Gå til innhold

ITavisens Skjitprattråd


Kiriev

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hvis det ikke er pga at kjølern kansje er noe større så er det vel alt dill dallet som er med i pakka, men billigste er jo å kjøpe uklokka å heller klokke selv, like greit.

Men så kjenner du vel kansje ikke så stor forskjell på 50Mhz heller.

Du kan jo sikkert spare ett par hundre lapper ved å velge en anna type.

Endret av meg0709
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+412

Hvis det ikke er pga at kjølern kansje er noe større så er det vel alt dill dallet som er med i pakka, men billigste er jo å kjøpe uklokka å heller klokke selv, like greit.

Men så kjenner du vel kansje ikke så stor forskjell på 50Mhz heller.

Du kan jo sikkert spare ett par hundre lapper ved å velge en anna type.

 

OC selv er jo en risk da. Man kan jo risikere å svi opp hele GPU'en dersom man gjør det feil. Jeg har god peiling på OC på både CPU og GPU så dersom skal ha hjelp til å få litt fart på noen av delene så kan jeg fikse det. :)

Lenke til kommentar

Har egentlig skrive/lese hastighet noe å si? Hvilken av dem er viktigst å ha mest av? Skrive eller lese?

Er det slik som internett, at upload har egentlig ikke noe å si dersom du har bra download, hvis dere skjønner hva jeg mener...?

 

Hvis det ikke er pga at kjølern kansje er noe større så er det vel alt dill dallet som er med i pakka, men billigste er jo å kjøpe uklokka å heller klokke selv, like greit.

Men så kjenner du vel kansje ikke så stor forskjell på 50Mhz heller.

Du kan jo sikkert spare ett par hundre lapper ved å velge en anna type.

 

Men jeg liker dill-dall :hm:

Lenke til kommentar

OC selv er jo en risk da. Man kan jo risikere å svi opp hele GPU'en dersom man gjør det feil. Jeg har god peiling på OC på både CPU og GPU så dersom skal ha hjelp til å få litt fart på noen av delene så kan jeg fikse det. :)

 

Tror det skal ganske mye til for å svi GPUen når man skal klokke 50 Mhz :wee: Bruker bare GPU-Tweak som følger med. (tror jeg)

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+412

Har egentlig skrive/lese hastighet noe å si? Hvilken av dem er viktigst å ha mest av? Skrive eller lese?

Er det slik som internett, at upload har egentlig ikke noe å si dersom du har bra download, hvis dere skjønner hva jeg mener...?

 

Ja, det har selvfølgelig noe å si.

 

Tror det skal ganske mye til for å svi GPUen når man skal klokke 50 Mhz :wee: Bruker bare GPU-Tweak som følger med. (tror jeg)

 

Skrev jeg at jeg skulle kun klokke det 50 for deg da? Jeg hadde tatt det mye høyere opp enn det. GPU-Tweak my ass.

Endret av Slettet+412
Lenke til kommentar

Ja, det har selvfølgelig noe å si.

 

 

Skrev jeg at jeg skulle kun klokke det 50 for deg da? Jeg hadde tatt meg opp mye høyere enn det. GPU-Tweak my ass.

 

Lol, bruker ikke du noe lignende selv?

 

Hva da? Upload? Uploader jo aldri noe, så d har egentlig ikke noe å si for meg om jeg har 200/10 om d var slik..

Endret av sj3f
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+412

Lol, bruker ikke du noe lignende selv?

 

Hva da? Upload? Uploader jo aldri noe, så d har egentlig ikke noe å si for meg om jeg har 200/10 om d var slik..

 

Ikke noe som heter "GPU-Tweaker" eller lignende, lol.

 

Men tenker jeg tar kvelden nå, tiden går alt for fort. Skal i kirka pga. konf opplegg så håper jeg klarer å stå opp.... Natta! :)

Endret av Slettet+412
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+412

Jo, Asus sitt program heter GPU-Tweaker.

 

Ehmm, jeg bruker ikke noe som heter "GPU-Tweaker" jeg. Men du gjør nok det dersom du har ASUS skjermkort. Jeg har Sapphire HD 7970 GHz Edition og da bruker jeg masse annet tull.

 

Han bruker MSI Afterburner eller noe lignende tror jeg ;)

 

Spørs.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...