Gå til innhold

ITavisens Skjitprattråd


Kiriev

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Er litt som å snakke med en stein det der, Knut. :whistle:

 

Hey kiddo. Tror du skal ta å skjekke ut hva metaforene du bruker betyr før du driter deg ut.

 

Hehe...det er jo en stund siden jeg har sett troll nå, så jeg kunne ikke dy meg. :D

Stein ja...har skjønt det. :p

 

Tror ikke det er noe annet troll her enn deg. :)

Hvorfor er jeg ellers et troll? Liker du meg ikke, derfor et troll? Eller fordi jeg synes det er teit å whine når man har blitt bannet? Latterlig.

Hva skjedde med ITBlekka, var det ikke populært nok, eller for lite aktivitet?

Flaut når man ser hvor mye du har reklamert for forumet ditt, så er du like aktiv her.

Endret av Lami
Lenke til kommentar

Jeg klagde ikke btw, det var ett utsagn, men jeg antar at du aldri blir frustrert eller sint. :)

Jeg har ingen problemer med å bli kicket/bannet pga language, det har jeg vendt meg til for lenge siden, men er gøy å se at ekstremt få tåler noe, i ett spill, hvor alle blir frustrerte av og til og sinte.

Btw, skal du neste gang si til en eller annen som slenger dritt til meg på en server gå inn og si, "fyfy, dette var slemt og umodent"? lol

 

Fortsatt like gøy å se på meltdown med hjelp av en setning.

Endret av meg0709
Lenke til kommentar

Tror ikke det er noe annet troll her enn deg. :)

Hvorfor er jeg ellers et troll? Liker du meg ikke, derfor et troll? Eller fordi jeg synes det er teit å whine når man har blitt bannet? Latterlig.

Hva skjedde med ITBlekka, var det ikke populært nok, eller for lite aktivitet?

Flaut når man ser hvor mye du har reklamert for forumet ditt, så er du like aktiv her.

Hehe...nå skal jeg lære deg én ting, gutten min..... Hvis du skal prøve å være tøff gutt, må du vite fakta før du åpner kjeften. Du skjønner det...det er nemlig ikke MITT forum. Jeg har aldri startet det forumet, jeg server ikke det forumet, og det er ikke jeg som har betalt for domenet. ;)

Og for det andre er jeg nesten aldri her lenger. ;) Men av og til må man ha det litt gøy med troll...som deg. :)

For det tredje er det nok av liv der, men det er fjortiss-fritt og troll-fritt. Og begynner noen å trolle der, vet vi hvem det er. ;)

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-x7D6du0Hjb

God dag folkens!

 

Faen at jeg kjøpte BF3 Premium.. Nå er det salg på Origin, og jeg kastet bort 200 kr.. :(

Endret av Slettet-x7D6du0Hjb
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+412

God dag folkens!

 

Faen at jeg kjøpte BF3 Premium.. Nå er det salg på Origin, og jeg kastet bort 200 kr.. :(

 

Kjøpte du det på Origin? Hvorfor ikke en annen side som CDKeySphere? Jeg kjøpte det for rundt 200,- kr der.

Lenke til kommentar

Kosta 224,5kr hele halloween uka på origin.

Kjenner jeg dør litt innvendig av å være en premium noob selv, men når det var 50% avslag så måtte jeg bare.

 

Angrer på at jeg ikke kjøpte det til 160kr med indisk IP før de blokkerte den muligheten og skrudde opp prisene. :(

Endret av meg0709
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+412

Kosta 224,5kr hele halloween uka på origin.

Kjenner jeg dør litt innvendig av å være en premium noob selv, men når det var 50% avslag så måtte jeg bare.

 

Angrer på at jeg ikke kjøpte det til 160kr med indisk IP før de blokkerte den muligheten og skrudde opp prisene. :(

 

Hvorfor måtte du ha kjøpt det med indisk IP? :hmm:

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-x7D6du0Hjb

Kjøpte du det på Origin? Hvorfor ikke en annen side som CDKeySphere? Jeg kjøpte det for rundt 200,- kr der.

 

Prøvde på det stedet du snakket om, men da fikk jeg bare feilmeldinger etter å ha prøvd å betalt.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+412

Kunne jo brukt brasiliansk ip også, greia er jo at det hadde koster rundt 160kr helt i starten om jeg hadde gjort det.

 

Spm. mitt var jo om hvorfor du måtte ha brukt en helt annen IP? Jaja, det går så fint så.

Lenke til kommentar

For å få det billigere siden den norske krona er ekstremt mye sterkere enn indiske "kroner".

Her hjemme kosta premium 449 norkse kroner, men i india f.eks så kosta premium 160 norske kroner, men de skrudde prisene fort opp og fikk satt en slags blokkering på det tror jeg, var en dag for sein, eller jeg venta en dag for lenge.

Endret av meg0709
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...