du trenger jo ikke å leite når du har fått mange dirkete alternativer. Men selvfølgelig, det er jo opp til deg...

Endret av aleksanderro
Lenke til kommentar

HyperX er raskere på papiret og gjør det også bedre i noen ytelsetester. Men all-around vil jeg påstå og si at Samsung 830 gjør det best.

 

Les mer her

"On paper, the Samsung 830 Series 128GB doesn't appear to match up with the latest SandForce-based SSDs but in the absence of easily compressible data, the 830 is actually faster overall. It took first place in our real-world test suite, edging out the HyperX 3K 240GB by 3% and the Corsair Force GS 240GB by 6%"

Endret av aleksanderro
Lenke til kommentar

HyperX er raskere på papiret og gjør det også bedre i noen ytelsetester. Men all-around vil jeg påstå og si at Samsung 830 gjør det best.

 

Les her mer

"On paper, the Samsung 830 Series 128GB doesn't appear to match up with the latest SandForce-based SSDs but in the absence of easily compressible data, the 830 is actually faster overall. It took first place in our real-world test suite, edging out the HyperX 3K 240GB by 3% and the Corsair Force GS 240GB by 6%"

 

Okay, du vinner. :p Jeg får sove på det likevell…

Lenke til kommentar

Se på tester, random read/write er jo det viktigste egentlig.

Lese/skrive tall er ikke alt.

 

Hva? Read/write er ikke det viktigste, men egentlig så er det det likevell?

 

Eller…? Hva er det jeg ikke har forstått? Som sagt har ikke peiling på SSD…

Endret av sj3f
Lenke til kommentar

Bare kjøp en Samsung 830/840 120/250GB SSD, alt etter hvor mye du er villig til å betale.

 

Hvis man ser bort ifra hvor "ustabil" HyperXen er, er den raskere?

Du merker ikke forskjell på et par-tre prosent når det kommer til SSD'er. Om det tar 0.5s eller 0.6s å åpne et program er vel direkte likegyldig.

 

edit: Men da går jeg og laller. Blir vel vekt av sjefen i huset om et par timer... -.-

Endret av Camorack
Lenke til kommentar

Stabilitet er viktigere enn ytelse på en SSD: Tror ikke jeg har sett en SSD som er under 3x så rask som en HDD på markedet idag. Da er det lite vits å kjøpe seg noe som er ustabilt og 2% raskere. Intel og samsung er de absolutt tryggeste valgene.

 

Gamle Sandforce disker har en tendens til å gi eieren et karneval med BSOD's....

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-x7D6du0Hjb

Haha, selvfølgelig suger det. Hva recorder du med btw?

 

Fraps! :)

 

Jeg har sett videoer på YouTube som har blitt rendret i WLMM og de har uten noen form for svarte bokser... -.-

 

Edit: Hvorfor blir videoene jeg prøver å rendre i Sony Vegas 12 slik: srFdf.png

Endret av Slettet-x7D6du0Hjb
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...