Gå til innhold

ITavisens Skjitprattråd


Kiriev

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-x7D6du0Hjb

Tror du at du bare kan slenge skjellsord uten handling?

Synes det er tragisk at folk kaller andre homo, at jeg blir nesten lei meg. Sånn kidsopplegg med det "HOMO!!" preiket.

 

Helt enig med deg, det er bare så barnslig, men jeg kan innrømme, og ta selvkritikk av at jeg selv har sagt slikt opp til flere ganger, men jeg skammer meg av slikt.

 

Og er ikke vi som et samfunn kommet til det vendepunktet hvor vi lærer våre barn, og unge å ikke si slikt?

Endret av Slettet-x7D6du0Hjb
Lenke til kommentar

Helt enig med deg, det er bare så barnslig, men jeg kan innrømme, og ta selvkritikk av at jeg selv har sagt slikt opp til flere ganger, men jeg skammer meg av slikt.

 

Og er ikke vi som et samfunn kommet til det vendepunktet hvor vi lærer våre barn, og unge å ikke si slikt?

 

Hadde det vært bedre om jeg sa homofil?

Han brukte C4 btw, det var berettiget.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-x7D6du0Hjb

Kva meiner du med invites til Dota 2? For Dota 2 er jo "free to play" :)

 

Ja, men det er enda i Beta fase, derfor spør jeg om noen vil ha en invitasjon. :)

 

Hadde det vært bedre om jeg sa homofil?

Han brukte C4 btw, det var berettiget.

 

Poenget er at man ikke skal slenge dritt, uansett, fordi det er både barnslig, men også respektløst. Så om du forandrer på et ord, så spiller det liten rolle, da det forsatt er å slenge dritt.

 

Vi vokser da opp på nettet?

 

Hehe, gå på YouTube og se i kommentarfeltet der, vokser de på nett? Ja, det er da mulig, men den voksingen går da veldig tregt?

Endret av Slettet-x7D6du0Hjb
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-jDflNq

Hehe, gå på YouTube og se i kommentarfeltet der, vokser de på nett? Ja, det er da mulig, men den voksingen går da veldig tregt?

Litt enklere å finne psykisk utviklingshemmede på nettet :)
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-x7D6du0Hjb

Litt enklere å finne psykisk utviklingshemmede på nettet :)

 

Mhm.

 

 

Ah, no skjønar eg, du gjev ut invites til Dota 2 Early Access?

Byrja å lura, for alle kan jo få Dota 2 her :)

 

Ja, men jeg kan gi gratis.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-x7D6du0Hjb

Er ikkje dota 2 beta'en åpen for alle då? Gjekk inn i steam store sida til dota 2 22 august og berre valgte install, utan noko invite... :)

Har dei stengt det igjen no?

 

Gå inn på den linken, så kanskje du ser at det ikke er gratis om ikke du har Beta invite?

Endret av Slettet-x7D6du0Hjb
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+412

Sjekker lærerne dine alle leksene? Til oss blir vel maks 10% faktisk sjekket.

 

90% sjangse for dem blir sjekket her.

 

 

Det har med saken å gjøre?

 

Umad?

 

 

Da bærer det avgårde til jobb. Du får fortsatt kose deg med leksene, Kromskallen. :-)

 

Mhmm. Thanks anyways, skal prøve. ;) Har heldigvis ikke lekser i dag pga. matte tentamen i morgen. :)

 

 

Kromskallen er badass og gjør ikke lekser!

 

Jeg er jævlig badass skal jeg si deg. Men suger at jeg faktisk gjorde dem da, du kunne muligens ha skrevet det innlegget litt tidligere.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...