Gå til innhold

ITavisens Skjitprattråd


Kiriev

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+412

Hehehe, men jeg vil ha GTA på PC samtidig på konsoll, fordi da slipper jeg at Thorey spoiler hele dritten før jeg i det hele tatt har begynt med det... :grumpy:

 

Faen ta han da! Stapp en sokk i kjeften på han eller noe! "Reg" han så hardt at han ender på sykehuset, la han værtfall ikke ødelegge et til spill. ;(

 

 

Ja, bytt SSD! Har den der og den er helt forj*vling. Blue screens all over the place.

 

Lol? :huh: Er den så jævlig ræva?

Endret av Slettet+412
Lenke til kommentar

Lol? :huh: Er den så jævlig ræva?

Får blue screen en gang i uka, minst. Har kjøpt ny som ligger her og venter på å bli satt inn. HyperX'n blir nok skrota i stede for å bli satt inn i laptoppen som er 3-4 år.

 

 

edit:

Er da ingenting galt med den SSD'en? har 2 av den selv.. aldri hatt problemer

har du nyeste firmware?

Er SandForce kontrolleren det er problemer med.

 

Lagring går på tillit. SandForce har brukt opp tilliten jeg hadde til den, så aldri mer.

Endret av Camorack
Lenke til kommentar

Tja, da må det vel bli samsung sin 830, intel har vel ett par, men de har jeg null oversikt over, men en 256GB disk koster jo ca 50% mer da, så du får vurdere det også, jeg syns 128GB er lite selv om folk bare putter windows og 1-2 spill på den.

 

Men hvor skal du handle ifra?

Ville også revurdert PSU, ta en billig en ifra silver power istedet, det er samme produsent som lager silverpower sine some lager AX serien til corsair og seasonic sine PSU som er de beste PSUene hva angår kvalitet.

Endret av meg0709
Lenke til kommentar

Er SandForce kontrolleren det er problemer med.

 

Lagring går på tillit. SandForce har brukt opp tilliten jeg hadde til den, så aldri mer.

 

Vel... jeg har iallefall aldri hatt noen problemer med noen av mine 2. :p har en Corsair Force F120GB i laptopen... den har vel også SandForce (?) men den er jo litt eldre...

Lenke til kommentar

http://www.komplett....aspx?sku=648573

 

f.eks.

 

 

edit: Treig ja.

 

 

edit2:

Vel... jeg har iallefall aldri hatt noen problemer med noen av mine 2. har en Corsair Force F120GB i laptopen... den har vel også SandForce (?) men den er jo litt eldre...

Corsair bruker også SandForce ja. SSD'en er fin den, er ikke det. Er bare det at det er jo drit å få blue screens i hytt å pine. (Jeg hadde ALDRI fått en blue screen på noen av de stasjonære jeg har bygd før jeg satt inn Kingston HyperX SSD'n)

Endret av Camorack
Lenke til kommentar

Får blue screen en gang i uka, minst. Har kjøpt ny som ligger her og venter på å bli satt inn. HyperX'n blir nok skrota i stede for å bli satt inn i laptoppen som er 3-4 år.

 

 

edit:

 

Er SandForce kontrolleren det er problemer med.

 

Lagring går på tillit. SandForce har brukt opp tilliten jeg hadde til den, så aldri mer.

 

Hmm... tydligvis delte meninger om Sandforce, noen andre jeg spurte anbefalte å gå for en SSD med SF :/ kommer til å bli et vanskelig valg...

 

Men hvis den får blue-screens hele tiden, er vel det en reklamasjons-sak...?

Lenke til kommentar

 

Er SandForce kontrolleren det er problemer med.

 

Lagring går på tillit. SandForce har brukt opp tilliten jeg hadde til den, så aldri mer.

 

Tja, med ny firmware så har jo sandforce gjort noe med det, men en SSD skal jo strengt tatt ikke regnes som lagrings medium, med tanke på at nand flash er vel nesten verre hva angår død enn vanlig hdd og alt burde jo tas backup av da, ingenting varer evig.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+412

Du trenger ikke det, bare bruk damon tools og lag en avbildning av dvden og fest den virtuelt og da funker det :)

 

Har det installet så det vil nok gå. :)

 

 

Lol, han waster et bra Hitman, ved å bare Gunsplace alle sammen når han blir oppdaget :(

 

Hvis det er snakk om Hitman: Absolution så ja. Det er så jævlig ræva vanskelig med det nye systemet dem har laget. Foretrekker det gamle for det meste men blir nok vandt med det nye.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...